Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de comerț electronic

Șabloane de e-mail de comerț electronic

Comerțul electronic se dezvoltă într-un ritm incredibil de rapid, iar în acest moment nu există nimic mai important pentru această industrie decât sezonul de vânzări care se apropie. În 2019, vânzările la nivel mondial generate de comerț electronic s-au ridicat la peste 3,4 miliarde de dolari, iar în 2021 se așteaptă ca acestea să ajungă la 4,9 miliarde de dolari (sursa). Așadar, dacă dețineți un magazin de comerț electronic, este ultima șansă să vă pregătiți. Dacă nu ați făcut-o deja, este timpul să vă revizuiți strategia de marketing pentru comerțul electronic.

Pe ce aspecte ale strategiei dvs. ar trebui să vă concentrați? Totul indică faptul că e-mailul este metoda de comunicare preferată pentru întreprinderile de comerț electronic. De fapt, 72% dintre oameni (inclusiv milenialii și adolescenții) preferă e-mailul ca principală sursă de comunicare cu întreprinderile (sursa).

Ținând cont de toate acestea, vă vom oferi toate resursele și sfaturile necesare pentru a vă stimula strategia de marketing prin e-mail pentru comerț electronic – inclusiv diferitele tipuri de e-mailuri pe care va trebui să le folosiți pentru a atrage atenția clienților dvs.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizarea șabloanelor de e-mail în panoul de bord de ticketing LiveAgent

Strategii de marketing prin e-mail: noțiuni de bază

Înainte de a începe să trimiteți e-mailuri în masă clienților dvs., este important să definiți obiectivele strategiei de marketing prin e-mail. Obiectivele dvs. vor fi baza tuturor activităților dvs. și vă vor ajuta să măsurați performanța acestora.

Dacă începeți să scrieți e-mailuri fără o strategie solidă, riscați să trimiteți mesaje care nu vor aduce rezultatele dorite. Întrebarea pe care trebuie să v-o adresați ca afacere de comerț electronic este: “Ce vreau să obțin?”

Obiectivele dumneavoastră ar putea include:

  • Conversia de noi clienți
  • Creșterea vânzărilor
  • Colectarea de recenzii și feedback
  • Încurajarea loialității clienților și îmbunătățirea comunicării
  • Furnizarea de informații clienților (despre oferte speciale, produse noi sau actualizări etc.).
  • Prezentarea companiei dvs. și a punctelor dvs. exclusive de vânzare

Evident, nu trebuie să alegeți doar unul dintre aceste obiective. Cu toate acestea, având în vedere toate posibilitățile pe care le oferă marketingul prin e-mail, scopul este de a avea câteva obiective clar definite. Încercarea de a atinge prea multe obiective va duce la o subperformanță a campaniilor dvs. Concentrându-vă pe obiectivele care sunt cele mai importante pentru dvs., vă puteți utiliza eficient resursele și evitați să pierdeți timp cu crearea de conținut de e-mail care nu aduce nicio valoare adăugată utilizatorilor dvs.

Haideți să vedem ce puteți face pentru a vă asigura că vă atingeți obiectivele clar definite.

Șabloane de e-mail de comerț electronic
Răspunsuri predefinite ca șabloane de e-mail personalizabile

Sumarul celor mai bune practici de marketing prin e-mail pentru comerțul electronic

  • Fiți consecvenți în ceea ce privește numărul de e-mailuri trimise – nu schimbați drastic frecvența.
  • Obțineți listele de e-mail într-un mod legal – nu cumpărați liste de contacte
  • Păstrați listele curate de “capcane de spam”
  • Evitați să fiți marcat ca spam
  • Personalizați-vă e-mailurile
  • Fiți consecvent în designul e-mailurilor dvs.
  • Folosiți creativitatea atunci când veniți cu linii de subiect
  • Efectuați teste A/B
  • Completați întotdeauna antetul
  • Creați un echilibru frumos între text și imagini
  • Plasați un buton de dezabonare într-un loc vizibil
  • Evitați scurtarea link-urilor
  • Segmentați-vă contactele în funcție de interesele lor, de istoricul achizițiilor etc.
  • Adaptați, modificați sau realiniați-vă obiectivele de-a lungul timpului

Așa cum am menționat la început, am pregătit o mână de materiale pentru ca dvs. să puteți pune în practică teoria și să începeți să comunicați cu potențialii și actualii dvs. clienți prin e-mail.

Linii de subiect pentru e-mailuri înainte de vânzare promoțională

  • Nu ratați – sezonul reducerilor începe [săptămâna viitoare / luni / în X zile, etc.

Linii de subiect ale șablonului de e-mail pentru vânzare promoțională a produselor

  • Vești bune – prețurile noastre sunt în scădere
  • Alertă de scădere a prețurilor: până la [X]% reducere la articolele selectate

Subiecte pentru e-mailurile de confirmare a comenzii

  • Succes! Am primit comanda dvs.  

Subiect pentru e-mail care prezintă ultima șansă

  • Au mai rămas doar câteva [articole] din colecția [nume]. Cumpărați acum 
  • [X]% reducere se termină în [Y] ore. Este ultima dvs. șansă de a cumpăra [articole].

Subiect de e-mail pentru coș de cumpărături abandonat

  • Ați uitat ceva în coșul de cumpărături.
  • Nu uitați să comandați [numele articolului care se află în coșul de cumpărături al utilizatorului]
  • Încă vă mai gândiți la asta? Finalizați achiziția înainte ca [articolul] să dispară!

Șabloane de e-mail pentru comerțul electronic

Șablon de e-mail înainte de vânzare promoțională


Șablon de e-mail de vânzare promoțională de produse 1


Șablon de e-mail de vânzare promoțională de produse 2


Șablon de e-mail de vânzare promoțională de produse 3


Șablon de e-mail pentru prezentarea ulimei șanse 1


Șablon de e-mail pentru prezentarea ulimei șanse 2


Șablon de e-mail ce cuprinde cupon 1


Șablon de e-mail ce cuprinde cupon 2 – ca o mulțumire pentru efectuarea unui anumit lucru


Șablon de e-mail de vânzare ascendentă/încrucișată 1 – axat pe vânzare încrucișată


Șablon de e-mail de vânzare ascendentă/încrucișată 2 – axat pe vânzare încrucișată

E-mailuri de comerț electronic – Întrebări frecvente

Ce este e-mailul de comerț electronic?

E-mailul este un instrument de marketing de lungă durată. Pâlnia de vânzări descrie o secvență de acțiuni pe care un vizitator le poate urma, de la interesul inițial, prin considerare, până la cumpărare. E-mailul de comerț electronic este o metodă eficientă de promovare a unui produs sau serviciu prin trimiterea unei serii de e-mailuri către un utilizator atunci când acesta vizitează un site web.

Cum creez o listă pentru e-mailurile de comerț electronic?

Pentru a crea o listă pentru e-mailurile de comerț electronic, aveți nevoie de un instrument de marketing prin e-mail care este echipat pentru comerț electronic, astfel încât să puteți crea un formular pentru a colecta informațiile clienților dvs. și o serie de e-mailuri care să vă ajute să creați o relație cu clienții dvs., precum și să comunicați afacerea dvs. Un exemplu de astfel de instrument ar fi Mailchimp.

Cum este util e-mailul pentru comerț electronic?

E-mailul este cel mai popular mod de comunicare online. Trimiterea unui e-mail este adesea primul pas în procesul de cumpărare.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br /> around the corner.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este e-mailul de comerț electronic?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailul este un instrument de marketing de lungă durată. Pâlnia de vânzări descrie o secvență de acțiuni pe care un vizitator o poate urma, de la interesul inițial, prin considerare, până la cumpărare. E-mailul de comerț electronic este o metodă eficientă de promovare a unui produs sau serviciu prin trimiterea unei serii de e-mailuri către un utilizator atunci când acesta vizitează un site web.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum creez o listă pentru e-mailurile de comerț electronic?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a crea o listă pentru e-mailurile de comerț electronic, aveți nevoie de un instrument de marketing prin e-mail care este echipat pentru comerț electronic, astfel încât să puteți crea un formular pentru a colecta informațiile clienților dvs. și o serie de e-mailuri care să vă ajute să creați o relație cu clienții dvs., precum și să comunicați afacerea dvs. Un exemplu de astfel de instrument ar fi Mailchimp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum este util e-mailul pentru comerț electronic?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailul este cel mai popular mod de comunicare online. Trimiterea unui e-mail este adesea primul pas în procesul de cumpărare.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație