Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programul pentru centrul de contact

Ce este un program pentru centru de contact?

Programul pentru centru de contact este o tehnologie care permite transmiterea datele de contact ale clienților prin diverse canale (de ex email, telefon, live chat, rețele de socializare și alte canale) către reprezentanții departamentului de relații cu clienții. Acest program ajută la creșterea eficienței și productivității centrului de contact.

Centrul de contact este acea parte a unei organizații care se axează pe interacțiunea cu clienții. Centrul de contact oferă de asemenea rapoarte cu informații esențiale. Utilizatorii pot seta reguli pentru ca agenții să poată gestiona mai ușor solicitările speciale și problemele.

Întrebări frecvente

Ce este un program pentru centru de contact?

Programul pentru centrul de contact este un instrument tehnologic care ajută la creșterea eficienței echipe de suport clienți. Datorită utilizării acestui program, legătura dintre client și agentul care oferă suport se creează mai ușor și este mai eficientă.

Poate LiveAgent să furnizeze programul pentru centru de contact?

LiveAgent este un program esențial pentru un centru de contact. Acesta oferă soluții multichannel centrelor de asistență și funcționalități precum suport pentru apeluri telefonice, căsuțe poștale, chat și rețele de socializare. Este înzestrat cu multe facilități care permit crearea unei legături mai bune cu clienții.

Care sunt instrumentele indispensabile ale unui program pentru centru de contact?

Programul necesar unui centru de asistență clienți ar trebui să dețină un sistem de distribuire a apelurilor telefonice. Datorită acestei funcționalități, clientul va găsi cu ușurință agentul potrivit. A doua caracteristică importantă este reprezentat de IVR, o opțiune multi-level care permite persoanelor apelante să selecteze fără dificultate secțiunea dorită. O funcționalitate utilă este aceea de a redirecționa clienții către agenți în funcție de abilitățile acestora și de a crea posibilitatea clienților de a se conecta cu agenții cei mai în măsură să-i ajute. Un avantaj de necontestat al programului pentru centru de contact este posibilitatea sincronizării cu sistemul CRM și alte instrumente de afacere utile.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație