Ce sunt paginile vizualizate pe sesiune?
Un articol are multe pagini. Dacă cineva întâlnește articolul dvs., sunt șanse să nu vadă toate paginile. Unele dintre ele ar putea avea conținutul pe care îl caută persoana respectivă, prin urmare, restul paginilor ar fi inutil să fie vizualizate și ar fi omise.
Paginile vizualizate de o persoană sunt utile pentru a vă îmbunătăți articolele, deoarece arată ce caută clientul. Așadar, data viitoare înainte de a publica un articol, puteți verifica conținutul și, dacă credeți că clientul dvs. nu necesită anumite informații, le puteți elimina.
Frequently asked questions
Ce înseamnă termenul pagini vizualizate pe sesiune?
Pagini vizionate pe sesiune este un indicator care arată numărul mediu de pagini vizualizate pe sesiune pe site-ul dvs. web. Cu cât sunt mai multe pagini pe sesiune, cu atât este mai mare rata de implicare a utilizatorilor, ceea ce permite site-ului dvs. să fie descoperit mai des.
Ce ar trebui să monitorizați la valoarea paginilor vizualizate pe sesiune?
Dacă doriți să monitorizați datele de pe paginile afișate pe sesiune, ar trebui să urmăriți ce subpagini sunt cel mai mult implicate și să evaluați ce conținut vă afectează publicul. În plus, impactul campaniilor, marketingului și fondurilor investite pot afecta vizualizările de pagină.
Puteți măsura paginile vizualizate pe sesiune folosind LiveAgent?
Cu LiveAgent puteți măsura paginile vizualizate pe sesiune. Datorită acestui fapt, puteți analiza unde stau clienții mai mult, ce anume îi angrenează cel mai mult.
Expert note
Paginile vizualizate pe sesiune sunt un indicator esențial în înțelegerea comportamentului utilizatorilor de pe site-ul dumneavoastră. Analizați unde stau clienții mai mult și ce anume îi angrenează cel mai mult cu LiveAgent.

Listă de verificare privind clientul nou
Această listă de verificare îndrumă proprietarii de afaceri în privința obiectivelor pentru clienții noi, inclusiv desemnarea unui reprezentant de vânzări și de asistență clienți, validarea contractului, programarea întâlnirilor și identificarea necesităților și așteptărilor clienților. Proprietarii ar trebui să înregistreze datele despre clienți și să evalueze utilizarea serviciilor. Catalogarea semnalelor de alarmă sau a problemelor și identificarea obiectivelor pe termen scurt și lung ar trebui să fie, de asemenea, realizate.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
Vedere de ansamblu asupra analizelor
LiveAgent oferă suport clienților prin intermediul unei interfețe excelente de conversații directe, a unui sistem de gestionare a tichetelor și a automatizării, permițându-le să ofere asistență clienților într-un mod excepțional. Platforma oferă măsurători de satisfacție a clienților și multiple formate de prezentare a acestora. Tabloul de bord pentru analize este accesibil doar administratorilor, iar baza de cunoștințe oferă informații despre diferitele tipuri de rapoarte disponibile. Perioada de încercare gratuită de 14 zile este oferită înainte de a face o achiziție a platformei. LiveAgent oferă și servicii de migrare de la alte soluții de birou de asistență.
Șabloane de e-mail privind articole publicate extern
Companiile creează tot mai multe baze de cunoștințe pentru a satisface nevoile clienților moderni. Este important să oferiți informații clare și concise, cu un limbaj conversațional. Pentru a vă maximiza expunerea articolului, puteți folosi e-mailuri cu link-uri către publicații externe și idei noi pentru editori. În plus, este important să vă concentrați pe corectarea și publicarea articolelor.