Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zendesk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zendesk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zendesk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zendesk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zendesk construiește software pentru relații mai bune cu clienții.
Zendesk dezvoltă software pentru relații mai bune cu clienții.
Echipa de servicii pentru clienți Zendesk oferă următoarele canale de asistență: chat live, call center, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Zendesk începând o discuție cu un agent live pe site-ul lor, apelând linia directă a acestora sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Zendesk nu oferă asistență prin e-mail.
Da, Zendesk oferă asistență prin chat live. Accesați site-ul și găsiți un buton „Obțineți ajutor”:https://support.zendesk.com/
Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora 888-670-4887
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date