Ce este tichet cu probleme?
Un tichet cu probleme înseamnă literal o cerere de asistență, urmărită de un sistem de gestionare a serviciului de asistență pentru computer. Poate fi, de asemenea, numit sistem de urmărire a problemelor, sistem de tichete cu probleme sau tichet de asistență.
Este un sistem informatic care gestionează și înregistrează liste de cereri de asistență sau probleme, organizate în funcție de nevoile furnizorului de servicii. Sistemul de tichete cu probleme este adesea legat de o bază de date care conține informații despre clienți, produse și soluții la problemele obișnuite.
Când primiți o nouă solicitare, tichetele sunt create sau deschise și scopul este să le închideți sau să le remediați, oferind soluția la problema raportată.

Frequently asked questions
Ce este tichet cu probleme?
Care sunt tipurile de tichete cu probleme?
Tichetele cu probleme pot fi legate de întrebări despre produse sau servicii înainte de a efectua o achiziție, trimiterea unei reclamații după o achiziție, raportarea unui defect al unui produs sau serviciu utilizat de client.
Poate fi considerat LiveAgent un sistem de tichete cu probleme?
LiveAgent poate fi considerat un sistem de raportare a erorilor. Permite agenților să gestioneze cererile, să sprijine clienții în problemele lor și să își automatizeze activitatea.