Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru Black Friday și Cyber Monday

Șabloane de e-mail pentru Black Friday și Cyber Monday

Black Friday și Cyber Monday (BFCM) sunt cunoscute drept cele mai mari și cele mai profitabile evenimente ale anului pentru majoritatea companiilor. Majoritatea comercianților eCommerce, precum și comercianților B2B, o consideră o oportunitate excelentă de a-și maximiza veniturile – și dintr-un motiv întemeiat. Conform analizelor din Adobe, numai în 2020, consumatorii americani au cheltuit 9 miliarde de dolari pe vânzările online de Black Friday, ceea ce reprezintă o creștere de 21,6% față de anul trecut. Între timp, Cyber Monday a adus cheltuieli online (SUA) cu 10,8 miliarde de dolari, cu 15,1% mai mult decât anul trecut. Shopify proprietarii de magazine au realizat, în mod colectiv, vânzări enorme de 5,1 miliarde USD de Black Friday și Cyber Monday la nivel global, în creștere cu 76% față de anul trecut.

Când vine vorba de planificarea promoțiilor dumneavoastră de Black Friday și Cyber Monday, una dintre provocările majore este concurența cu zeci de e-mailuri similare și marcarea în căsuțele de e-mail ale clienților și potențialilor. Iată câteva dintre cele mai eficiente linii de subiecte pentru e-mailul de Black Friday și Cyber Monday, împreună cu 10 șabloane de e-mail vă puteți adapta la propriile campanii BFCM pentru a vă asigura că e-mailurile promoționale sunt deschise și citite. Acestea sunt ușor de implementat în sistemul de etichetare astfel încât să vă puteți economisi timpul prețios în timpul unei încărcături mai mari de bilete.

Șabloane de e-mail pentru Black Friday și Cyber Monday
Șablon de e-mail Hawaiian Airlines Black Friday

Linii de subiecte pentru e-mailurile de Black Friday și Cyber Monday

  • Sunteți pregătit pentru reducerea noastră de pre-Vinerea Neagră?
  • Oferiți o scurtă privire la ofertele noastre de Black Friday
  • Turcia poate aștepta. Prezentarea noastră BLACK FRIDAY nu!
  • Vânzarea timpurie de Black Friday începe mâine. Economisiți până la 70%
  • Accesul timpuriu la ofertele de Black Friday a fost deblocat
  • Reduceri de Black Friday – Ofertele pe care le așteptați
  • Vinerea Neagră de 3 zile! Obțineți acum ofertele noastre uimitoare!
  • Reducere timpurie de Black Friday! Parcarea Interzisă. Fără linii. Fără deranj.
  • ÎNCEPE ACUM: 50% Reducere Black Friday + Livrare GRATUITĂ
  • În sfârșit Black Friday !! 50% reducere + transport gratuit!
  • Obțineți aceste oferte de Black Friday înainte să dispară!
  • 40% reducere. Transport gratuit. Trebuie să fie Black Friday.
  • Numărătoarea inversă Black Friday. Au mai rămas 6 ore pentru a profita de oferta de astăzi!
  • Da, este aici: prima noastră ofertă uriașă pentru Black Friday!
  • Bună ziua, Black Friday sună: reducere de 25% la nivel de site!
  • Oh wow! 50% reducere la nivel de site! #CYBERMONDAY
  • Obțineți un prim pas în CYBER MONDAY. 30% reducere!
  • Este Cyber Monday, răsfățați-vă!
  • NU-MI VINE SĂ CRED! Reduceri Cyber Monday, reducere de până la 80%!
  • Cea MAI MARE VÂNZARE! Cumpărați 30% reducere cu reducerea noastră de Cyber Monday!
  • Cyber Monday: 50% reducere, doar astăzi, numai online!
  • Pregătiți-vă geanta de cumpărături Cyber Monday!
  • Acces anticipat: deblocați cadourile exclusive Cyber Monday
  • Cyber Monday începe acum | Cea mai mare vânzare a anului!
  • Vânzare Cyber Monday | Articolele [Brand] la cele mai mici prețuri
  • 15 oferte Cyber sunt aici! De ce să așteptați până luni?
  • Cyber Monday | S-au adăugat sute de oferte noi
  • Astăzi este ziua! Economii Cyber Monday în interior!
  • Cyber Monday: Ceasul ticăie …
  • Oferta Cyber Monday extinsă … trebuie să spunem mai multe?

10 șabloane de e-mail pentru Black Friday și Cyber Monday

E-mail pentru reclamă de Black Friday 

E-mail cu numărătoare inversă de Black Friday 

E-mail timpuriu de vânzare pentru Black Friday 

E-mailul din ziua de Black Friday

Sfârșitul vânzărilor de Black Friday 

E-mail de vânzare pentru Black Friday extins

E-mail de promovare B2B Black Friday

E-mail de vânzare pre-Cyber Monday

Emailul „ultima șansă” de Cyber Monday

Trimiteți un e-mail de urmărire pentru vânzarea Cyber Monday

Black Friday și Cyber Monday – Întrebări frecvente

Când ar trebui să trimit emailuri de Black Friday?

Primul e-mail informativ despre Black Friday ar trebui să fie cu cel puțin o săptămână sau două înainte. Ora optimă este între 10 dimineața și 15:00, deoarece arată cel mai mare număr de deschideri.

Cât de lung trebuie să fie e-mailul Black Friday / Cyber Monday?

Întrucât sezonul de Black Friday și Cyber Monday este foarte popular, puteți avea un e-mail mai lung, cu mai multe informații, ideal în jur de 150 de cuvinte.

Vânzările Cyber Monday sunt la fel de bune ca cele de Black Friday?

Cyber Monday este una dintre cele mai mari zile de cumpărături online ale anului. S-a raportat că volumul cheltuielilor pentru comerțul electronic pe Cyber Monday a crescut mai mult decât cel al Black Friday. Cu toate acestea, depinde. Black Friday este mai bună pentru a cumpăra achiziții cu bilete mari. Pe de altă parte, ofertele Cyber Monday sunt mai bune pentru cadouri și obiecte mici. O mare diferență este că doar Black Friday este atât în magazinele fizice, cât și în magazinele online, în timp ce ofertele Cyber Monday sunt doar online.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Când ar trebui să trimit emailuri de Black Friday?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Primul e-mail informativ despre Black Friday ar trebui să fie cu cel puțin o săptămână sau două înainte. Ora optimă este între 10 dimineața și 15:00, deoarece arată cel mai mare număr de deschideri.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cât de lung trebuie să fie e-mailul Black Friday / Cyber Monday?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Întrucât sezonul de Black Friday și Cyber Monday este foarte popular. Puteți avea un e-mail mai lung cu mai multe informații, ideal în jur de 150 de cuvinte. ” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Vânzările Cyber Monday sunt la fel de bune ca cele de Black Friday?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Cyber Monday este una dintre cele mai mari zile de cumpărături online ale anului. S-a raportat că volumul cheltuielilor pentru comerțul electronic pe Cyber Monday a crescut mai mult decât cel al Black Friday. Cu toate acestea, depinde. Black Friday este mai bună pentru a cumpăra achiziții cu bilete mari. Pe de altă parte, ofertele Cyber Monday sunt mai bune pentru cadouri și obiecte mici. O mare diferență este că doar Black Friday este atât în magazinele fizice, cât și în magazinele online, în timp ce ofertele Cyber Monday sunt doar online.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație