Treceți la un software de asistență diferit și îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți.
LiveAgent este soluția de asistență pentru clienți supremă pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin mai multe canale și conturi. Oferiți ajutor cu cele mai bune instrumente și ușurați fluxul de lucru cu un sistem excelent de tichete.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.
Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.
LiveAgent oferă funcții excelente la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de ajutor.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
Vocalcom
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing.
|
Vocalcom oferă ticketing.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live.
|
Vocalcom oferă Chat live.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
Vocalcom oferă Call Center.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service.
|
Vocalcom oferă self-service.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
Vocalcom oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
Vocalcom oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
Vocalcom oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
Vocalcom oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
|
Vocalcom nu oferă o bază de cunoștințe.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților.
|
Vocalcom nu oferă forum clienților.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
|
Vocalcom oferă automatizare și reguli.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Vocalcom oferă funcții API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
Vocalcom oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Vocalcom nu oferă apeluri video.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
Vocalcom oferă istoric nelimitat.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
Vocalcom nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
Vocalcom nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
|
Vocalcom oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Vocalcom nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
|
Vocalcom nu oferă suport nelimitat 24/7.
|
Treceți la un software puternic de birou de asistență care poate face totul.
LiveAgent duce serviciul dvs. de asistență pentru clienți la nivelul următor. Oferiți asistență prin e-mail, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și call center cu ușurință. Totul este gestionat printr-un sistem de tichete de încredere, deci nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la comunicarea dezordonată. Totul este ordonat, așa cum ar trebui.
Trecerea la un alt software nu înseamnă că trebuie să pierdeți suportul de social media.
LiveAgent acceptă toate rețelele sociale relevante – Facebook, Twitter și Instagram. Puteți continua să oferiți asistență prin canalele preferate de clienții dvs. Asistența Viber va veni și în curând!
Chatul live este unul dintre cele mai bune instrumente pe care le puteți utiliza pentru a oferi asistență clienților. Trebuie să fie fiabil, întotdeauna disponibil și cât mai rapid posibil.
LiveAgent are cel mai rapid chat live disponibil pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. În plus, puteți vedea ce tastează clienții dvs. chiar înainte de a trimite mesajul. Vă puteți pregăti răspunsurile în avans.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Un software grozav nu trebuie să fie atât de scump. LiveAgent vă oferă trei planuri excelente plătite, care sunt pline de instrumente, funcții și integrări și nu vă vor strica bugetul.
Păstrați instrumentele de care aveți nevoie și nu plătiți în exces. Aruncați o privire la planurile noastre și alegeți-l pe cel care vi se potrivește cel mai bine.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteţi curios să vedeţi cum ne adaptăm la alte soluții populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit
LiveAgent este o alternativă excelentă Vocalcom care permite companiilor să ofere asistență online clienților și utilizatorilor. Vine cu mai multe funcții încorporate care ajută la furnizarea eficientă a serviciilor excepționale pe mai multe canale.
Puteți migra date către LiveAgent utilizând un plugin de migrare. Dacă aveți nevoie de asistență, nu ezitați să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți.
LiveAgent este un software excelent pentru biroul de asistență, deoarece este ușor de utilizat, complet personalizabil și are cel mai bun suport pentru clienți.
Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
LiveAgent este o solutie dematerializata pentru asistenta prin conversatii directe, care ajuta afacerile sa clasifice natura tichetelor si sa urmareasca statisticile privind nevoile clientilor. Este un instrument excelent pentru comunicarea cu clientii si ne-a accelerat comunicarea cu acestia. LiveAgent poate fi utilizat gratuit, fara a fi necesar un card de credit, si ofera o multitudine de caracteristici pentru conversatiile directe, precum istoricul de conversatii si prezentarea generala a conversatiilor.
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Căutați o alternativă la CallHub?
LiveAgent este o soluție de tichete cu funcții de call center, disponibilă pentru clienții dvs. pe diferite canale, cum ar fi e-mail, chat live, portal pentru clienți, call center sau rețele sociale. Aceasta are peste 175 de funcții și 40 de integrări și vă permite să configurați call center-ul cu softphone-uri sau telefoane hardware. LiveAgent este o alternativă excelentă la alte soluții de asistență, cu opțiuni mai largi și prețuri accesibile. Puteți beneficia de o perioadă de încercare gratuită fără taxă de instalare și suport 24/7.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date