Descoperiți șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produselor pentru a crește vânzările și a atrage clienți noi. Strategii de marketing digital și sfaturi utile pentru campanii de vânzări promoționale. Îmbunătățiți eficacitatea e-mail-urilor de vânzare cu aceste șabloane profesionale de Română.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Campaniile de vânzări promoționale ne ajută să convingem mai ușor potențialii clienți să facă achiziții. Pentru a se asigura că totul decurge fără probleme, proprietarii de magazine online trebuie să pregătească din timp vânzările și promoțiile anuale.
Este timpul să recunoaștem: vânzările nu mai sunt ceea ce erau odată. Astăzi, reducerile și promoțiile au loc pe tot parcursul anului, în special în sectorul comerțului electronic. Ca atare, reducerile nu mai par atât de speciale pentru potențialii clienți și, prin urmare, este din ce în ce mai dificil să convingi clienții să facă achiziții.
Înainte de a începe, trebuie să facem o distincție. Deși puteți obține articole la prețuri reduse pe tot parcursul anului, din punct de vedere conceptual, acestea nu sunt același lucru cu reducerile în toată regula. Iată cum să faceți diferența între cele două:
Pentru a afla mai multe despre avantajele campaniilor de promovare a vânzărilor promoționale, consultați Șabloane de e-mail care anticipează reducerile.
Pentru a propune o strategie rezonabilă pentru vânzări sau reduceri specifice, trebuie să vă întoarceți la restul planului de marketing și să vă întrebați ce doriți să obțineți.
Unul dintre cele mai importante elemente ale unei campanii de promovare a vânzărilor promoționale este marketingul prin e-mail. Utilizarea e-mailurilor pentru promoții este teoretic foarte simplă: imagini ale produselor și informații despre reduceri ar trebui să fie suficiente, nu? Realitatea nu este atât de simplă. Fiecare mesaj promoțional ar trebui să facă parte dintr-o strategie mai amplă de construire a relațiilor cu clienții dvs. De aceea, este foarte important să știți cum să perfecționați designul, tonul vocii, frecvența și creativitatea ofertelor, astfel încât acestea să aducă rezultatele dorite.
Am adunat cinci șabloane de e-mail puternice de vânzare promoțională de produse pentru a vă ajuta să comunicați cu potențialii clienți și să îi informați despre următoarea dvs. mare vânzare promoțională.
Our favorite season is here! Starting today, you can enjoy lower prices in our online store.
All our products are listed for cheaper prices, with discounts of up to [X]%!
Here are just a few examples:
[A table presenting discounted items with previous and new prices].
Click here to check out the offer [link].
Happy shopping!
Enjoy up to 70% discounts on thousands of products.
The sale is on for:
[W]
[X]
[Y]
[Z]
Days
Hours
Minutes
Seconds
BUY NOW
[image]
You have time until [time] on [day of the week] to use your unique code to get an [X]% EXTRA discount off all products, including those with already reduced prices.
Hurry up. Your closet will thank you!
YOUR MAGIC CODE: [promo code]
We couldn’t wait any longer so we’re bringing on the sales early! Enjoy up to [X]% off.
Tonight at [time] you will be granted special access to our private online sale. This is a small “thank you” for being a subscriber of our newsletter or using our mobile app.
[button] ACCESS THE STORE
Did you know that you can get a [X]% discount on all items from the [spring/summer/fall/winter] collection on our website this week? Simply use [code] at checkout and your discount will be applied!
[button] SHOP
Există multe aspecte care vă pot influența decizia finală. Primul este durata campaniei. În al doilea rând, reputația domeniului dvs. și statisticile campaniilor anterioare (rata de deschidere, rata de click și rata de respingere). Și, în cele din urmă, feedback-ul din partea bazei dvs. de date. Ascultați întotdeauna feedback-ul clienților dvs. În cazul în care aceștia încep să vă răspundă la e-mailuri spunând că nu mai doresc să primească e-mailuri de la dvs, ar trebui să îi eliminați imediat din listele de corespondență aplicabile.
Acest tip de e-mail poate fi mai lung decât cele mai simple e-mailuri informative pe care le trimiteți. Transmiteți un mesaj, încercând, de asemenea, să atrageți atenția destinatarului. Permiteți-vă să folosiți un limbaj descriptiv, mai încărcat de vânzări și să prezentați exemple – folosiți imagini și scrieți titluri captivante.
Oricât de puternic ar fi marketingul prin e-mail, nu trebuie să vă bazați niciodată doar pe un singur canal de comunicare. Asigurați-vă că planificați postări creative în social media și că profitați de reclamele din social media. În funcție de publicul dvs. țintă, este posibil să doriți, de asemenea, să utilizați SEM, cum ar fi Google Ads. Campaniile de afișare și pop-up-urile ar putea aduce, de asemenea, rezultate excelente.
Start sending out product sale emails directly from LiveAgent
Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.
Cum să folosiți stimulentele pentru clienți
Stimulentele pentru clienți oferă o valoare suplimentară și îmbunătățesc relația cu aceștia. Acestea pot fi utilizate prin recompense, feedback și implicarea în social media.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții rapide și de calitate. Motivația angajaților este crucială pentru a avea clienți mulțumiți. Un aspect important este viteza de răspuns a agenților, iar instrumentele adecvate și abilitățile agenților sunt cheia succesului în serviciul pentru clienți.
Șabloane pentru e-mail de anulare
LiveAgent oferă gestionarea facturării și soluții omnicanale pentru serviciul clienților. E-mailurile de anulare ar trebui să lase o impresie pozitivă pentru reangajare clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date