Aici găsiți informații de contact pentru serviciul clienți al companiei Zendesk și metode de contact disponibile, inclusiv bază de cunoștințe, forum și rețele sociale.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zendesk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zendesk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zendesk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zendesk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zendesk construiește software pentru relații mai bune cu clienții.
Zendesk dezvoltă software pentru relații mai bune cu clienții.
Echipa de servicii pentru clienți Zendesk oferă următoarele canale de asistență: chat live, call center, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Zendesk începând o discuție cu un agent live pe site-ul lor, apelând linia directă a acestora sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Zendesk nu oferă asistență prin e-mail.
Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora 888-670-4887
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date