• Șabloane
  • Baza de cunoștințe: șabloane de început

Baza de cunoștințe: șabloane de început

În zilele noastre, clienții apreciază posibilitatea de a căuta informații în mod independent. Clienții moderni nu doresc neapărat să consulte serviciul clienți pentru fiecare problemă pe care o întâmpină. De aceea, din ce în ce mai multe companii creează baze de cunoștințe – portaluri de autoservire care conțin informații vitale despre un produs sau serviciu.

Șablon de început pentru baza de cunoștințe
Articolul „Noțiuni introductive” din LiveAgent în baza de cunoștințe

Baza de cunoștințe – afacerea dumneavoastră are nevoie de aceasta?

Conform Forrester,  81% dintre adulții care sunt în mediul online au consultat, la un moment dat, pagini cu întrebări frecvente sau baze de cunoștințe pentru a căuta informații care să îi ajute să rezolve o problemă sau pur și simplu să răspundă la întrebările lor. Mai mult, același studiu a arătat că peste 53% dintre cumpărătorii adulți sunt mai predispuși să abandoneze o achiziție online dacă nu găsesc un răspuns la întrebarea lor rapid și independent.

Concluzia este destul de simplă: dacă doriți să îndepliniți așteptările clienților dumneavoastră, ar trebui să le oferiți o opțiune de autoservire. O bază de date este o soluție excelentă pentru asta. În acest articol, veți găsi șabloane pentru articolele din baza de cunoștințe „Noțiuni introductive”.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Baza de cunoștințe: șabloane de început

Introducere șablonul 1


Welcome to the [company] Knowledge Base!

We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.

This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂

[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:

Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3

Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].

Introducere șablonul 2

Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.

This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.

[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!

Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer

Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!

Introducere șablonul 3


You’re finally here, welcome!

Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:

Related article 1
Related article 2
Related article 3

If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.

We’re always happy to help!

Customer Support Team at [company]

Întrebări frecvente

Cât de lung ar trebui să fie un articol „Noțiuni introductive” bazat pe cunoștințe?

Articolul introductiv „Noțiuni de bază” ar trebui să fie destul de scurt și concis. Rolul său este de a saluta utilizatorii și de a le oferi cele mai utile informații de bază pentru a-și începe călătoria cu produsul sau serviciul dumneavoastră. Amintiți-vă că mulți oameni nu citesc conținut lung. În schimb, scotocesc textul căutând cuvinte sau fraze relevante pentru căutarea lor.

De aceea, ar trebui să încercați să păstrați articolul „Noțiuni introductive” scurt, plăcut și relevant pentru clienții dumneavoastră. Dacă este posibil, ar trebui să aibă 150-200 de cuvinte.

Ce fel de limbaj ar trebui să folosesc?

Vocea scrisă a unui articol „Noțiuni introductive” ar trebui să fie în concordanță cu comunicarea generală a mărcii sau a companiei. Dacă toate celelalte conținuturi create de echipele dumneavoastră sunt păstrate într-o voce ușoară și conversațională, este logic să continuați cu acest tip de comunicare în articolele bazate pe cunoștințe. În plus, asigurați-vă că limbajul utilizat pentru crearea articolelor pentru baza de cunoștințe este destul de simplu și ușor de înțeles, chiar și pentru utilizatorii care nu sunt pricepuți la tehnologie.

Ce informații ar trebui să includă fiecare articol „Noțiuni introductive”?

Chiar dacă structura unui articol „Noțiuni introductive” poate varia de la o companie la alta, există câteva elemente comune pe care fiecare articol ar trebui să le acopere. Aceste elemente pot include scurte descrieri ale produselor sau serviciilor, întrebări frecvente, link-uri către cele mai utile resurse și moduri de a contacta departamentul de servicii pentru clienți.

Structura exactă a unui articol „Noțiuni introductive” depinde de tipul de produs sau serviciu pe care îl oferiți, de cunoștințele tehnice sau experiența utilizatorilor și de cele mai frecvente probleme pe care le întâmpină clienții dumneavoastră în timpul utilizării produsului sau serviciului.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un articol de bază pentru cunoștințe introductive?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Articolul introductiv ar trebui să fie destul de scurt și concis. Rolul său este de a saluta utilizatorii și de a le oferi cele mai utile informații de bază pentru a-și începe călătoria cu produsul sau serviciul dumneavoastră. Dacă este posibil, ar trebui să aibă 150-200 de cuvinte.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce fel de limbaj ar trebui să folosesc?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Dacă toate celelalte conținuturi create de echipele dumneavoastră sunt păstrate într-o voce ușoară și conversațională, este logic să continuați acest tip de comunicare în articolele bazate pe cunoștințe. În plus, asigurați-vă că limbajul utilizat pentru crearea articolelor de bază de cunoștințe este destul de simplu și ușor de înțeles, chiar și pentru utilizatorii care nu sunt pricepuți la tehnologie.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce informații trebuie să includă fiecare articol introductiv?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Articolul trebuie să includă elemente, cum ar fi scurte descrieri ale produselor sau serviciilor, întrebări frecvente, linkuri către cele mai utile resurse și moduri în care să contactați departamentul de servicii pentru clienți.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație