Tichet cu probleme

Ce este tichet cu probleme?

Un tichet cu probleme înseamnă literal o cerere de asistență, urmărită de un sistem de gestionare a serviciului de asistență pentru computer. Poate fi, de asemenea, numit sistem de urmărire a problemelor, sistem de tichete cu probleme sau tichet de asistență.

Este un sistem informatic care gestionează și înregistrează liste de cereri de asistență sau probleme, organizate în funcție de nevoile furnizorului de servicii. Sistemul de tichete cu probleme este adesea legat de o bază de date care conține informații despre clienți, produse și soluții la problemele obișnuite.

Când primiți o nouă solicitare, tichetele sunt create sau deschise și scopul este să le închideți sau să le remediați, oferind soluția la problema raportată.

Frequently asked questions

Ce este tichet cu probleme?

Tichetul cu probleme este o cerere de asistență pentru clienți. Este urmărit de sistemul de asistență. Clientul poate trimite cererea prin orice metodă disponibilă (e-mail, contact pe rețelele sociale, formular sau chat-ul live)

 

Care sunt tipurile de tichete cu probleme?

Tichetele cu probleme pot fi legate de întrebări despre produse sau servicii înainte de a efectua o achiziție, trimiterea unei reclamații după o achiziție, raportarea unui defect al unui produs sau serviciu utilizat de client.

 

Poate fi considerat LiveAgent un sistem de tichete cu probleme?

LiveAgent poate fi considerat un sistem de raportare a erorilor. Permite agenților să gestioneze cererile, să sprijine clienții în problemele lor și să își automatizeze activitatea.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație