Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Alegerea potrivită pentru instituții guvernamentale

Complet accesibilă, flexibilă și care poate fi adaptată nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Generați mai multe încasări

Oferiți o experiență plăcută clienților și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu rapiditatea răspunsului dvs.

16×

Creșteți valoarea clienților

Vindeți mai mult prin obținerea și menținerea loialității clienților.

Business background

Program de suport pentru instituții guvernamentale

Alăturați-vă sutelor de instituții guvernamentale care utilizează LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2019. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport imediat cu LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Simple and efficient customer service

Beneficiați de un sistem simplu și eficient

Instituțiile publice se confruntă zilnic cu solicitările cetățenilor. A menține o ordine a solicitărilor a zeci de departamente poate fi destul de greu. Profitați de eficiența LiveAgent și soluționați cererile clienților mai repede ca niciodată. Economia digitală și instituțiile publice joacă un rol foarte important în ziua de azi, la nivel mondial. În plus, cetățenii vor fi mulțumiți pentru faptul că le oferiți suport imediat.

Organizați toate departamentele

Gestionarea și partajarea comunicației (care constă în principal în oferirea răspunsurilor prin email) în rândul angajaților și echipelor din cadrul instituțiilor guvernamentale nu este deloc ușoară. Implementarea soluției LiveAgent permite separarea solicitărilor pe departamente și fiecare solicitare nouă este adăugată într-un singur șir de email-uri fără ca acestea să se piardă între conturile de email.

Departments
Preventing the confusion

Preveniți confuzia

Să recunoaștem – nimănui nu-i place să completeze documente pentru returnarea taxelor. Sunt lungi și anevoioase și pot ridica multe semne de întrebare în rândul contribuabililor.

Dezvoltarea unei baze de informații cu întrebări frecvente și cu un conținut relevant, împreună cu serviciul de chat în timp real reprezintă o combinație puternică.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

badges

Care sunt beneficiile implementării soluției LiveAgent pentru instituțiile guvernamentale?

star

Rezolvați mai multe tichete

Oferiți răspunsuri cu viteza luminii în cadrul sesiunilor live chat datorită notelor din CRM, bazei interne de informații și integrărilor terțe.

chcecklist

Învățați din date

Folosiți analizele pentru a observa evoluția nivelului de performanță, pentru a identifica problemele recurente și pentru a pune în aplicare idei și a perfecționa planuri.

clock

Integrați și sincronizați

Reduceți timpul alocat introducerii datelor cu 30% doar prin simpla integrare în programul nostru de suport a instrumentelor pe care le utilizați zilnic.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Un serviciu clienți eficient

LiveAgent este soluția perfectă pentru serviciul clienți al instituțiilor guvernamentale. Dacă doriți să oferiți suport rapid, eficient și competent, implementarea unui program de suport multichannel este esențială. Permiteți ca LiveAgent să convertească toate comunicațiile în tichete, pentru o mai bună organizare și automatizare.

Cele mai înalte standarde de securitate

LiveAgent dispune de standarde înalte de securitate în conformitate cu cele mai noi norme. Comunicarea dvs. privată este în siguranță și codată, putând fi localizată în Europa sau pe teritoriul SUA, în funcție de preferințe. LiveAgent respectă toate normele GDPR.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizare și raportare

Automatizați sarcinile repetitive cu regulile avansate de la LiveAgent. Lăsați sistemul să se ocupe cu distribuirea tichetelor către persoanele sau departamentele în măsură să le trateze. Adăugați note, etichete și indicatori personalizați pentru a colecta informații suplimentare și pentru a obține rapoarte mai precise.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau obligații pe termen lung. Înregistrați-vă pentru perioada gratuită de probă de 14 zile pentru a avea acces complet la toate funcționalitățile programului. Nu mai stați pe gânduri! Începeți chiar acum să vă îmbunătățiți viteza de răspuns!

Ticket

Ticket

Cea mai bună alegere pentru agenții mici și antreprenori

$15/lună
Ticket

Ticket+Chat

Pentru IMM-uri, activități profesionale și agenții mari

$29/lună

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce reprezintă programul de suport pentru instituțiile guvernamentale?

Programul de suport pentru instituțiile guvernamentale este asemănător cu cel pentru companiile comerciale. Nu există o diferență anume. Programul de suport are diferite funcționalități disponibile, în funcție de planul tarifar ales de compania dvs. Prin urmare, dacă dețineți o companie sau reprezentați o instituție guvernamentală, este posibil să aveți nevoie de un program de suport cu toate funcționalitățile disponibile pentru a putea oferi cel mai bun suport posibil.

De ce ar trebui ca instituțiile guvernamentale să dețină un program de suport?

Cu programul de suport veți obține un flux de lucru organizat în cadrul tuturor departamentelor. Mai mult decât atât, permite automatizarea, motivarea și generarea unor rapoarte precise pentru superiori. Drept urmare, aceștia pot obține informații de bază în orice moment.

Care sunt avantajele utilizării unui program de suport de către instituțiile guvernamentale?

Există multe beneficii ale utilizării unui program de suport, printre care se numără satisfacția clienților, retenția clienților și un mod de lucru eficient.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație