V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Vocalcom de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă Vocalcom?

Treceți la un software de asistență diferit și îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți.

LiveAgent este soluția de asistență pentru clienți supremă pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin mai multe canale și conturi. Oferiți ajutor cu cele mai bune instrumente și ușurați fluxul de lucru cu un sistem excelent de tichete.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Numeroase funcționalități

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă funcții excelente la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de ajutor.

Vocalcom în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
Vocalcom
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing.
Vocalcom oferă ticketing.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live.
Vocalcom oferă Chat live.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Vocalcom oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service.
Vocalcom oferă self-service.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Vocalcom oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
Vocalcom oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Vocalcom oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Vocalcom oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Vocalcom nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
Vocalcom nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Vocalcom oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Vocalcom oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Vocalcom oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Vocalcom nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
Vocalcom oferă istoric nelimitat.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Vocalcom nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Vocalcom nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
Vocalcom oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Vocalcom nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
Vocalcom nu oferă suport nelimitat 24/7.
app installation - illustration

Alternativă puternică Vocalcom

Treceți la un software puternic de birou de asistență care poate face totul.

LiveAgent duce serviciul dvs. de asistență pentru clienți la nivelul următor. Oferiți asistență prin e-mail, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și call center cu ușurință. Totul este gestionat printr-un sistem de tichete de încredere, deci nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la comunicarea dezordonată. Totul este ordonat, așa cum ar trebui.

Rămâneți social

Trecerea la un alt software nu înseamnă că trebuie să pierdeți suportul de social media.

LiveAgent acceptă toate rețelele sociale relevante – Facebook, Twitter și Instagram. Puteți continua să oferiți asistență prin canalele preferate de clienții dvs. Asistența Viber va veni și în curând!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Cel mai rapid chat live

Chatul live este unul dintre cele mai bune instrumente pe care le puteți utiliza pentru a oferi asistență clienților. Trebuie să fie fiabil, întotdeauna disponibil și cât mai rapid posibil.

LiveAgent are cel mai rapid chat live disponibil pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. În plus, puteți vedea ce tastează clienții dvs. chiar înainte de a trimite mesajul. Vă puteți pregăti răspunsurile în avans.

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

Savings illustration

Sunteți gata să plătiți mai puțin pentru instrumente mai bune?

Un software grozav nu trebuie să fie atât de scump. LiveAgent vă oferă trei planuri excelente plătite, care sunt pline de instrumente, funcții și integrări și nu vă vor strica bugetul.

Păstrați instrumentele de care aveți nevoie și nu plătiți în exces. Aruncați o privire la planurile noastre și alegeți-l pe cel care vi se potrivește cel mai bine.

Comparați diferite programe? Aruncaţi o privire

Sunteţi curios să vedeţi ​cum ne adaptăm la alte soluții populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit

Articole legate deAlternativă la Vocalcom
Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Gist la LiveAgent?

LiveAgent oferă o gamă largă de servicii de asistență pentru clienți, inclusiv suport 24/7, instrumente utile și integrări multiple, cu opțiuni de planuri plătite și gratuite. Comparativ cu Gist, LiveAgent oferă mai multe funcții și servicii la prețuri mai accesibile.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

Doriți să migrați de la Olark la LiveAgent? Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și O2 și alegeți să oferiți asistență de talie mondială.

Migrați de la Olark?

Instrumentele de colaborare și șabloanele de e-mail sunt valoroase pentru comunicarea eficientă și îmbunătățirea implicării clienților. LiveAgent primește recenzii pozitive din partea utilizatorilor, care apreciază beneficiile oferite de platformă pentru gestionarea eficientă a comunicării cu clienții.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Jira către LiveAgent. Transferați toate datele dvs. utilizând pur și simplu pluginul nostru de migrare sau solicitați echipei noastre să vă ajute.

Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel, inclusiv servicii de-email și seminarii web pentru îmbunătățirea experienței clienților din industria de găzduire web. Oferim, de asemenea, servicii de marketing pentru a crește vânzările și a consolida brandul dumneavoastră. Contactați-ne acum pentru o evaluare gratuită a nevoilor dvs. de marketing.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x