Șabloane de e-mail pentru afacerile de comerț electronic. Creșteți vânzările și implicați clienții cu ajutorul acestora. Înscrieți-vă la un program de fidelizare și utilizați chat-ul live pentru a oferi suport rapid clienților. Descoperiți modele gata de utilizare și sfaturi utile.
Comerțul electronic se dezvoltă într-un ritm incredibil de rapid, iar în acest moment nu există nimic mai important pentru această industrie decât sezonul de vânzări care se apropie. În 2019, vânzările la nivel mondial generate de comerț electronic s-au ridicat la peste 3,4 miliarde de dolari, iar în 2021 se așteaptă ca acestea să ajungă la 4,9 miliarde de dolari (source). Așadar, dacă dețineți un magazin de comerț electronic, este ultima șansă să vă pregătiți. Dacă nu ați făcut-o deja, este timpul să vă revizuiți strategia de marketing pentru comerțul electronic.
Pe ce aspecte ale strategiei dvs. ar trebui să vă concentrați? Totul indică faptul că e-mailul este metoda de comunicare preferată pentru întreprinderile de comerț electronic. De fapt, 72% dintre oameni (inclusiv milenialii și adolescenții) preferă e-mailul ca principală sursă de comunicare cu întreprinderile (sursa).
Ținând cont de toate acestea, vă vom oferi toate resursele și sfaturile necesare pentru a vă stimula strategia de marketing prin e-mail pentru comerț electronic – inclusiv diferitele tipuri de e-mailuri pe care va trebui să le folosiți pentru a atrage atenția clienților dvs.
Înainte de a începe să trimiteți e-mailuri în masă clienților dvs., este important să definiți obiectivele strategiei de marketing prin e-mail. Obiectivele dvs. vor fi baza tuturor activităților dvs. și vă vor ajuta să măsurați performanța acestora.
Dacă începeți să scrieți e-mailuri fără o strategie solidă, riscați să trimiteți mesaje care nu vor aduce rezultatele dorite. Întrebarea pe care trebuie să v-o adresați ca afacere de comerț electronic este: “Ce vreau să obțin?”
Obiectivele dumneavoastră ar putea include:
Evident, nu trebuie să alegeți doar unul dintre aceste obiective. Cu toate acestea, având în vedere toate posibilitățile pe care le oferă marketingul prin e-mail, scopul este de a avea câteva obiective clar definite. Încercarea de a atinge prea multe obiective va duce la o subperformanță a campaniilor dvs. Concentrându-vă pe obiectivele care sunt cele mai importante pentru dvs., vă puteți utiliza eficient resursele și evitați să pierdeți timp cu crearea de conținut de e-mail care nu aduce nicio valoare adăugată utilizatorilor dvs.
Haideți să vedem ce puteți face pentru a vă asigura că vă atingeți obiectivele clar definite.
Așa cum am menționat la început, am pregătit o mână de materiale pentru ca dvs. să puteți pune în practică teoria și să începeți să comunicați cu potențialii și actualii dvs. clienți prin e-mail.
We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.
We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.
Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!
Want to learn more? Go to our website [link]
Best,
The [company] team
Here’s your requested price drop alert!
We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.
To get the discount, use this unique code at the checkout:
PROMO CODE: [code]
Hurry up, the offer expires on [date]!
We think you should know that our prices have just dropped.
You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].
Have a look at some examples of discounted items:
[A list of the most greatly discounted products with images]
Click the button below to start shopping:
[button] ACCESS THE STORE
Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.
You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:
[code]
Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.
[button] BUY NOW
It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.
Have a look at some of the items that are still available:
[Examples of products that are still in stock].
The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.
[Button] SHOP NOW
Best,
The [company] Customer Service Team
Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].
This means you only have [Y] hours left to save on selected products.
Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.
[Button] SHOP THE SALE
Here’s what you can buy:
[Images of discounted products].
We have something special for you:
Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.
[code]
Follow this link to use your coupon [link]
[code]
If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].
And once again – thank you for your help!
Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]
You left your shopping cart full of cool stuff.
We hope that you are still interested in buying our products.
To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.
Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]
But no worries – the previous products are still waiting for you.
Button: Go my cart
You bought a [product] from us recently.
You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].
Here’s what we’ve got for you:
[A list of products with pictures]
[SHOP]
Best,
[name and position]
Sign up for our free 30-day trial. No credit card required.
Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right around the corner.
Șabloane de e-mail care anticipează reducerile
Campaniile de promovare a reducerilor pot aduce beneficii, cum ar fi creșterea loialității clienților existenți, atragerea de noi clienți și creșterea vânzărilor pe termen scurt. E-mailurile care anticipează reducerile sunt importante pentru a comunica eficient și pot fi personalizate pentru a informa clienții existenți și potențialii clienți. Este important să informați clienții în mod corespunzător și să planificați cu atenție campaniile pentru a rămâne profitabile.
Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic
Marketingul prin recomandare în comerțul electronic este o strategie eficientă. Avantajele includ atragerea clienților valoroși, creșterea vizibilității mărcii și randamentul investițiilor. Implementarea este ușoară, iar stimulentele personalizate stimulează recomandările continue.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team