Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Șabloane de e-mail cupon

Există ceva mai convingător decât să oferi unui client un cupon de reducere? Sentimentul de a avea acces la ceva dorit la un preț mai mic oferă adesea clienților impulsul final de care au nevoie pentru a cumpăra un produs sau un serviciu pe care au pus ochii.

Din ce în ce mai multe întreprinderi își mută vânzările online și se alătură lumii comerțului electronic. Prin urmare, cu cât aveți mai multe strategii de marketing pe care le folosiți în magazinul dvs. online, cu atât mai multe șanse aveți să vă diferențiați de concurenți. Cupoanele de reducere sunt un exemplu excelent de tehnică care atrage atât clienții existenți, cât și pe cei potențiali. De fapt, conform unor studii recente, 77% dintre consumatori cheltuiesc cu 10 până la 50 de dolari mai mult decât intenționau atunci când răscumpără cupoane, iar 68% dintre aceștia consideră că, cupoanele sporesc loialitatea clienților (sursa).

Ce înseamnă utilizarea cupoanelor?

Utilizarea cupoanelor este înțeleasă ca orice strategie de marketing digital care are ca scop generarea de vânzări și atragerea mai multor clienți prin utilizarea cupoanelor de reducere. Cupoanele de reducere au existat dintotdeauna. În mediile tradiționale, cupoanele obișnuiau să fie (și, în unele cazuri, încă mai sunt) decupate din broșuri sau reviste și folosite în magazin. Odată cu avansul tehnologiilor, cupoanele sunt acum mai frecvent utilizate ca și coduri care sunt tastate în timpul procesului de plată pe platformele online (sau în magazine).

De obicei, punerea în aplicare a campaniilor de marketing care utilizează cupoane este foarte simplă. Diferite sisteme CMS oferă plugin-uri care generează coduri pe care utilizatorii le pot aplica la sfârșitul procesului de plată.

Personalizarea șablonului de e-mail
Șabloane de email personalizate

Avantajele utilizării cupoanelor în strategia dvs. de marketing

  • Cupoanele sunt ușor de utilizat și rapid de implementat. Trebuie pur și simplu să creați un cod (de exemplu, CHRISTMAS), să îl conectați la o anumită reducere în sistemul dvs. de comerț electronic și să partajați cuponul cu clienții dvs.
  • Campaniile de cupoane vă oferă informații reale și utile. Puteți măsura nivelul de succes al unei campanii și performanța canalelor pe care ați promovat codul prin verificarea numărului de utilizatori care au răscumpărat cuponul respectiv.
  • Cupoanele vă ajută să fidelizați clienții. După cum am menționat mai sus, clienții cred că, cupoanele sporesc loialitatea. Pentru a profita la maximum de acest lucru, puteți configura campanii de e-mail pentru clienții recurenți și îi puteți recompensa oferindu-le cupoane de reduceri exclusive.
  • Recuperarea coșurilor abandonate. Puteți oferi cupoane de reducere prin remarketing sau campanii de e-mail care vizează utilizatorii care și-au abandonat coșul. Acest lucru îi poate încuraja să își finalizeze comanda.
  • Puteți folosi cupoane pentru a promova lansarea unui nou produs.

Există mai multe moduri în care puteți oferi cupoane clienților dvs. Una dintre cele mai populare metode este prin marketing prin e-mail , care livrează cupoanele dvs. direct în căsuța de primire a clientului.

Linii de subiect pentru e-mail cupon

  • Economisiți [X]% la următoarea achiziție…
  • Avem ceva special pentru dvs.!
  • Momentul cuponului este aici!
  • Un mic “mulțumesc” pentru ultima dvs. achiziție 
  • Puteți plăti cu [X]% mai puțin pentru următoarea dvs. comandă
  • Nu ne-am mai văzut de mult. Vizitați din nou magazinul nostru și obțineți [X]% reducere
  • Vă mulțumim că sunteți clientul nostru. Avem ceva pentru dvs
  • Luați [X]% reducere
  • Economisiți până la [X]% utilizând acest cod
  • [cod] – folosiți acest cod la finalizarea comenzii pentru a plăti mai puțin pentru [produsul/serviciul] dvs. preferat. 

Șabloane de e-mail cupon

Șablonul de e-mail cupon 1

Șablonul de e-mail cupon 2

Șablonul de e-mail cupon 3

Șablonul de e-mail cupon 4

Șablonul de e-mail cupon 5

Șabloane de e-mail cupon – Întrebări frecvente

Cât de des ar trebui să ofer cupoane?

Timp de rezolvare

Frecvența campaniilor de cupoane depinde de multe aspecte și trebuie planificată cu atenție de fiecare companie. Dacă sunteți nou în domeniul cupoanelor, este mai bine să oferiți cupoane doar pentru ocazii speciale, cum ar fi lansările de produse. Nu oferiți reduceri prea des, deoarece ar putea influența în mod negativ rezultatele financiare ale companiei dvs. sau ar putea deveni atât de normal pentru clienții dvs. încât aceștia nu vor mai fi dispuși să plătească prețul întreg pentru oricare dintre produsele sau serviciile dvs.

Ce ocazii sunt cele mai potrivite pentru a oferi cupoane clienților?

Cadou deschis cu o reducere în interiorul acestuia

Puteți începe prin a oferi clienților cupoane la ocazii speciale, cum ar fi Crăciunul, Black Friday sau reducerile din ianuarie. Oamenii sunt oricum mai dispuși să cheltuiască bani în aceste perioade, așa că vor avea mai multe șanse de succes campaniile dvs. De asemenea, puteți lua în considerare oferirea de cupoane clienților cu ocazia zilelor lor de naștere sau a sărbătorilor locale.

Ce companii sunt bune la marketing-ul prin cupoane?

Evaluarea satisfacției clienților

Dacă sunteți în căutarea unor repere, ar trebui să analizați cu siguranță strategia de cupoane a Amazon. Banana Republic și H&M sunt, de asemenea, bine cunoscute pentru vânzările lor sezoniere susținute de comercializarea cupoanelor. Campaniile de cupoane de la Shopify reușesc, de asemenea, să scadă cu succes ratele de abandonare a coșului.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de des ar trebui să ofer cupoane?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Frecvența campaniilor de cupoane depind de multe aspecte și trebuie planificate cu atenție de fiecare companie. Dacă sunteți nou în domeniul cupoanelor, este mai bine să oferiți cupoane doar pentru ocazii speciale, cum ar fi lansările de produse.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce ocazii sunt cele mai potrivite pentru a oferi cupoane clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți începe prin a oferi clienților cupoane la ocazii speciale, cum ar fi Crăciunul, Black Friday sau reducerile din ianuarie. Oamenii sunt oricum mai dispuși să cheltuiască bani în aceste perioade, așa că vor avea mai multe șanse de succes campaniile dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce companii sunt bune la marketing-ul prin cupoane?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă sunteți în căutarea unor repere, ar trebui să analizați cu siguranță strategia de cupoane a Amazon. Banana Republic și H&M sunt, de asemenea, bine cunoscute pentru vânzările lor sezoniere susținute de comercializarea cupoanelor.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație