Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de reatragere

Șabloane de e-mail de reatragere

Menținerea unei rate ridicate de retenție a clienților este semnificativ mai ieftină decât achiziționarea de noi clienți. În plus, clienții pe care i-ați achiziționat deja sunt mai predispuși să se convertească din nou și din nou. De fapt, potrivit Forrester, costă de cinci ori mai mult să achiziționați noi clienți decât să îi mențineți mulțumiți pe cei existenți (sursa). Cu toate acestea, companiile investesc adesea mult mai mult în atragerea de noi clienți decât în menținerea interesului și a atragerii celor actuali pentru produsele mărcii.

Urmarea acestei abordări este o greșeală care poate costa compania dvs. sume de bani inimaginabile. Harvard Business Review raportează că venitul pentru 65% dintre întreprinderi provine de la clienții existenți (sursa). De asemenea, studiul realizat de Forrester afirmă că firmele pierd 1,6 trilioane de dolari pe an din cauza renunțării clienților.

Pentru a vă asigura că ai dvs. clienți sau abonați existenți sunt implicați în interacțiunile cu compania dvs., puteți începe o campanie de reatragere și le puteți trimite e-mailuri de reatragere.

Ce este un e-mail de reatragere? De ce este important?

O campanie de reatragere prin e-mail este o campanie de e-mail care vizează clienții sau abonații care au fost inactivi. Scopul este de a le reaminti acestora beneficiile pe care le aduc produsele și serviciile dvs.

Este o campanie specializată care urmărește să le reamintească clienților dvs. despre marca dvs. și să-i motiveze să plătească din nou pentru produsele sau serviciile dvs. Acest tip de comunicare poate căuta, de asemenea, să se reconecteze cu abonații de e-mail al căror angajament este scăzut sau inexistent. La urma urmei, fiecare abonat ar putea deveni, potențial, clientul dvs., nu-i așa?

Campaniile de e-mail de reatragere ar trebui să vizeze doar contactele inactive. De aceea, primul pas ar trebui să fie identificarea contactelor inactive din baza dvs. de date. De asemenea, trebuie să decideți cât timp trebuie să fie inactiv un contact pentru a fi inclus în campania de reatragere. Contactele pe care le identificați ca fiind inactive vor fi plasate pe o listă căreia îi veți trimite un e-mail de reatragere.

Trimiteți șabloane de e-mail de reatragere din LiveAgent
Trimiteți e-mailuri direct din panoul de bord LiveAgent

Există mai multe tipuri de mesaje pe care le puteți include în e-mailurile dvs. pentru a reactiva contactele inactive sau clienții anteriori:

  • Solicitarea către contacte de a-și actualiza preferințele de comunicare.
  • Abordarea posibilelor preocupări ale abonaților dvs.
  • Prezentarea de oferte speciale, reduceri sau articole gratuite.
  • Sugerarea de a-și reactiva abonamentul sau de a se dezabona.

Începeți trimiterea sistematică a e-mailurilor, apoi continuați să monitorizați rata de deschidere, rata de respingere și rata de click-uri. Analizați continuu rezultatele, astfel încât să puteți determina ce grupuri de contacte necesită mai multă atenție.

5 idei de șabloane de e-mail de reatragere

Șablon de e-mail de reatragere #1

Șablon de e-mail de reatragere #2

Șablon de e-mail pentru abordarea posibilelor preocupări ale abonaților

Șablon de e-mail de reatragere pentru adresarea unei simple întrebări

Șablon de e-mail de reatragere pentru păstrarea pe listă

13 exemple de linii de subiect pentru șabloanele de e-mail de reatragere

  • Mai doriți să primiți newsletter-ul nostru? 
  • Acesta este un rămas bun?
  • Știm că am dat-o în bară, dar ne putem revanșa față de dvs.!
  • Bună ziua [numele abonatului]! Suntem noi, sau sunteți voi?
  • Fiți sincer cu noi [nume]… Nu mai putem aștepta
  • Vă este dor de noi? Haideți să reluăm legătura!
  • Trebuie să vorbim.
  • Au trecut [număr de zile] de când am vorbit ultima dată.
  • A trecut ceva timp. Am numărat orele și zilele.
  • [Procentul de reducere] din următoarea achiziție
  • Ne este dor de dvs., [Nume]
  • Ne despărțim sau ce?
  • Mai doriți să primiți vești de la noi?

E-mailuri de reatragere – Întrebări frecvente

Când ar trebui să trimiteți un e-mail de reatragere?

Timp de rezolvare

Ar trebui să lansați o campanie de e-mailuri de reatragere de peste 3 e-mailuri după 30-60 de zile de inactivitate din partea abonatului dvs. Cu toate acestea, totul depinde de frecvența cu care trimiteți de obicei e-mailurile. Dacă trimiteți doar buletine informative lunare, atunci așteptați puțin mai mult, de exemplu 90 de zile.

Câte e-mailuri de reatragere ar trebui să trimiteți înainte de a elimina contactele din listele de abonați?

Șabloane de e-mail de reatragere

Așa cum am menționat mai sus, ar trebui să trimiteți cel puțin trei e-mailuri de reatragere. Cu toate acestea, continuați să analizați rezultatele fiecărui mesaj. Dacă mulți destinatari se dezabonează după al doilea mesaj, luați în considerare renunțarea la trimiterea celui de-al treilea e-mail.

Cât timp ar trebui să așteptați pentru trimiterea celui de-al doilea e-mail de reatragere?

Răspuns

Ar trebui să așteptați cel puțin 48 sau 72 de ore pentru a trimite un alt e-mail de reatragere a abonaților inactivi.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimiteți un e-mail de reatragere?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să lansați o campanie de e-mailuri de reatragere de peste 3 e-mailuri după 30-60 de zile de inactivitate din partea abonatului dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Câte e-mailuri de reatragere ar trebui să trimiteți înainte de a elimina contactele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Așa cum am menționat mai sus, ar trebui să trimiteți cel puțin trei e-mailuri de reatragere. Cu toate acestea, continuați să analizați rezultatele fiecărui mesaj. Dacă mulți destinatari se dezabonează după al doilea mesaj, luați în considerare renunțarea la trimiterea celui de-al treilea e-mail.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât timp ar trebui să așteptați pentru trimiterea celui de-al doilea e-mail de reatragere?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să așteptați cel puțin 48 sau 72 de ore pentru a trimite un alt e-mail de reatragere a abonaților inactivi.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație