Partener
Dacă doriți să începeți să utilizați butonul de chat de la LiveAgent pe site-ul dvs. uKit, urmați ghidul de integrare pas cu pas de mai jos sau pur și simplu urmăriți videoclipul de integrare.
- Deschideți constructorul uKit și navigați la Widget-uri> Contact
- Selectați LiveAgent și trageți widget-ul pe site, ținând apăsat butonul stâng al mouse-ului.
- Dați click pe butonul de chat live și apoi în bara laterală stângă dați click pe Conectare cont.
- Completați adresa URL și cheia API a contului dvs. LiveAgent. Dacă nu aveți un cont, nu ezitați să creați unul nou, dând click pe Creare cont.
Unde este cheia API?
- În contul dvs. LiveAgent navigați la Configurare> Sistem> API și copiați cheia API de aici.

- Ați terminat. Butonul de chat live implicit este afișat pe site-ul dvs. web.
- Dacă doriți să modificați butonul implicit (culori, texte …) deschideți contul LiveAgent, navigați la Configurare> Chat> Butoane de Chat și dați click pe buton pentru a edita aspectul acestuia.

De ce uKit?
uKit este un constructor de site-uri web și este un mod ușor și eficient de a crea un site de afaceri funcțional. Constructorul este destinat celor care nu au abilități tehnice. Este ușor de navigat, distractiv și modern. uKit are un editor elegant de glisare și plasare care vă permite să vă personalizați cu ușurință șablonul la alegere.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea uKit cu LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinul dvs. uKit.
Frequently asked questions
Cum puteți integra un buton de chat live în Ukit?
1. Navigați la Widget-uri uKit - Contact - Liveagent
2. Completați the URL-ul și cheia API din LiveAgent
3. Conectați-văla contul dvs. LiveAgent
4. Personalizați-vă chat-ul live înConfigurări - Chat - butonul Chat
Care sunt avantajele utilizării Ukit?
- rentabil
- adaptabil
- simplu de utilizat
- design uimitor
Software de asistență pentru industria de divertisment
LiveAgent oferă o soluție personalizată pentru clienți, ajutându-i să atragă clienti noi și să sporească valoarea de viață a clienților existenți. Prin monitorizarea și îmbunătățirea performanței agenților, LiveAgent poate ajuta la crearea de venituri mari și zvonuri pozitive. Pentru a răsplăti serviciile excelente pentru clienți, LiveAgent oferă o insignă specială pentru cei care colectează cel mai pozitiv feedback.
Fiți în permanență cu ochii pe clienții dvs.
Colectați informații pentru afacerea dvs. și asigurați un serviciu de suport clienți performant prin utilizarea unui sistem CRM. Furnizați câmpuri personalizate pentru a colecta date și profitați de funcționalitățile avansate ale programului de monitorizare pentru a economisi timp și a răspunde rapid la întrebările clienților.
Învățați cu webinariile LiveAgent
LiveAgent este o platformă care ajută la creșterea productivității în gestionarea asistenței. Webinarul se concentrează pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe modul în care tichetele de asistență pot fi folosite pentru a îmbunătăți comunicarea. De asemenea, se discută despre contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live și crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului.
Compania oferă diferite produse, inclusiv Dovecot - un server de e-mail cu multiple funcții, un instrument de chat pentru suport clienți în timp real și MeTA1 - un agent de poștă electronică sigur. De asemenea, există un software de helpdesk gratuit pentru rezolvarea problemelor clienților. În plus, utilizatorii pot construi conturi LiveAgent, care sunt usor de instalat și de accesat prin intermediul unui tablou de bord.