Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produselor

Șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produselor

Campaniile de vânzări promoționale ne ajută să convingem mai ușor potențialii clienți să facă achiziții. Pentru a se asigura că totul decurge fără probleme, proprietarii de magazine online trebuie să pregătească din timp vânzările și promoțiile anuale.

Strategii de promovare a vânzărilor în marketingul digital

Este timpul să recunoaștem: vânzările nu mai sunt ceea ce erau odată. Astăzi, reducerile și promoțiile au loc pe tot parcursul anului, în special în sectorul comerțului electronic. Ca atare, reducerile nu mai par atât de speciale pentru potențialii clienți și, prin urmare, este din ce în ce mai dificil să convingi clienții să facă achiziții.

Înainte de a începe, trebuie să facem o distincție. Deși puteți obține articole la prețuri reduse pe tot parcursul anului, din punct de vedere conceptual, acestea nu sunt același lucru cu reducerile în toată regula. Iată cum să faceți diferența între cele două:

  • Termenul de discount poate fi considerat ca o reducere a prețului anumitor articole, în general la sfârșitul unui sezon. Reducerile au loc, de obicei, în anumite perioade ale anului. Multe țări au reglementări și condiții speciale pe care proprietarii de afaceri trebuie să le îndeplinească atunci când organizează o campanie de promovare a vânzărilor cu discount.
  • Ofertele speciale oferă posibilitatea de a obține articole la un preț redus, dar fără a fi supuse condițiilor de vânzare. De exemplu, ați putea promova o ofertă “3 la prețul de 2” la un (o gamă de) produs(e).
  • Balanțele sunt produse cu discount a căror valoare a scăzut din cauza deteriorării, utilizării necorespunzătoare, învechirii, defectelor de fabricație sau din alte motive.

Pentru a afla mai multe despre avantajele campaniilor de promovare a vânzărilor promoționale, consultați Șabloane de e-mail care anticipează reducerile.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizați șabloanele de e-mail direct în cadrul LiveAgent

Pentru a propune o strategie rezonabilă pentru vânzări sau reduceri specifice, trebuie să vă întoarceți la restul planului de marketing și să vă întrebați ce doriți să obțineți. 

Unul dintre cele mai importante elemente ale unei campanii de promovare a vânzărilor promoționale este marketingul prin e-mail. Utilizarea e-mailurilor pentru promoții este teoretic foarte simplă: imagini ale produselor și informații despre reduceri ar trebui să fie suficiente, nu? Realitatea nu este atât de simplă. Fiecare mesaj promoțional ar trebui să facă parte dintr-o strategie mai amplă de construire a relațiilor cu clienții dvs. De aceea, este foarte important să știți cum să perfecționați designul, tonul vocii, frecvența și creativitatea ofertelor, astfel încât acestea să aducă rezultatele dorite.

Am adunat cinci șabloane de e-mail puternice de vânzare promoțională de produse pentru a vă ajuta să comunicați cu potențialii clienți și să îi informați despre următoarea dvs. mare vânzare promoțională.

Șabloane de linii de subiect pentru e-mail de vânzare promoțională a produselor

  • GRĂBIȚI-VĂ, altfel s-ar putea sa ratați!
  • Campania noastră de vânzare promoțională începe în 3…2…1…
  • Obțineți [X]% reducere!
  • [X] zile de oferte avantajoase rămase…
  • [X] % reducere la TOT
  • Până la [X]% reducere
  • Obțineți cele mai bune produse ale noastre la prețuri foarte mici
  • [Sezonul] vânzare – până la [X]% reducere
  • Prețurile noastre tocmai au scăzut. Nu ratați
  • Salutați prețurile mai mici de la [companie]
  • Cea mai bună zi dintotdeauna…
  • Pssst…hei, tu – da, tu! Tocmai a început o nouă vânzare promoțională pe magazinul nostru electronic

Șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produsului

Șablon de e-mail de vânzare promoțională a produsului 1

Șablon de e-mail de vânzare promoțională a produsului 2

Șablon de e-mail de vânzare promoțională a produsului 3

Șablon de e-mail de vânzare promoțională a produsului 4

Șablon de e-mail de vânzare promoțională a produsului 5

Șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produsului – Întrebări frecvente

Câte e-mailuri privind campania de vânzăr promoționale ar trebui să trimit în timpul unei campanii?

Butonul de partajare în locuri externe

Există multe aspecte care vă pot influența decizia finală. Primul este durata campaniei. În al doilea rând, reputația domeniului dvs. și statisticile campaniilor anterioare (rata de deschidere, rata de click și rata de respingere). Și, în cele din urmă, feedback-ul din partea bazei dvs. de date. Ascultați întotdeauna feedback-ul clienților dvs. În cazul în care aceștia încep să vă răspundă la e-mailuri spunând că nu mai doresc să primească e-mailuri de la dvs, ar trebui să îi eliminați imediat din listele de corespondență aplicabile.

Cât de lung ar trebui să fie un e-mail privind vânzările promoționale?

E-mail deschis cu apreciere și cadou

Acest tip de e-mail poate fi mai lung decât cele mai simple e-mailuri informative pe care le trimiteți. Transmiteți un mesaj, încercând, de asemenea, să atrageți atenția destinatarului. Permiteți-vă să folosiți un limbaj descriptiv, mai încărcat de vânzări și să prezentați exemple – folosiți imagini și scrieți titluri captivante. 

Ce alte canale, în afară de e-mail, pot folosi pentru a anunța o campanie de vânzări promoționale?

Asistență pe mai multe canale

Oricât de puternic ar fi marketingul prin e-mail, nu trebuie să vă bazați niciodată doar pe un singur canal de comunicare. Asigurați-vă că planificați postări creative în social media și că profitați de reclamele din social media. În funcție de publicul dvs. țintă, este posibil să doriți, de asemenea, să utilizați SEM, cum ar fi Google Ads. Campaniile de afișare și pop-up-urile ar putea aduce, de asemenea, rezultate excelente.

Start sending out product sale emails directly from LiveAgent

Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Câte e-mailuri privind campania de vânzări promoționale ar trebui să trimit în timpul unei campanii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Multe aspecte pot influența această decizie. Primul aspect este durata campaniei. Al doilea este reputația domeniului dvs. și statisticile campaniilor anterioare. Și, în cele din urmă, feedback-ul din partea bazei dvs. de date. Ascultați întotdeauna feedback-ul clienților dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail privind vânzările promoționale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailurile privind vânzările promoționale pot fi mai lungi decât cele mai simple e-mailuri informative pe care le trimiteți. Transmiteți un mesaj, încercând, de asemenea, să atrageți atenția destinatarului. Astfel, puteți folosi un limbaj mai puternic din punct de vedere al vânzărilor, mai descriptiv și puteți prezenta exemple- folosiți imagini și scrieți titluri care să atragă atenția.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce alte canale, în afară de e-mail, pot folosi pentru a face publicitate unei campanii de vânzări pomoționale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Oricât de puternic ar fi marketingul prin e-mail, nu trebuie să vă bazați niciodată doar pe un singur canal de comunicare. Asigurați-vă că planificați postări creative în social media și că profitați de reclamele din social media.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație