Descoperiți cum puteți încorpora cupoane de reducere în strategia de marketing a magazinului dvs. online. Acest articol oferă o colecție de șabloane de e-mail pentru a ajuta la atragerea și menținerea clienților prin oferirea de reduceri și promoții. Învață de la experți și vezi exemple de la magazine populare.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Există ceva mai convingător decât să oferi unui client un cupon de reducere? Sentimentul de a avea acces la ceva dorit la un preț mai mic oferă adesea clienților impulsul final de care au nevoie pentru a cumpăra un produs sau un serviciu pe care au pus ochii.
Din ce în ce mai multe întreprinderi își mută vânzările online și se alătură lumii comerțului electronic. Prin urmare, cu cât aveți mai multe strategii de marketing pe care le folosiți în magazinul dvs. online, cu atât mai multe șanse aveți să vă diferențiați de concurenți. Cupoanele de reducere sunt un exemplu excelent de tehnică care atrage atât clienții existenți, cât și pe cei potențiali. De fapt, conform unor studii recente, 77% dintre consumatori cheltuiesc cu 10 până la 50 de dolari mai mult decât intenționau atunci când răscumpără cupoane, iar 68% dintre aceștia consideră că, cupoanele sporesc loialitatea clienților (sursa).
Utilizarea cupoanelor este înțeleasă ca orice strategie de marketing digital care are ca scop generarea de vânzări și atragerea mai multor clienți prin utilizarea cupoanelor de reducere. Cupoanele de reducere au existat dintotdeauna. În mediile tradiționale, cupoanele obișnuiau să fie (și, în unele cazuri, încă mai sunt) decupate din broșuri sau reviste și folosite în magazin. Odată cu avansul tehnologiilor, cupoanele sunt acum mai frecvent utilizate ca și coduri care sunt tastate în timpul procesului de plată pe platformele online (sau în magazine).
De obicei, punerea în aplicare a campaniilor de marketing care utilizează cupoane este foarte simplă. Diferite sisteme CMS oferă plugin-uri care generează coduri pe care utilizatorii le pot aplica la sfârșitul procesului de plată.
Există mai multe moduri în care puteți oferi cupoane clienților dvs. Una dintre cele mai populare metode este prin marketing prin e-mail , care livrează cupoanele dvs. direct în căsuța de primire a clientului.
Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.
Follow this link to use your coupon now [link]
We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.
If it’s the price, then…
GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!
Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:
[code]
Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!
Button: SHOP NOW
Thank you for placing an order with [name of the store].
We hope that [product/service] will make your life easier.
We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.
Just use the code [code] at checkout*.
*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.
[Name], [#] days have passed since your last order.
We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:
[code]
It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!
Go to our store to redeem the coupon: [link].
Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.
This means that you get a [X]% discount on your next purchase!
Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.
Button: Go to the store
Frecvența campaniilor de cupoane depinde de multe aspecte și trebuie planificată cu atenție de fiecare companie. Dacă sunteți nou în domeniul cupoanelor, este mai bine să oferiți cupoane doar pentru ocazii speciale, cum ar fi lansările de produse. Nu oferiți reduceri prea des, deoarece ar putea influența în mod negativ rezultatele financiare ale companiei dvs. sau ar putea deveni atât de normal pentru clienții dvs. încât aceștia nu vor mai fi dispuși să plătească prețul întreg pentru oricare dintre produsele sau serviciile dvs.
Puteți începe prin a oferi clienților cupoane la ocazii speciale, cum ar fi Crăciunul, Black Friday sau reducerile din ianuarie. Oamenii sunt oricum mai dispuși să cheltuiască bani în aceste perioade, așa că vor avea mai multe șanse de succes campaniile dvs. De asemenea, puteți lua în considerare oferirea de cupoane clienților cu ocazia zilelor lor de naștere sau a sărbătorilor locale.
Dacă sunteți în căutarea unor repere, ar trebui să analizați cu siguranță strategia de cupoane a Amazon. Banana Republic și H&M sunt, de asemenea, bine cunoscute pentru vânzările lor sezoniere susținute de comercializarea cupoanelor. Campaniile de cupoane de la Shopify reușesc, de asemenea, să scadă cu succes ratele de abandonare a coșului.
Ready to put our coupon email templates to the test?
Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Articolele introductive ar trebui să aibă între 150-200 de cuvinte și să folosească un limbaj ușor și conversațional. Trebuie să includă descrieri ale produselor sau serviciilor, întrebări frecvente și link-uri utile pentru clienți.
Cum să folosiți stimulentele pentru clienți
Stimulentele pentru clienți oferă o valoare suplimentară și îmbunătățesc relația cu aceștia. Acestea pot fi utilizate prin recompense, feedback și implicarea în social media.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Solicitări de feedback prin e-mail sunt importante pentru a îmbunătăți relația cu clienții. Colectarea feedback-ului oferă informații valoroase pentru dezvoltarea afacerii. LiveAgent și NiceReply sunt instrumente utile în acest sens.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții rapide și de calitate. Motivația angajaților este crucială pentru a avea clienți mulțumiți. Un aspect important este viteza de răspuns a agenților, iar instrumentele adecvate și abilitățile agenților sunt cheia succesului în serviciul pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date