Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Valoare

Ce este o valoare?

Când vorbim în termeni de afaceri, valoarea reprezintă banii pe care o persoană este dispusă să îi plătească pentru un produs sau serviciu oferit de o companie. Cu alte cuvinte, valoarea este meritul pe care îl obțineți de la clienții dumneavoastră.

Când clienții sunt mulțumiți de serviciile și calitatea produselor dumneavoastră, aceștia vor fi dispuși să plătească mai mult pentru produsele și serviciile pe care le oferiți. Ați plăti mai mult pentru un iPhone, întrucât reputația îi precede și serviciul de asistență pentru clienți al companiei Apple este foarte bun. Pentru a o spune direct, atunci când o companie se concentrează pe satisfacția clienților, aceasta își construiește valoarea.

Întrebări frecvente

Ce este valoarea?

Această valoare poate fi financiară sau emoțională. Valoarea financiară o reprezintă banii pe care o persoană este dispusă să îi plătească pentru un produs sau serviciu oferit de compania dumneavoastră. Valoarea emoțională poate însemna toate experiențele pozitive care rezultă din utilizarea unui produs sau serviciu specific.

 

Cât de importantă este valoarea companiei?

Bunăvoința este importantă, deoarece clienții sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse și servicii valoroase. Pe cealaltă parte, mulțumită valorii, agenții sunt mai aproape de companie și doresc să își facă mai bine treaba.

 

Care este cea mai bună cale de a construi valoarea unei companii prin servicii de asistență pentru clienți?

Cea mai bună cale de a pune bazele bunăvoinței este de a prezenta această virtute în toate mesajele transmise de companie. Pentru început, puteți întreba clienții de ce cumpără de la dumneavoastră și le puteți cerea părerea. Mulțumită acestora, puteți prezenta cu ușurință valoarea companiei.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație