Ce este o valoare?
Când vorbim în termeni de afaceri, valoarea reprezintă banii pe care o persoană este dispusă să îi plătească pentru un produs sau serviciu oferit de o companie. Cu alte cuvinte, valoarea este meritul pe care îl obțineți de la clienții dumneavoastră.
Când clienții sunt mulțumiți de serviciile și calitatea produselor dumneavoastră, aceștia vor fi dispuși să plătească mai mult pentru produsele și serviciile pe care le oferiți. Ați plăti mai mult pentru un iPhone, întrucât reputația îi precedă, iar serviciul de asistență pentru clienți al companiei Apple este foarte bun. Pentru a o spune direct, atunci când o companie se concentrează pe satisfacția clienților, aceasta își construiește valoarea.
Frequently Asked Questions
Ce este valoarea?
Această valoare poate fi financiară sau emoțională. Valoarea financiară o reprezintă banii pe care o persoană este dispusă să îi plătească pentru un produs sau serviciu oferit de compania dumneavoastră. Valoarea emoțională poate însemna toate experiențele pozitive care rezultă din utilizarea unui produs sau serviciu specific.
Cât de importantă este valoarea companiei?
Bunăvoința este importantă, deoarece clienții sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse și servicii valoroase. Pe cealaltă parte, mulțumită valorii, agenții sunt mai aproape de companie și doresc să își facă mai bine treaba.
Care este cea mai bună cale de a construi valoarea unei companii prin servicii de asistență pentru clienți?
Cea mai bună cale de a pune bazele bunăvoinței este de a prezenta această virtute în toate mesajele transmise de companie. Pentru început, puteți întreba clienții de ce cumpără de la dumneavoastră și le puteți cerea părerea. Mulțumită acestora, puteți prezenta cu ușurință valoarea companiei.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.