Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail care anticipează reducerile

Șabloane de e-mail care anticipează reducerile

Atunci când planificați o campanie promoțională de vânzări, trebuie să vă gândiți la aceasta în termeni mai largi decât o simplă scădere de preț. Deși, în mod tradițional, vânzările indicau eliminarea surplusului de stocuri sezoniere sau a produselor nedorite, lucrurile s-au schimbat atât de mult încât vânzările, așa cum le cunoaștem noi, au evoluat considerabil.

Chiar dacă obiectivul principal al fiecărei campanii de promovare a reducerilor este de a vinde articole care nu au fost vândute, întreprinderile pot folosi această oportunitate pentru a stabili noi obiective și a atinge scopuri suplimentare.

Haideți să vedem cum puteți profita de aceste inițiative pentru a obține beneficii atât pe termen scurt, cât și pe termen lung, și cum promovarea dvs. își poate atinge potențialul maxim prin valorificarea e-mailurilor care anticipează reducerile.

Avantajele campaniilor de promovare a reducerilor

Creșterea loialității clienților existenți.

Campaniile de reduceri vă oferă oportunitatea perfectă de a îmbunătăți loialitatea clienților. Toată agitația din jurul reducerilor dvs. vă va tenta clienții existenți, însă este important să rețineți, de asemenea, că este mai probabil ca aceștia să cumpere de la dvs. chiar și fără un preț de vânzare redus. Pentru ei, o reducere este doar un beneficiu suplimentar.

Încercați să le oferiți clienților dvs. recurenți ceva special, care îi va face și mai loiali mărcii dvs. și le va da mai multe motive să revină.

Atragerea de noi clienți

Grup

O campanie de promovare a reducerilor poate fi o mare oportunitate de a ajunge la noi audiențe și de a atrage noi clienți, încurajându-i să cumpere din magazinul dvs. electronic.

Este destul de evident că scăderea prețurilor va atrage mulți clienți potențiali. Cu toate acestea, să presupunem că profitați de astfel de oportunități pentru a-i convinge că afacerea dvs. de comerț electronic este diferită de alte companii și pentru a le arăta noilor clienți că sunteți conștienți de nevoile lor și de soluțiile la problemele lor. Dacă reușiți să faceți acest lucru, este probabil că aceștia vor deveni clienți recurenți în viitor.

Creșterea rezultatelor vânzărilor pe termen scurt.

Rapoarte

O campanie de promovare a reducerilor îi poate atrage, de asemenea, pe cei care nu își permit să cumpere produsele dvs. la un preț normal. Și, prin urmare, este o oportunitate de a-i încuraja să facă achiziții punctuale. Aceștia nu vor deveni probabil clienții dvs. fideli, dar puteți totuși crește veniturile prin contactarea lor.

Evident, fiecare campanie care folosește reduceri pentru a atrage cumpărători trebuie să fie bine planificată și să respecte marjele, pentru a rămâne profitabilă. Ideea este că marja pe care o pierdeți prin oferirea de reduceri trebuie compensată cu un volum mai mare de vânzări. Iar pentru a face acest lucru, trebuie să vă promovați vânzarea și să o scoateți în evidență față de concurență.

Una dintre cele mai bune modalități de a vă asigura că va fi un succes campania dvs. de promovare a reducerilor este să trimiteți e-mailuri care anticipează reducerile celor care ar putea fi interesați să vă achiziționeze produsele la prețuri mai mici. Am creat câteva șabloane de e-mailuri care anticipează reducerile care vă vor ajuta să comunicați această veste bazei dvs. de date de clienți și potențiali clienți.

Personalizarea șablonului de e-mail care anticipează reducerile
Salvați, personalizați și trimiteți șabloanele noastre de e-mail care anticipează reducerile direct din LiveAgent

Linii de subiect pentru e-mailuri care anticipează reducerile

  • Campania noastră de reduceri anuale este aici!
  • Prețurile ultimei noastre colecții vor scădea în [X] zile
  • Încep în curând – reduceri de [primăvară/vară/Crăciun]
  • Acum la reducere: [tip de articole] până la 50% reducere
  • Reducere: până la 70% reducere începând de mâine
  • Rămâneți pe recepție. Prețurile noastre sunt pe cale să scadă considerabil.
  • Setați un memento pentru vânzarea noastră de Black Friday peste o lună!
  • REDUCERILE de [Primăvară/vară/Crăciun] încep în [X] săptămâni
  • Asigurați-vă că vizitați site-ul nostru în [X] zile…
  • Nu ratați reducerile noastre de sezon!

Șabloane de e-mail care anticipează reduceri

Șablon de e-mail care anticipează reduceri 1 

Șablon de e-mail care anticipează reduceri 2

Șablon de e-mail care anticipează reduceri 3

Șablon de e-mail care anticipează reduceri 4

Șabloane de e-mail care anticipează reduceri – Întrebări frecvente

Cât de devreme ar trebui să-mi informez clienții existenți și potențialii clienți despre reducerile viitoare?

Timp de rezolvare

Depinde de strategia dvs. generală de comunicare pentru fiecare campanie, dar puteți începe cu o lună sau două săptămâni înainte. Nu începeți prea devreme, deoarece clienții dvs. ar putea uita de campanie și ar putea să o rateze.

Ar trebui să informez întreaga mea bază de date despre reducerile viitoare?

Șabloane de e-mail care anticipează reducerile

Depinde de tipul de afacere pe care o desfășurați – este posibil să doriți să informați toate persoanele de contact sau doar unele dintre ele. De exemplu, dacă oferiți servicii bazate pe un model de abonament și nu doriți ca clienții dvs. existenți să înceapă să plătească mai puțin, ar fi înțelept să îi excludeți din listele de corespondență care îi informează despre vânzările viitoare.

Ar trebui să-mi informez destinatarii de e-mail despre cât de mari sunt reducerile înainte de începerea acestora?

Șabloane de e-mail care anticipează reducerile

Există opinii diferite în această privință. Unele companii doresc să stârnească interesul clienților prin faptul că nu îi informează despre prețurile finale reduse până la începerea efectivă a reducerilor, ceea ce îi poate motiva să urmărească îndeaproape campania. Alte întreprinderi dezvăluie ratele de reducere chiar la începutul fazei de anticipare a reducerilor, ceea ce poate încuraja potențialii clienți să “salveze data” reducerii.

Try LiveAgent today

Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de devreme ar trebui să-mi informez clienții despre reducerile viitoare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Depinde de strategia dvs. generală de comunicare pentru fiecare campanie, dar ați putea începe cu o lună sau două săptămâni înainte. Nu începeți prea devreme, deoarece clienții dvs. ar putea uita de campanie și ar putea să o rateze.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să informez întreaga mea bază de date despre reducerile viitoare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Depinde de tipul de afacere – este posibil să doriți să informați toate contactele dvs. sau doar unele dintre ele. De exemplu, dacă oferiți servicii bazate pe un model de abonament și nu doriți ca clienții dvs. existenți să înceapă să plătească mai puțin, ar fi înțelept să îi excludeți din listele de corespondență care îi informează despre reducerile viitoare.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să-i informez pe destinatarii mei de e-mail despre cât de mari sunt reducerile înainte de începerea acestora?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Există opinii diferite despre acest lucru. Unele companii doresc să stârnească interesul clienților prin faptul că nu îi informează cu privire la prețurile finale reduse până la începerea efectivă a reducerilor, ceea ce îi poate motiva să urmărească îndeaproape campania. Alte întreprinderi dezvăluie ratele de reducere chiar la începutul fazei de anticipare a reducerilor, ceea ce poate încuraja potențialii clienți să “salveze data” reducerii.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație