Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail privind ultima șansă

Șabloane de e-mail privind ultima șansă

FOMO este unul dintre cele mai puternice motive care îi determină pe oameni să facă achiziții. Este valabil în special pentru mileniali, dar se aplică și pentru cei care nu fac parte din acest grup de vârstă. 

Presiunea socială generează o tensiune care poate fi folosită ca o modalitate de a agita vânzările. Din acest motiv, dorim să vă familiarizăm cu termenul FOMO și să vă arătăm cum să îl folosiți pentru a face mai multe vânzări online.

Ce este FOMO?

Termenul reprezintă acronimul “Fear Of Missing Out” – Teama de a pierde. Această teamă poate fi legată de participarea la un eveniment sau la o activitate, dar și de riscul de a pierde șansa de a cumpăra un produs, de a profita de o promoție de vânzări sau chiar de a rata ultimul meme pe care toată lumea îl împărtășește pe rețelele de socializare.

Este în natura noastră, ca ființe umane, să urmărim să ne integrăm, să fim la zi și să fim înaintea celorlalți. 

În epoca de aur a rețelelor de socializare, toată lumea este conectată și își poate împărtăși viața cu ceilalți, ceea ce ne poate face pe cei mai mulți dintre noi să ne simțim presați să nu ratăm nicio veste sau oportunitate importantă.

Cum puteți folosi FOMO pentru a vinde mai mult?

Neuromarketingul este motorul din spatele tuturor strategiilor de marketing bazate pe frică. Aceste tactici de marketing sunt cunoscute și sub numele de marketing al penuriei.

Aceste tipuri de eforturi de marketing se concentrează pe aplicarea unor mecanisme care generează urgență în fața fricii de a fi exclus din punct de vedere social sau de a ajunge “târziu la petrecere”. 

Să ne uităm la aceste exemple care folosesc FOMO în comunicare.

#1. “Alți clienți sunt interesați de…”.

Acest mesaj este un instrument foarte puternic care poate motiva potențialii clienți să să facă o achiziție. Oferă o dovadă socială, dar indică și faptul că un produs s-ar putea să se epuizeze în curând, deoarece mulți clienți sunt interesați să îl cumpere. Urgența generează, de asemenea, o anumită cantitate de stres.

Nu că am vrea să provocăm un sentiment de disconfort clientului. Mai degrabă, urmărim să îl descurajăm să amâne decizia de cumpărare, făcându-l să acționeze mai impulsiv, fără a petrece prea mult timp analizându-și decizia.

E-mail privind ultima șansă al Shoptagr
Shoptagr folosește “Uh oh… un articol pe care l-ați salvat este pe cale să se epuizeze!” ca linie de subiect

#2. “Această ofertă expiră în 3 ore.”.

Aceste tipuri de mesaje întăresc teama de a rata o oportunitate. Unul dintre motivele pentru care majoritatea ofertelor cu durată limitată funcționează atât de bine este că anxietatea favorizează impulsul. 

Dacă aveți de gând să organizați campanii fulger, este întotdeauna o idee bună să folosiți o numărătoare inversă pentru a le reaminti utilizatorilor timpul rămas pentru a răscumpăra oferta. 

Acesta este momentul să folosiți o strategie bună de marketing prin e-mail privind ultima șansă sau PPC cu retargetare care să ajungă la clienți și să le reamintească despre ofertă. Nu uitați să afișați nivelul stocului, mai ales atunci când au mai rămas doar câteva unități.

ultima șansă fabletics
Fabletics folosește linia de subiect”Grăbiți-vă, 70% OFF SITEWIDE se termină mâine”

#3. “[ARTICOL] Nu mai este în stoc”.

Atunci când un client ratează o oportunitate de vânzare, nu ezitați să îl anunțați că a pierdut șansa de a profita de ea. Acesta este un lucru pe care agențiile de turism îl fac în mod regulat și poate fi implementat cu ușurință și în comerțul electronic. 

Ultima șansă LazyOaf
Lazy Oaf folosește linia de subiect “Acel pulover tricotat vândut s-a întors”

Un simplu banner care precizează că un produs nu mai este disponibil la un preț redus rezumă perfect ceea ce înseamnă FOMO. Frica de a pierde ceva poate fi folosită pentru a motiva potențialii clienți să cumpere, arătându-le ce au pierdut, asigurându-ne că data viitoare nu vor ezita să apese pe butonul CUMPĂRĂ ACUM înainte ca o ofertă să se încheie.

După cum am menționat anterior, puteți utiliza puterea FOMO pentru a trimite e-mailuri de tipul “ultima șansă”. Să trecem în revistă câteva exemple pe care le puteți folosi în viitoarele dvs. campanii de marketing.

Șabloane de linii de subiect pentru e-mail privind ultima șansă

  • Nu mai aveți timp…
  • Este ultima dvs. șansă de a obține [produsul].
  • Au mai rămas doar [X] ore!
  • Aproape s-a terminat!
  • Cumpărați acum sau veți pierde
  • Luați-le înainte de a se termina.
  • Articolul din lista dvs. de dorințe este aproape epuizat!
  • [X% reducere]- Numai pentru o perioadă limitată de timp 
  • Oferta noastră de reduceri se încheie astăzi. Este ultima șansă pentru dvs.!

Șabloane de e-mail privind ultima șansă

Șablon de e-mail privind ultima șansă 1

Șablon de e-mail privind ultima șansă 2

Șablon de e-mail privind ultima șansă 3

Șablon de e-mail privind ultima șansă 4

Șablon de e-mail privind ultima șansă 5

Șablon de e-mail privind ultima șansă 6

Șabloane de e-mail privind ultima șansă – Întrebări frecvente

Cât de devreme pot spune că este “ultima șansă” a unui client?

Nu există nicio regulă în acest caz – puteți decide să începeți să trimiteți e-mailuri de ultimă șansă cu două zile înainte de încheierea unei campanii de promovare a reducerilor sau cu doar două ore înainte. Vă cunoașteți cel mai bine clienții și potențialii clienți, așa că decideți când este momentul potrivit pentru a utiliza puterea urgenței pe baza acestor cunoștințe.

Câte e-mailuri de ultimă șansă ar trebui să trimit?

De obicei, companiile trimit fie un e-mail de ultimă șansă în ziua în care se încheie o anumită ofertă, fie organizează o numărătoare inversă și trimit încă trei e-mailuri – unul dimineața, unul după-amiaza și ultimul cu o oră înainte de încheierea promoției. Depinde de dvs. ce strategie alegeți, dar asigurați-vă că mesajele dvs. nu sunt prea spammate.

Ar trebui să trimit un e-mail de ultimă șansă la întreaga mea bază de date?

În cele mai multe cazuri, veți dori să informați cât mai mulți oameni posibil despre o ofertă care urmează să se încheie. Acest lucru este valabil mai ales dacă intenționați să postați informații despre reducere și pe rețelele de socializare sau dacă o promovați folosind reclame plătite.  Cu toate acestea, asigurați-vă că baza de date este segmentată corespunzător și că trimiteți mesaje relevante și personalizate tuturor grupurilor de clienți în funcție de achizițiile și interesele lor anterioare.

Ready to use some scarcity marketing?

Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de devreme pot trimite unui client un e-mail de ultimă șansă?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nu există nicio regulă aici – puteți decide să începeți să trimiteți e-mailuri de ultimă șansă cu două zile înainte de încheierea unei campanii de promovare a reducerilor sau cu doar două ore înainte. Dvs. vă cunoașteți cel mai bine clienții și potențialii clienți, așa că decideți când este momentul potrivit pentru a folosi puterea urgenței pe baza acestor cunoștințe.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Câte e-mailuri de ultimă șansă ar trebui să trimit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “De obicei, companiile trimit fie un e-mail de ultimă șansă în ziua în care se încheie o anumită ofertă, fie organizează o numărătoare inversă și trimit încă trei e-mailuri – unul dimineața, unul după-amiaza și ultimul cu o oră înainte de încheierea promoției. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să trimit un e-mail de ultimă șansă la întreaga mea bază de date?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În cele mai multe cazuri, veți dori să informați cât mai multe persoane cu privire la o ofertă care este pe cale să se încheie. Acest lucru este valabil mai ales dacă intenționați, de asemenea, să postați informații despre vânzare pe rețelele de socializare sau dacă o promovați folosind anunțuri plătite.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație