Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de sărbători

Șabloane de e-mail de sărbători

Sezonul de cumpărături de sărbători a fost întotdeauna uriaș atât pentru comerțul electronic, cât și pentru comercianții cu amănuntul. Potrivit Statista , perioada de cinci zile de la Ziua Recunoștinței până la Cyber ​​Monday, cunoscută și ca Cyber ​​5, a înregistrat un venit estimat din vânzări de 28,5 miliarde de dolari SUA în sezonul de vacanță din 2019. Pentru majoritatea comercianților cu amănuntul mici și mijlocii, sezonul de sărbători reprezintă de fapt între 20 și 30% din vânzările lor anuale totale. Cu toate acestea, sezonul de sărbători nu este doar pentru B2C – cu strategia potrivită de marketing prin e-mail pentru sărbători, companiile B2B îl pot valorifica, pot aduce clienți, crește implicarea clienților și crește vânzările .

Hawaiian Airlines Black Friday
Campania de e-mail de Black Friday a Hawaiian Airlines

De ce contează marketingul prin e-mail de sărbători

  • 81% dintre consumatori se așteaptă să fie influențați de promoțiile de sărbători. (Deloitte)
  • 70% dintre oameni au aflat despre promoțiile de sărbători prin e-mail . (Ipsos)
  • E-mailul este responsabil pentru 20% din toate vizitele online de sărbători pe site. (Monitorul campaniei)
  • O treime din cumpărători au spus că toate cumpărăturile din weekendul de sărbători au fost determinate în mod special de promoții. (NRF)
  • Consumatorii care achiziționează produse prin e-mail vor cheltui cu 138% mai mult decât persoanele care nu primesc oferte de e-mail. (Convingeți și convertiți).
Exemplu de șablon de e-mail de sărbători de la RayBan
Campanie de e-mail de Valentine’s Day a RayBan

Linii de subiect pentru e-mailurile de sărbători

  • Se întâmplă acum … The Very Merry Sale!
  • Cadouri de ultim moment, aprobate de Moș Crăciun
  • Lista ta de dorințe este pe cale să crească
  • Întâmpinați Anul Nou cu oferte mai mari și mai bune
  • Vânzare de Ziua Îndrăgostiților | Gândiți în afara cutiei de ciocolată
  • 50% reducere la planurile anuale de astăzi Pentru că vă iubim
  • ♥ Cadoul tău de Ziua Îndrăgostiților în interior …
  • Mai bine decât trandafirii: 30% REDUCERE!
  • Reducere de 20%! Ziua internațională a femeii fericită!
  • Sărbătoriți femeile cu o reducere de 30% – se termină în seara asta!
  • VIITORUL ESTE FEMININ. Până la 50% reducere
  • Bucurați-vă de o reducere de 25% pentru FIECARE – Pentru că este Paște!
  • Ofertele de Paște nu sunt mai bune decât aceasta!
  • Vânzările de Paște excelente încep astăzi!
  • Halloween fericit! Obțineți o afacere înfricoșătoare
  • Uită de trucuri. Iată deliciul nostru …
  • Economii de Halloween pentru colți – doar 3 zile
  • Ultimele ore! Ceasul ticăie la această reducere de Ziua Recunoștinței!
  • Nu este nevoie să ne mulțumiți pentru aceste oferte exclusive
  • Sneak peek exclusiv de Black Friday. Economisiți până la 50% reducere
  • Rise & Shine … Oferte de Black Friday sunt aici
  • Reducere timpurie de Black Friday! Parcarea Interzisă. Fără linii. Fără deranj.
  • E acum ori niciodată!
  • Ce e la vânzare? Orice & Totul.
  • În sfârșit! Este Cyber Monday! – HAI HAI HAI!
  • Super oferte exclusive Cyber ​​Monday în interior 👀
  • Cumpărați local în această sâmbătă a afacerilor mici
  • Vindecă-ți mahmureala de Vinerea Neagră prin cumpărături mici

10 șabloane de e-mail pentru campaniile de marketing prin e-mail de sărbători

Când vine vorba de sezonul sărbătorilor, marketingul prin e-mail este una dintre cele mai eficiente modalități de a vă implica potențialii clienți și baza de clienți actuali pentru a stimula mai multe afaceri și a crește veniturile. Indiferent dacă vă aflați în sectorul B2C sau B2B, următoarele șabloane de e-mail vă pot ajuta să creați propriile campanii de marketing prin e-mail de sărbători – de la Black Friday și Cyber ​​Monday până la sărbătorile de iarnă, Anul Nou și orice altceva între ele.

Șablon de e-mail pentru sărbătorile de iarnă

Șablon de e-mail de Anul Nou

Șablon de e-mail de Ziua Îndrăgostiților

Șablon de e-mail pentru ziua femeii

Șablon de e-mail pentru sărbătorile de Paște

Șablon de e-mail pentru Halloween

Șablon de e-mail pentru Ziua Recunoștinței

Șablon de e-mail pentru Black Friday

Șablon de e-mail pentru Sâmbăta Afacerilor Mici

Șablon de e-mail pentru Cyber Monday

Întrebări frecvente

Ce ar trebui să includă un e-mail de sărbători către clienți?

Un e-mail de sărbători către clienți ar trebui să includă informații despre planurile companiei pentru sărbători, un link pentru a naviga și cumpăra cadouri de pe site și un îndemn la acțiune.

De ce ar trebui să trimit e-mailuri de sărbători clienților?

Trimiteți e-mailuri de sărbători clienților pentru a le reaminti despre afacerea dvs. Mai mult, asigurați-vă că vizați clienții într-un mod relevant și includeți un link către pagina dvs. de sărbători sau vânzare dacă aveți una.

Care este lungimea ideală a unui e-mail de sărbători?

Când e-mailurile de sărbători sunt mai scurte, acestea sunt mai ușor de citit și, de asemenea, mai puțin probabil să fie șterse. Lungimea ideală este cuprinsă între 50 și 75 de caractere.

Free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să includă un e-mail de sărbători către clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail de sărbători către clienți ar trebui să includă informații despre planurile companiei pentru sărbători, un link pentru a naviga și cumpăra cadouri de pe site și un îndemn la acțiune.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să trimit e-mailuri de sărbători clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiteți e-mailuri de sărbători clienților pentru a le reaminti despre afacerea dvs. Mai mult, asigurați-vă că vizați clienții într-un mod relevant și includeți un link către pagina dvs. de sărbători sau vânzare dacă aveți una. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este lungimea ideală a unui e-mail de sărbători?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Când e-mailurile de sărbători sunt mai scurte, acestea sunt mai ușor de citit și, de asemenea, mai puțin probabil să fie șterse. Lungimea ideală este cuprinsă între 50 și 75 de caractere.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație