Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte Asistență Zendesk

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zendesk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zendesk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zendesk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zendesk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Zendesk

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Zendesk

Zendesk Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Zendesk

Zendesk Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei Zendesk

Zendesk Asistență centru de apeluri

888-670-4887

Aflați mai multe despre produsele companiei Zendesk

Zendesk Bază de cunoștințe

https://www.zendesk.com/guide/

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Zendesk

Pagina de Instagram a Zendesk

instagram.com/zendesk/

Pagina de Facebook a Zendesk

Pagina de Facebook a Zendesk

facebook.com/zendesk

Pagina de Twitter a Zendesk

Pagina de Twitter a Zendesk

twitter.com/zendesk

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Zendesk

Termenii și condițiile Zendesk

N/A

Politica de confidențialitate a Zendesk

Politica de confidențialitate a Zendesk

N/A

Politica de securitate a Zendesk

Politica de securitate a Zendesk

N/A

Politica RGPD a Zendesk

Politica RGPD a Zendesk

N/A

Pagina de Wikipedia a Zendesk

Pagina de Wikipedia a Zendesk

N/A

Programul de afiliere al Zendesk

Programul de afiliere al Zendesk

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Zendesk?

Zendesk dezvoltă software pentru relații mai bune cu clienții.

Ce fel de asistență oferă Zendesk?

Echipa de servicii pentru clienți Zendesk oferă următoarele canale de asistență: chat live, call center, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.

 

Cum pot contacta Zendesk?

Puteți contacta Zendesk începând o discuție cu un agent live pe site-ul lor, apelând linia directă a acestora sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.

Care este adresa de e-mail a Zendesk?

Zendesk nu oferă asistență prin e-mail.

 

Zendesk are chat live?

Da, Zendesk oferă asistență prin chat live. Accesați site-ul și găsiți un buton „Obțineți ajutor”:https://support.zendesk.com/ 

 

Cum vorbesc cu cineva din Zendesk?

Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora 888-670-4887

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație