Contacte de Asistență Dropbox

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Dropbox. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Dropbox. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Dropbox și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Dropbox, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Dropbox

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Dropbox

Dropbox Asistență prin poștă electronică

https://www.dropbox.com/support

Discutați cu reprezentantul companiei Dropbox

Dropbox Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei Dropbox

Dropbox Asistență centru de apeluri

https://experience.dropbox.com/contact

Aflați mai multe despre produsele companiei Dropbox

Dropbox Bază de cunoștințe

https://blog.dropbox.com/

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Dropbox

Pagina de Instagram a Dropbox

instagram.com/Dropbox/

Pagina de Facebook a Dropbox

Pagina de Facebook a Dropbox

facebook.com/Dropbox

Pagina de Twitter a Dropbox

Pagina de Twitter a Dropbox

twitter.com/DropboxSupport

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

Agenții de asistență ai companiei Dropbox răspund la mesajele prin poștă electronică, de regulă, în decurs de 1 zi .

Repertoriu

SLA conversații directe

Agenții conectați ai companiei Dropbox răspund la conversații, de regulă, în decurs de 15 minute .

Repertoriu

SLA centru de apeluri

Reprezentații de apeluri ai companiei Dropbox răspund la apeluri, de regulă, în decurs de 1 oră .

Repertoriu

SLA forum

N/A

Informații juridice

Termenii și condițiile Dropbox

Termenii și condițiile Dropbox

dropbox.com/terms

Politica de confidențialitate a Dropbox

Politica de confidențialitate a Dropbox

dropbox.com/privacy

Politica de securitate a Dropbox

Politica de securitate a Dropbox

N/A

Politica RGPD a Dropbox

Politica RGPD a Dropbox

N/A

Alte referințe

Pagina de Wikipedia a Dropbox

Pagina de Wikipedia a Dropbox

N/A

Programul de afiliere al Dropbox

Programul de afiliere al Dropbox

N/A

Locație

Frequently asked questions

Ce este Dropbox?

Dropbox este o companie de software ca serviciu. Dropbox este un serviciu de găzduire de fișiere care oferă servicii de stocare în cloud, sincronizare de fișiere, cloud personal și software client.

Ce tip de asistență oferă Dropbox?

Echipa de serviciu clienți a Dropbox oferă următoarele canale de asistență: e-mail, chat live, call center, asistență prin intermediul rețelelor de socializare, asistență pe forum și asistență de tip autoservire.

Cum pot contacta Dropbox?

Puteți contacta Dropbox prin e-mail, prin inițierea unui chat cu un agent live pe site-ul lor, prin apelarea liniei telefonice directe sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

Care este adresa de e-mail a Dropbox?

Puteți contacta Dropbox prin completarea formularului: https://www.dropbox.com/support

Dropbox dispune de chat live?

Da, Dropbox dispune de asistență prin chat live. Mergeți pe site: https://www.dropbox.com/support

Cum pot vorbi cu cineva din compania Dropbox?

Dacă preferați să apelați telefonic asistența, puteți contacta liniile lor de asistență: https://experience.dropbox.com/contact

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație