Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic

Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic

Nu este ușor să găsiți metoda potrivită pentru a atrage noi clienți către compania dumneavoastră. În următorii ani, e-commerce industria va afla că liderii de piață se vor concentra pe personalizarea experiențelor și pe folosirea învățării automate și a algoritmilor AI pentru a atrage noi consumatori. Cu toate acestea, există o altă tactică utilizată de giganții web, cum ar fi Amazon, Booking.com, Slack și Airbnb, care s-a dovedit că atrage în mod continuu clienți. Metoda pe care o folosesc cu toții se numește marketing de recomandare.

Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic

Programele de recomandare au ajutat fiecare dintre aceste companii să crească exponențial prin angajarea și valorificarea celor mai importante active: clienții. Ceea ce a început ca idei bune pentru dezvoltarea acestor afaceri a dus la creșterea lor cu programe bine executate care au fost folosite referral marketing. 

Dar crearea unui program de marketing de recomandare eficient și de succes este doar începutul. Adevărata provocare este să vă asigurați că activitățile dumneavoastră de marketing stimulează recomandările în mod continuu. Acestea ar trebui să ducă la clienții fideli care recomandă prietenilor și familiei produsele sau serviciile dumneavoastră.

Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic

În calitate de proprietar al unui e-commerce magazin, puteți utiliza marketingul de recomandare în mai multe moduri diferite. În acest articol, dorim să prezentăm avantajele marketingului prin recomandări și să vă oferim instrumentele potrivite care vă vor ajuta să primiți recomandări de la clienții dumneavoastră existenți. Înainte de a intra în elementele de bază, verificați Post Affiliate Pro, un instrument excelent pentru gestionarea programului dumneavoastră de afiliere.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Ce este marketingul de recomandare?

Marketingul prin recomandări este o formă de promovare care profită de diverse strategii pentru a încuraja recomandările produselor. În același timp, poate fi perceput și ca stimulând vânzările din recomandările făcute de o terță parte.

Avantajele marketingului de recomandare

Mai multe studii au confirmat avantajele marketingului de recomandare.

În 2019 Raportul de marketing privind starea recomandărilor subliniază faptul că 30% dintre companii au deja un program de recomandare și 75% dintre acestea afirmă că este cea mai ieftină metodă pentru achiziționarea de noi clienți. Mai mult, conform raportului Nielsen, 92% dintre consumatori au încredere în recomandările oamenilor pe care îi cunosc.

Cel mai important avantaj al marketingului de recomandare este că oamenii tind să aibă încredere în recomandările de la cineva pe care îl cunosc mult mai mult decât informațiile furnizate de un brand în sine, recenzii online, rapoarte sau cercetări de piață.

Consultați mai jos beneficiile suplimentare al marketingului de recomandare.

Clienți valoroși pentru magazinul dumneavoastră online

Este aproape garantat că veți câștiga clienți mai mulțumiți, deoarece aceștia vor fi deja mai conștienți de produsele sau serviciile dumneavoastră și vor fi stimulați de cineva în care au încredere. Este adevărat că rezultatele finale ale vânzărilor vor depinde în continuare de capacitatea dumneavoastră comercială, dar, fără îndoială, aceasta deschide calea spre succes.

Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic
LiveAgent prezintă refereri de site-uri în funcția sa de monitorizare a vizitatorilor site-ului

Randament crescut al investițiilor

Odată cu punerea în funcțiune a marketingului de recomandare, ciclurile de vânzări devin mai scurte, iar bugetul de marketing este ținut sub un control mai strict, deoarece se concentrează pe încurajarea unei singure acțiuni simple- recomandări.

Marketingul recomandat în comerțul electronic este ușor de implementat

O strategie de marketing de recomandare nu modifică procesele de vânzări ale companiei sau planul general de marketing. De asemenea, nu necesită mult timp sau efort din partea echipei de marketing, deoarece clienții dumneavoastră fac deja o mulțime de „lucrări” promoționale în ceea ce privește recomandările adresate prietenilor sau membrilor familiei.

Personalizarea șablonului de e-mail
După ce creați șabloanele de e-mail de recomandare în LiveAgent, vă puteți relaxa

Îmbunătățiți vizibilitatea mărcii dumneavoastră de comerț electronic

Fiecare potențial client atras de magazinul dumneavoastră online prin recomandare, activitățile de marketing vor accesa în mod indirect informații despre marca dumneavoastră, astfel încât gradul lor de cunoaștere al mărcii va fi, ca urmare, sporit în mod automat.

Un sistem adaptat nevoilor dumneavoastră

Stimulentele programului de recomandare pot fi create și personalizate pe baza informațiilor extinse obținute de la clienții interesați de produsele sau serviciile dumneavoastră și care sunt completate de cunoștințe de la clienți fideli care recomandă în mod activ marca dumneavoastră altora.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Subiectul șablonului de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic

  • Recomandați un prieten – noul nostru program cu o mulțime de beneficii
  • Recomandați-le prietenilor dumneavoastră și câștigați o recompensă
  • Avem ceva pentru dumneavoastră și prietenii dumneavoastră
  • Recomandați [produs / serviciu] și primiți [stimulent]
  • Să împarți înseamnă să ai grijă – recomandați [produs / serviciu] prietenilor dumneavoastră
  • Aduceți prietenii sau familia cu dumneavoastră!

Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic 

Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic #1

Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic #2

Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic #3

Întrebări frecvente

Ce ar trebui să ofer ca stimulent de recomandare?

Practic orice ar putea fi stimulentul dumneavoastră de recomandare. În general, în schimbul promovării produselor, serviciilor sau magazinului online, puteți oferi clienților dumneavoastră o reducere, bani de cheltuit în magazin, un card cadou, un cadou fizic sau un eșantion de produs. Depinde foarte mult de oferta dumneavoastră și de calculele interne.

Cât de des ar trebui să trimit e-mailuri de recomandare și să ofer stimulente?

Este greu să dai un răspuns clar la această întrebare. Dacă produsele sau serviciile dumneavoastră nu sunt cumpărate prea des, puteți trimitee-mailuri de recomandare clienților după fiecare achiziție. Cu toate acestea, dacă vindeți bunuri de consum rapide sau, în general, aveți mulți clienți care revin, puteți seta cerințe speciale pe care clienții dumneavoastră trebuie să le îndeplinească pentru a primi o ofertă de recomandare.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este marketingul de recomandare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Marketingul prin recomandări este o formă de promovare care profită de diverse strategii pentru a încuraja recomandările produselor. În același timp, poate fi perceput și ca stimulent al vânzărilor din recomandările făcute de o terță parte.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce ar trebui să ofer ca stimulent de recomandare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “În schimbul promovării produselor, serviciilor sau magazinului online în general, puteți oferi clienților dumneavoastră o reducere, bani de cheltuit în magazin, un card cadou, un cadou fizic sau un eșantion de produs. Depinde foarte mult de oferta dumneavoastră și de calculele interne.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cât de des ar trebui să trimit e-mailuri de recomandare și să ofer stimulente?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Este greu să dai un răspuns clar la această întrebare. Dacă produsele sau serviciile dumneavoastră nu sunt cumpărate des, puteți trimite e-mailuri de recomandare clienților după fiecare achiziție. Cu toate acestea, dacă vindeți bunuri de consum rapide sau, în general, aveți mulți clienți care revin, puteți seta cerințe speciale pe care clienții dumneavoastră trebuie să le îndeplinească pentru a primi o ofertă de recomandare.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație