What is a base agent?
Agents that are part of the regular billing cycle can also be referred to as base agents. These employees are part of the business’s day-to-day operations and, as opposed to temporary agents, are part of the company long-term.

Benefits of base agents
When you have a base agents group, it can bring many benefits to your business.
- Stability – Once the team is used to one another, understands the workflow, and knows the customers, it provides stability for your company. Not only is it easier for them to communicate with each other, but they are also more likely to provide effective customer service and stick to business goals.
- Budgeting – Allocating the budget for agent training, while having a team with knowledge and skills to build on, is way easier. Having to organize expensive training over and over again is not the most budget-friendly option, so a trained agent base can save your business a lot of resources.
- Better customer experiences – When you have experienced customer service representatives they can provide the best service and increase customer satisfaction scores.
- Lower agent turnover – Agent turnover is one of the productivity metrics in a contact center environment. When this metric is low, you can build a stable customer service team.
- Higher productivity – Having agents familiar with the company, each other, products, and customers allow them to provide more efficient service and keep up the productivity.
Improve your business
LiveAgent offers numerous useful features and integrations that will make your customer service more efective than ever before.
LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Detectarea coliziunii dintre agenți
Textul prezintă diferite soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv interacțiunea cu potențialii clienți, oferirea de asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute. Software-ul ca serviciu este descris ca o soluție pentru a hrăni loialitatea prin personalizarea vânzărilor și oferind o experiență de asistență integrată. Utilizarea de etichete și rapoarte de etichetare este descrisă ca o metodă pentru a identifica problemele recurente și pentru îmbunătățirea perspectivei și planurilor de acțiune. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat cu alte companii. Prin intermediul departamentelor din LiveAgent, tichetele pot fi reatribuite cu ușurință, satisfacția clienților crescând astfel într-un ritm rapid.