• Șabloane
  • Șabloane de e-mail de reatragere

Șabloane de e-mail de reatragere

Menținerea unei rate ridicate de retenție a clienților este semnificativ mai ieftină decât achiziționarea de noi clienți. În plus, clienții pe care i-ați achiziționat deja sunt mai predispuși să se convertească din nou și din nou. De fapt, potrivit Forrester, costă de cinci ori mai mult să achiziționați noi clienți decât să îi mențineți mulțumiți pe cei existenți (sursa). Cu toate acestea, companiile investesc adesea mult mai mult în atragerea de noi clienți decât în menținerea interesului și a atragerii celor actuali pentru produsele mărcii.

Urmarea acestei abordări este o greșeală care poate costa compania dvs. sume de bani inimaginabile. Harvard Business Review raportează că venitul pentru 65% dintre întreprinderi provine de la clienții existenți (sursa). De asemenea, studiul realizat de Forrester afirmă că firmele pierd 1,6 trilioane de dolari pe an din cauza renunțării clienților.

Pentru a vă asigura că ai dvs. clienți sau abonați existenți sunt implicați în interacțiunile cu compania dvs., puteți începe o campanie de reatragere și le puteți trimite e-mailuri de reatragere.

Ce este un e-mail de reatragere? De ce este important?

O campanie de reatragere prin e-mail este o campanie de e-mail care vizează clienții sau abonații care au fost inactivi. Scopul este de a le reaminti acestora beneficiile pe care le aduc produsele și serviciile dvs.

Este o campanie specializată care urmărește să le reamintească clienților dvs. despre marca dvs. și să-i motiveze să plătească din nou pentru produsele sau serviciile dvs. Acest tip de comunicare poate căuta, de asemenea, să se reconecteze cu abonații de e-mail al căror angajament este scăzut sau inexistent. La urma urmei, fiecare abonat ar putea deveni, potențial, clientul dvs., nu-i așa?

Campaniile de e-mail de reatragere ar trebui să vizeze doar contactele inactive. De aceea, primul pas ar trebui să fie identificarea contactelor inactive din baza dvs. de date. De asemenea, trebuie să decideți cât timp trebuie să fie inactiv un contact pentru a fi inclus în campania de reatragere. Contactele pe care le identificați ca fiind inactive vor fi plasate pe o listă căreia îi veți trimite un e-mail de reatragere.

Trimiteți șabloane de e-mail de reatragere din LiveAgent
Trimiteți e-mailuri direct din panoul de bord LiveAgent

Există mai multe tipuri de mesaje pe care le puteți include în e-mailurile dvs. pentru a reactiva contactele inactive sau clienții anteriori:

  • Solicitarea către contacte de a-și actualiza preferințele de comunicare.
  • Abordarea posibilelor preocupări ale abonaților dvs.
  • Prezentarea de oferte speciale, reduceri sau articole gratuite.
  • Sugerarea de a-și reactiva abonamentul sau de a se dezabona.

Începeți trimiterea sistematică a e-mailurilor, apoi continuați să monitorizați rata de deschidere, rata de respingere și rata de click-uri. Analizați continuu rezultatele, astfel încât să puteți determina ce grupuri de contacte necesită mai multă atenție.

5 idei de șabloane de e-mail de reatragere

Șablon de e-mail de reatragere #1


Is this the end?

We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.

Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.

Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.

(CTA)

Șablon de e-mail de reatragere #2


We haven’t heard from you lately, but we’d love to!

Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.

[Use your discount code now]

Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.

Respectfully,
[company]

Șablon de e-mail pentru abordarea posibilelor preocupări ale abonaților


[Name],
We’re sorry. When you subscribed to our newsletter, you probably expected to be sent relevant content on [company] and topics related to [name of industry.]

We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.

Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].

We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.

We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.

We hope that by doing this we’ll win you back! <3

Always yours,
[company] marketing team

Șablon de e-mail de reatragere pentru adresarea unei simple întrebări


Hi [name]

We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?

We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below

You can also contact customer support 24/7.

[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]

Best,
[name of the sender, company]

Șablon de e-mail de reatragere pentru păstrarea pe listă


We haven’t heard from you in a while and it looks like you haven’t opened any emails from [company] in quite some time.

We’re not sure what to think about this.

We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].

If you’d like to remain a subscriber, click the link below.

[CTA] Keep me on the list

You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.

Talk to you soon, hopefully!

Yours,
[company] team

13 exemple de linii de subiect pentru șabloanele de e-mail de reatragere

  • Mai doriți să primiți newsletter-ul nostru? 
  • Acesta este un rămas bun?
  • Știm că am dat-o în bară, dar ne putem revanșa față de dvs.!
  • Bună ziua [numele abonatului]! Suntem noi, sau sunteți voi?
  • Fiți sincer cu noi [nume]… Nu mai putem aștepta
  • Vă este dor de noi? Haideți să reluăm legătura!
  • Trebuie să vorbim.
  • Au trecut [număr de zile] de când am vorbit ultima dată.
  • A trecut ceva timp. Am numărat orele și zilele.
  • [Procentul de reducere] din următoarea achiziție
  • Ne este dor de dvs., [Nume]
  • Ne despărțim sau ce?
  • Mai doriți să primiți vești de la noi?

E-mailuri de reatragere – Întrebări frecvente

Când ar trebui să trimiteți un e-mail de reatragere?

Timp de rezolvare

Ar trebui să lansați o campanie de e-mailuri de reatragere de peste 3 e-mailuri după 30-60 de zile de inactivitate din partea abonatului dvs. Cu toate acestea, totul depinde de frecvența cu care trimiteți de obicei e-mailurile. Dacă trimiteți doar buletine informative lunare, atunci așteptați puțin mai mult, de exemplu 90 de zile.

Câte e-mailuri de reatragere ar trebui să trimiteți înainte de a elimina contactele din listele de abonați?

Șabloane de e-mail de reatragere

Așa cum am menționat mai sus, ar trebui să trimiteți cel puțin trei e-mailuri de reatragere. Cu toate acestea, continuați să analizați rezultatele fiecărui mesaj. Dacă mulți destinatari se dezabonează după al doilea mesaj, luați în considerare renunțarea la trimiterea celui de-al treilea e-mail.

Cât timp ar trebui să așteptați pentru trimiterea celui de-al doilea e-mail de reatragere?

Răspuns

Ar trebui să așteptați cel puțin 48 sau 72 de ore pentru a trimite un alt e-mail de reatragere a abonaților inactivi.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimiteți un e-mail de reatragere?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să lansați o campanie de e-mailuri de reatragere de peste 3 e-mailuri după 30-60 de zile de inactivitate din partea abonatului dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Câte e-mailuri de reatragere ar trebui să trimiteți înainte de a elimina contactele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Așa cum am menționat mai sus, ar trebui să trimiteți cel puțin trei e-mailuri de reatragere. Cu toate acestea, continuați să analizați rezultatele fiecărui mesaj. Dacă mulți destinatari se dezabonează după al doilea mesaj, luați în considerare renunțarea la trimiterea celui de-al treilea e-mail.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât timp ar trebui să așteptați pentru trimiterea celui de-al doilea e-mail de reatragere?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să așteptați cel puțin 48 sau 72 de ore pentru a trimite un alt e-mail de reatragere a abonaților inactivi.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație