Ce este valoarea pe viață?
În termeni comerciali, valoarea pe durata de viață sau (LTV) reprezintă valoarea monetară sau valoarea pe care o puteți obține de la un client în ceea ce privește relația acestuia cu compania dvs.
Valoarea pe durata de viață este un indicator foarte puternic în materie de resurse umane și de finanțare. Deși se bazează în mare măsură pe estimări, dar oferă o imagine clară a numărului de clienți pe care îi puteți obține în anii următori și cât de benefică este pentru dvs. obținerea unei clientele. În plus, oferă o analiză cost-beneficiu (ACB) pentru a determina dacă ar trebui să câștigați clienți și costurile de a câștiga un client.
Frequently Asked Questions
Ce este valoarea pe viață?
Valoarea pe durata de viață a clientului, adică CLV sau LTV, este una dintre statisticile cheie care vă permite să urmăriți un client în cadrul serviciului pentru clienți. Aceasta vă permite să determinați cât de valoros este un client pentru compania dvs. pe baza întregii relații dintre client și companie. Acest indicator ajută companiile să elaboreze strategii de achiziționare de noi clienți și de păstrare a celor care au cumpărat deja ceva.
Cum se calculează valoarea pe viață?
Pentru a calcula valoarea pe termen lung a unui client, trebuie mai întâi să calculați valoarea medie a achizițiilor pe care le-a făcut și apoi să înmulțiți acest număr cu frecvența medie a achizițiilor. În acest fel se determină valoarea clientului. În etapa următoare, trebuie să o înmulțițiți cu speranța de viață a clientului.
Cum se poate îmbunătăți valoarea pe viață?
Există mai multe considerente pentru creșterea valorii pe durata de viață a clientului. În primul rând, puteți livra conținut valoros care să vă implice clienții. În al doilea rând, un serviciu eficient pentru clienți va fi un aspect esențial aici. De asemenea, este esențial să vă ascultați clienții, precum și să le oferiți o experiență personalizată.
Notă de expert
Valoarea pe durata de viață a clientului, sau CLV/LTV, este esențială pentru succesul companiei dumneavoastră. Îmbunătățiți-o prin livrarea de conținut valoros, un serviciu eficient pentru clienți și experiențe personalizate.

Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent
"TEXT" este un material de marketing care necesita o rezumare concisa si captivanta, pentru a atrage atentia si interesul publicului tinta.
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Cum se creează un program de fidelizare a clienților
Un program de fidelizare a clienților recompensează și motivează clienții să cumpere mai mult. Avantajele includ conexiuni mai profunde și colectare de date pentru campanii de marketing. Implementarea acestui program este o investiție rentabilă. Șapte pași cheie trebuie urmați pentru a crea un program de fidelizare eficient.