Ce este valoarea pe viață?
În termeni comerciali, valoarea pe durata de viață sau (LTV) reprezintă valoarea monetară sau valoarea pe care o puteți obține de la un client în ceea ce privește relația acestuia cu compania dvs.
Valoarea pe durata de viață este un indicator foarte puternic în materie de resurse umane și de finanțare. Deși se bazează în mare măsură pe estimări, dar oferă o imagine clară a numărului de clienți pe care îi puteți obține în anii următori și cât de benefică este pentru dvs. obținerea unei clientele. În plus, oferă o analiză cost-beneficiu (ACB) pentru a determina dacă ar trebui să câștigați clienți și costurile de a câștiga un client.
Frequently Asked Questions
Ce este valoarea pe viață?
Valoarea pe durata de viață a clientului, adică CLV sau LTV, este una dintre statisticile cheie care vă permite să urmăriți un client în cadrul serviciului pentru clienți. Aceasta vă permite să determinați cât de valoros este un client pentru compania dvs. pe baza întregii relații dintre client și companie. Acest indicator ajută companiile să elaboreze strategii de achiziționare de noi clienți și de păstrare a celor care au cumpărat deja ceva.
Cum se calculează valoarea pe viață?
Pentru a calcula valoarea pe termen lung a unui client, trebuie mai întâi să calculați valoarea medie a achizițiilor pe care le-a făcut și apoi să înmulțiți acest număr cu frecvența medie a achizițiilor. În acest fel se determină valoarea clientului. În etapa următoare, trebuie să o înmulțițiți cu speranța de viață a clientului.
Cum se poate îmbunătăți valoarea pe viață?
Există mai multe considerente pentru creșterea valorii pe durata de viață a clientului. În primul rând, puteți livra conținut valoros care să vă implice clienții. În al doilea rând, un serviciu eficient pentru clienți va fi un aspect esențial aici. De asemenea, este esențial să vă ascultați clienții, precum și să le oferiți o experiență personalizată.
Expert’s note
Valoarea pe durata de viață a clientului, sau CLV/LTV, este esențială pentru succesul companiei dumneavoastră. Îmbunătățiți-o prin livrarea de conținut valoros, un serviciu eficient pentru clienți și experiențe personalizate.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.