Alegerea potrivită pentru instituții guvernamentale

Complet accesibilă, flexibilă și care poate fi adaptată nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Oferiți o experiență plăcută clienților și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu rapiditatea răspunsului dvs.

16×

Creșteți valoarea clienților

Vindeți mai mult prin obținerea și menținerea loialității clienților.

Business background

Program de suport pentru instituții guvernamentale

Alăturați-vă sutelor de instituții guvernamentale care utilizează LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2019. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport imediat cu LiveAgent.
  • Badge for front runner in real estate CRM software
Simple and efficient customer service

Beneficiați de un sistem simplu și eficient

Instituțiile publice se confruntă zilnic cu solicitările cetățenilor. A menține o ordine a solicitărilor a zeci de departamente poate fi destul de greu. Profitați de eficiența LiveAgent și soluționați cererile clienților mai repede ca niciodată. Economia digitală și instituțiile publice joacă un rol foarte important în ziua de azi, la nivel mondial. În plus, cetățenii vor fi mulțumiți pentru faptul că le oferiți suport imediat.

Organizați toate departamentele

Gestionarea și partajarea comunicației (care constă în principal în oferirea răspunsurilor prin email) în rândul angajaților și echipelor din cadrul instituțiilor guvernamentale nu este deloc ușoară. Implementarea soluției LiveAgent permite separarea solicitărilor pe departamente și fiecare solicitare nouă este adăugată într-un singur șir de email-uri fără ca acestea să se piardă între conturile de email.
Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Preveniți confuzia

Să recunoaștem – nimănui nu-i place să completeze documente pentru returnarea taxelor. Sunt lungi și anevoioase și pot ridica multe semne de întrebare în rândul contribuabililor. Dezvoltarea unei baze de informații cu întrebări frecvente și cu un conținut relevant, împreună cu serviciul de chat în timp real reprezintă o combinație puternică.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Care sunt beneficiile implementării soluției LiveAgent pentru instituțiile guvernamentale?

Rezolvați mai multe tichete

Oferiți răspunsuri cu viteza luminii în cadrul sesiunilor live chat datorită notelor din CRM, bazei interne de informații și integrărilor terțe.

Învățați din date

Folosiți analizele pentru a observa evoluția nivelului de performanță, pentru a identifica problemele recurente și pentru a pune în aplicare idei și a perfecționa planuri.

Integrați și sincronizați

Reduceți timpul alocat introducerii datelor cu 30% doar prin simpla integrare în programul nostru de suport a instrumentelor pe care le utilizați zilnic.
Ultimate omni-channel help desk software experience

Un serviciu clienți eficient

LiveAgent este soluția perfectă pentru serviciul clienți al instituțiilor guvernamentale. Dacă doriți să oferiți suport rapid, eficient și competent, implementarea unui program de suport multichannel este esențială. Permiteți ca LiveAgent să convertească toate comunicațiile în tichete, pentru o mai bună organizare și automatizare.

Cele mai înalte standarde de securitate

LiveAgent dispune de standarde înalte de securitate în conformitate cu cele mai noi norme. Comunicarea dvs. privată este în siguranță și codată, putând fi localizată în Europa sau pe teritoriul SUA, în funcție de preferințe. LiveAgent respectă toate normele GDPR.
State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizare și raportare

Automatizați sarcinile repetitive cu regulile avansate de la LiveAgent. Lăsați sistemul să se ocupe cu distribuirea tichetelor către persoanele sau departamentele în măsură să le trateze. Adăugați note, etichete și indicatori personalizați pentru a colecta informații suplimentare și pentru a obține rapoarte mai precise.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau obligații pe termen lung. Înregistrați-vă pentru perioada gratuită de probă de 14 zile pentru a avea acces complet la toate funcționalitățile programului. Nu mai stați pe gânduri! Începeți chiar acum să vă îmbunătățiți viteza de răspuns!
$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Descoperiți cum să economisiți mai multe finanțe cu calculatorul nostru de preț și alegeți sistemul de birou de asistență potrivit pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deInstituții guvernamentale
LiveAgent este o soluție optimizată de suport clienți de care poate beneficia afacerea dvs. Având instrumente utile, acoperire pe multiple canale și peste 175 de funcționalități, LiveAgent este alegerea potrivită pentru afacerea dvs. Widget-ul de live chat este cel mai rapid de pe piață, având o viteză de afișare de 2,5 secunde.

Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?

LiveAgent, o alternativă la Zopim și LeadDesk, oferă soluții personalizate de asistență clienți cu caracteristici mobile și integrări utile.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.

Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?

LiveAgent este programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în 2020. Migrați la LiveAgent și oferiți un suport mai rapid.

Liveagent lucrează în prezent la un plugin de migrare zopim. Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum huawei, bmw, yamaha, o2 și universitatea oxford.

Treceți de la Zopim la LiveAgent?

Răspundeți la mențiunile sociale pozitive și negative și simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație