Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Loialitate

Ce înseamnă loialitate?

Loialitatea definește un sentiment abstract, care reprezintă o măsură a gradului de loialitate sau de fidelitate a clienților față de compania dvs. sau față de produsele pe care le oferiți. Cu cât există mai multă loialitate față de marcă în rândul clienților dvs., cu atât mai mari sunt veniturile generate pentru dvs.

Acest lucru se datorează în primul rând faptului că marketingul se bazează mai mult pe cuvântul din gură în gură decât pe panourile publicitare. Este mai ieftin și mai productiv.

Pentru a vă asigura că clienții rămân loiali companiei dvs. Va trebui să vă prioritizați clientul. Ori de câte ori aduceți o schimbare în compania dvs., gândiți-vă dacă clientul dvs. va fi de acord cu ea sau nu.

Întrebări frecvente

Ce este loialitatea?

Loialitatea în vânzări reprezintă dorința de a reveni de mai multe ori la o companie. Clientului îi place compania, are o experiență bună cu marca și, atunci când are nevoie de un produs dintr-o anumită industrie, alege compania respectivă. Există multe motive pentru care un client decide să aleagă o anumită marcă și să îi fie fidel.

 

Cât de importantă este loialitatea?

Loialitatea clienților este importantă deoarece clienții care sunt mulțumiți și dispuși să cumpere din nou produsele și serviciile unei mărci reprezintă principalul generator de profit. Clienții fideli cheltuiesc mai mult timp și bani pentru marca lor preferată. Loialitatea clienților favorizează, de asemenea, un sentiment puternic de încredere între marcă și clienți. În plus, păstrarea unui client existent este mai ieftină decât achiziționarea unuia nou, deci reprezintă un profit pentru companie.

 

Cum se poate îmbunătăți loialitatea clienților?

Pentru a crește loialitatea clienților, oferiți-le produsul la care se așteaptă. Este important ca acesta să fie conform cu comanda și să merite banii. În plus, puteți utiliza un sistem simplu de puncte sau puteți crea un program de fidelizare extins care va încuraja și mai multe achiziții. Este, de asemenea, o idee excelentă să construiți o comunitate utilă pentru clienții dvs. prin crearea, de exemplu, a unui grup pe Facebook. Un serviciu clienți excelent este, de asemenea, extrem de important pentru a construi loialitate și relații.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație