Ce este tichet cu probleme?
Un tichet cu probleme înseamnă literal o cerere de asistență, urmărită de un sistem de gestionare a serviciului de asistență pentru computer. Poate fi, de asemenea, numit sistem de urmărire a problemelor, sistem de tichete cu probleme sau tichet de asistență.
Este un sistem informatic care gestionează și înregistrează liste de cereri de asistență sau probleme, organizate în funcție de nevoile furnizorului de servicii. Sistemul de tichete cu probleme este adesea legat de o bază de date care conține informații despre clienți, produse și soluții la problemele obișnuite.
Când primiți o nouă solicitare, tichetele sunt create sau deschise și scopul este să le închideți sau să le remediați, oferind soluția la problema raportată.

Frequently asked questions
Ce este tichet cu probleme?
Care sunt tipurile de tichete cu probleme?
Tichetele cu probleme pot fi legate de întrebări despre produse sau servicii înainte de a efectua o achiziție, trimiterea unei reclamații după o achiziție, raportarea unui defect al unui produs sau serviciu utilizat de client.
Poate fi considerat LiveAgent un sistem de tichete cu probleme?
LiveAgent poate fi considerat un sistem de raportare a erorilor. Permite agenților să gestioneze cererile, să sprijine clienții în problemele lor și să își automatizeze activitatea.
Notă de expert
<p>Un tichet cu probleme înseamnă o cerere de asistență pentru clienți, urmărită de un sistem de gestionare a serviciului de asistență pentru calculator.</p>

LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienţi. De asemenea, oferă şi alte resurse conexe, cum ar fi şabloane de e-mail şi software pentru gestionarea proiectelor.
Detectarea coliziunii dintre agenți
Textul prezintă diferite soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv interacțiunea cu potențialii clienți, oferirea de asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute. Software-ul ca serviciu este descris ca o soluție pentru a hrăni loialitatea prin personalizarea vânzărilor și oferind o experiență de asistență integrată. Utilizarea de etichete și rapoarte de etichetare este descrisă ca o metodă pentru a identifica problemele recurente și pentru îmbunătățirea perspectivei și planurilor de acțiune. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat cu alte companii. Prin intermediul departamentelor din LiveAgent, tichetele pot fi reatribuite cu ușurință, satisfacția clienților crescând astfel într-un ritm rapid.
Solicitați mai multe informații
Aceasta este o listă de verificare pentru un serviciu eficient al clienților care include sfaturi precum asigurarea ușurinței contactării echipei de asistență, stabilirea așteptărilor clare, utilizarea unui chatbot 24/7 și răspunderea promptă la nevoile clienților. Programul de fidelizare este descris ca instrument puternic pentru păstrarea clienților existenți și creșterea vânzărilor, iar e-mailul este unul dintre cele mai eficiente canale pentru a stimula afilierea la un astfel de program. LiveAgent oferă soluții pentru serviciul clienților, centrele de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor și multe altele.