Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Administratorul de cont

Cine este un administrator de cont?

Un adminstrator de cont este o persoană care vă administrează contul LiveAgent. Este o persoană cheie care susține fluxul de lucru al echipei, astfel încât alegerea administratorului potrivit este esențială.

Iată câteva abilități pe care ar trebui să le aibă administratorul dvs.:

  • Atenție la detalii
  • Abilități de competență software
  • Abilități de management de proiect
  • Abilități de rezolvare a problemelor (Analiză, Cercetare, Luarea deciziilor)
  • Abilități strategice
  • Abilități de organizare
  • Abilități interpersonale (Responsabilitate, Flexibilitate, Fiabilitate)

Cum să configurați un administrator în LiveAgent?

  1. Conectați-vă la contul LiveAgent
  2. Navigați la Configurări
  3. Faceți clic pe Agenți
  4. Creați rolul de administrator făcând clic pe butonul plus portocaliu SAU
  5. Editați rolul unui agent existent făcând clic pe creionul din partea dreaptă
  6. Accesați Roluri și alegeți rolul de administrator
Exemplu de configurare a unui administrator de cont în LiveAgent.

Cum elimin administratorul de cont din LiveAgent?

  1. Conectați-vă la contul LiveAgent
  2. Navigați la Configurări
  3. Faceți clic pe Agenți
  4. Eliminați administratorul făcând clic pe pictograma coș de gunoi

Cum se schimbă rolul administratorului de cont în LiveAgent?

  1. Conectați-vă la contul LiveAgent
  2. Navigați la Configurări
  3. Faceți clic pe Agenți
  4. Editați rolul unui agent existent făcând clic pe creionul din partea dreaptă
  5. În cele din urmă, schimbați Rolul în Agent

Ce face un administrator?

Administratorii au mai multe privilegii decât agenții. Aceștia pot configura sistemul, pot vizualiza rapoarte și pot gestiona alți utilizatori. Iată câteva dintre funcțiile la care au acces:

  • Acces la toate tichetele
  • Adaugă și gestionează alți agenți de asistență
  • Acces la schimbarea rolurilor agenților de asistență
  • Atribuie departamente
  • Resetează parole
  • Vizualizează rapoarte detaliate
  • Configurează limbile de sistem
  • Stabilesc filtre și câmpuri de tichete
  • Instalează pluginuri
  • Configurează protecție prin IP-uri interzise și istoric BAN
  • Creează automatizare prin etichete
  • Creează reguli (SLA, Reguli de Timp, Reguli)
  • Generează Mesaje Predefinite și Răspunsuri Prestabilite pentru anumite departamente

Care este diferența dintre un administrator și un agent?

Diferența constă în accesul la configurații, rapoarte și gestionarea utilizatorilor. Administratorul contului este cel care stabilește configurațiile în funcție de nevoile companiei. Agentul are acces la solicitările clienților doar din Apeluri telefonice, Chaturi și alte canale.

O altă diferență constă în faptul că administratorul de cont poate accesa și examina rapoartele agentului. Acest lucru îi permite să identifice ariile de îmbunătățire pentru fiecare agent și pentru companie în ansamblu.

De ce este importantă setarea configurațiilor dvs. în LiveAgent?

Configurarea sistemului dvs. software pentru clienți este crucială. Pe termen lung, face munca agenților mai eficientă, punctuală și mai personalizată. Acest lucru are ca rezultat o mai bună experienţă de asistență pentru clienți.

Mai mult, o ierarhie clară între agenții și administratorii dvs. va preveni modificările nedorite ale tabloului de bord. Administratorii de cont sunt, de obicei, responsabili pentru configurarea fluxului de lucru al serviciului clienți , Regulilor, SLA-urilor și a altor setări esențiale. Ei gestionează direct reprezentanții de asistență și le urmăresc performanța în tablourile analitice.

A avea mai mulți administratori va fi benefic pentru satisfacția generală a clienților.

Avantajele unei bune experiențe de asistență pentru clienți:

  • cost redus al serviciului și al marketingului
  • fidelizarea clienților (loialitate)
  • mai multe achiziții ale clienților
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cine este administratorul de cont al biroului de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Administratorul de cont al biroului de asistență este responsabil pentru operarea rețelelor de calculatoare. Instalează și operează sistemele informatice ale organizației. Acestea pot fi rețele locale (LAN), segmente de rețea, intranet, rețele extinse (WAN) și alte sisteme care sunt utilizate pentru transmiterea datelor.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care sunt responsabilitățile administratorului de cont LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Administratorul contului LiveAgent poate configura sistemul, gestiona alți utilizatori și vizualiza rapoarte. De asemenea, are acces la toate funcțiile disponibile în LiveAgent (securitate configurabilă, crearea automatizării folosind etichete, setarea filtrelor sau instalarea pluginurilor).” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care este diferența dintre un administrator și un cont de utilizator?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “În LiveAgent, utilizatorii pot avea mai mult decât roluri diferite. De exemplu, ar putea fi „Utilizator” sau „Administrator”. Aceste două roluri diferă în principal în ceea ce privește accesul la elemente individuale ale contului, precum și drepturile de a întreprinde acțiuni asupra contului. „Utilizatorul” poate vizualiza contul, nu are drepturi de administrare și acces la toate funcțiile. „Administratorul” are drepturi și acces deplin pentru a gestiona contul, informațiile și utilizatorii.” } } ] }

FAQ

Cine este administratorul de cont al biroului de asistență?

Administratorul de cont al biroului de asistență este responsabil pentru operarea rețelelor de calculatoare. Instalează și operează sistemele informatice ale organizației. Acestea pot fi rețele locale (LAN), segmente de rețea, intranet, rețele extinse (WAN) și alte sisteme care sunt utilizate pentru transmiterea datelor.

Care sunt responsabilitățile administratorului contului LiveAgent?

Administratorul contului LiveAgent poate configura sistemul, gestiona alți utilizatori și vizualiza rapoarte. De asemenea, are acces la toate funcțiile disponibile în LiveAgent (securitate configurabilă, crearea automatizării folosind etichete, setarea filtrelor sau instalarea pluginurilor).

Care este diferența dintre un administrator și un cont de utilizator?

În LiveAgent, utilizatorii pot avea mai mult decât roluri diferite. De exemplu, ar putea fi „Utilizator” sau „Administrator”. Aceste două roluri diferă în principal în ceea ce privește accesul la elementele individuale ale contului, precum și drepturile de a întreprinde acțiuni asupra contului. „Utilizatorul” poate vizualiza contul, dar nu are drepturi de administrare și acces la toate funcțiile. „Administratorul” are drepturi și acces deplin pentru a gestiona contul, informațiile și utilizatorii.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație