Șabloane de e-mail care utilizează tehnica FOMO pentru a stimula cumpărăturile și a crea urgență în rândul clienților. Aflați mai multe despre această tehnică și cum să o utilizați în campaniile de marketing online.
FOMO este unul dintre cele mai puternice motive care îi determină pe oameni să facă achiziții. Este valabil în special pentru mileniali, dar se aplică și pentru cei care nu fac parte din acest grup de vârstă.
Presiunea socială generează o tensiune care poate fi folosită ca o modalitate de a agita vânzările. Din acest motiv, dorim să vă familiarizăm cu termenul FOMO și să vă arătăm cum să îl folosiți pentru a face mai multe vânzări online.
Termenul reprezintă acronimul “Fear Of Missing Out” – Teama de a pierde. Această teamă poate fi legată de participarea la un eveniment sau la o activitate, dar și de riscul de a pierde șansa de a cumpăra un produs, de a profita de o promoție de vânzări sau chiar de a rata ultimul meme pe care toată lumea îl împărtășește pe rețelele de socializare.
Este în natura noastră, ca ființe umane, să urmărim să ne integrăm, să fim la zi și să fim înaintea celorlalți.
În epoca de aur a rețelelor de socializare, toată lumea este conectată și își poate împărtăși viața cu ceilalți, ceea ce ne poate face pe cei mai mulți dintre noi să ne simțim presați să nu ratăm nicio veste sau oportunitate importantă.
Neuromarketingul este motorul din spatele tuturor strategiilor de marketing bazate pe frică. Aceste tactici de marketing sunt cunoscute și sub numele de marketing al penuriei.
Aceste tipuri de eforturi de marketing se concentrează pe aplicarea unor mecanisme care generează urgență în fața fricii de a fi exclus din punct de vedere social sau de a ajunge “târziu la petrecere”.
Să ne uităm la aceste exemple care folosesc FOMO în comunicare.
Acest mesaj este un instrument foarte puternic care poate motiva potențialii clienți să să facă o achiziție. Oferă o dovadă socială, dar indică și faptul că un produs s-ar putea să se epuizeze în curând, deoarece mulți clienți sunt interesați să îl cumpere. Urgența generează, de asemenea, o anumită cantitate de stres.
Nu că am vrea să provocăm un sentiment de disconfort clientului. Mai degrabă, urmărim să îl descurajăm să amâne decizia de cumpărare, făcându-l să acționeze mai impulsiv, fără a petrece prea mult timp analizându-și decizia.
Aceste tipuri de mesaje întăresc teama de a rata o oportunitate. Unul dintre motivele pentru care majoritatea ofertelor cu durată limitată funcționează atât de bine este că anxietatea favorizează impulsul.
Dacă aveți de gând să organizați campanii fulger, este întotdeauna o idee bună să folosiți o numărătoare inversă pentru a le reaminti utilizatorilor timpul rămas pentru a răscumpăra oferta.
Acesta este momentul să folosiți o strategie bună de marketing prin e-mail privind ultima șansă sau PPC cu retargetare care să ajungă la clienți și să le reamintească despre ofertă. Nu uitați să afișați nivelul stocului, mai ales atunci când au mai rămas doar câteva unități.
Atunci când un client ratează o oportunitate de vânzare, nu ezitați să îl anunțați că a pierdut șansa de a profita de ea. Acesta este un lucru pe care agențiile de turism îl fac în mod regulat și poate fi implementat cu ușurință și în comerțul electronic.
Un simplu banner care precizează că un produs nu mai este disponibil la un preț redus rezumă perfect ceea ce înseamnă FOMO. Frica de a pierde ceva poate fi folosită pentru a motiva potențialii clienți să cumpere, arătându-le ce au pierdut, asigurându-ne că data viitoare nu vor ezita să apese pe butonul CUMPĂRĂ ACUM înainte ca o ofertă să se încheie.
După cum am menționat anterior, puteți utiliza puterea FOMO pentru a trimite e-mailuri de tipul “ultima șansă”. Să trecem în revistă câteva exemple pe care le puteți folosi în viitoarele dvs. campanii de marketing.
Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.
[Button] SHOP NOW
*Online only
Tik, Tok…
Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.
Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.
Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!
There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.
[Button] SHOP THE SALE
Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.
Use the discount [code] at checkout.
[button] SHOP
Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!
Use the code [code] at checkout.*
[Button] BUY NOW
* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.
Hello [name],
We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.
Our annual sales campaign ends today at [time].
I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.
Follow this link to check out what’s left. [link]
Ready to use some scarcity marketing?
Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.