Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Valoarea pe viață

Ce este valoarea pe viață?

În termeni comerciali, valoarea pe durata de viață sau (LTV) reprezintă valoarea monetară sau valoarea pe care o puteți obține de la un client în ceea ce privește relația acestuia cu compania dvs.

Valoarea pe durata de viață este un indicator foarte puternic în materie de resurse umane și de finanțare. Deși se bazează în mare măsură pe estimări, dar oferă o imagine clară a numărului de clienți pe care îi puteți obține în anii următori și cât de benefică este pentru dvs. obținerea unei clientele. În plus, oferă o analiză cost-beneficiu (ACB) pentru a determina dacă ar trebui să câștigați clienți și costurile de a câștiga un client.

Întrebări frecvente

Ce este valoarea pe viață?

Valoarea pe durata de viață a clientului, adică CLV sau LTV, este una dintre statisticile cheie care vă permite să urmăriți un client în cadrul serviciului pentru clienți. Aceasta vă permite să determinați cât de valoros este un client pentru compania dvs. pe baza întregii relații dintre client și companie. Acest indicator ajută companiile să elaboreze strategii de achiziționare de noi clienți și de păstrare a celor care au cumpărat deja ceva.

 

Cum se calculează valoarea pe viață?

Pentru a calcula valoarea pe termen lung a unui client, trebuie mai întâi să calculați valoarea medie a achizițiilor pe care le-a făcut și apoi să înmulțiți acest număr cu frecvența medie a achizițiilor. În acest fel se determină valoarea clientului. În etapa următoare, trebuie să o înmulțițiți cu speranța de viață a clientului.

 

Cum se poate îmbunătăți valoarea pe viață?

Există mai multe considerente pentru creșterea valorii pe durata de viață a clientului. În primul rând, puteți livra conținut valoros care să vă implice clienții. În al doilea rând, un serviciu eficient pentru clienți va fi un aspect esențial aici. De asemenea, este esențial să vă ascultați clienții, precum și să le oferiți o experiență personalizată.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație