Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Arhivare

Ce este arhivarea?

Este disponibil un instrument excelent, care ajută la curățarea memoriei și la optimizarea unui software de birou de asistență. Prin Arhivare, datele și informațiile sunt transferate către un depozit rar utilizat. Este posibil să arhivați tichete și e-mailuri rezolvate sau închise după un anumit timp. Arhivarea rulează automat. De asemenea, ajută la separarea solicitărilor active și a celor arhivate. În LiveAgent puteți, de asemenea, să vă arhivați toate comunicările de pe rețelele sociale ca o comunicare Facebook sau Twitter în tichete.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce înseamnă arhivarea?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Arhivarea este procesul de a muta datele într-o altă locație pentru stocare pe termen lung. În LiveAgent este posibil să arhivați tichetele și e-mailurile rezolvate sau închise după un timp specificat.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce se poate arhiva?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “În LiveAgent se pot arhiva tichete rezolvate sau închise și e-mailuri după un anumit timp. În plus, se pot arhiva toate comunicările de pe rețelele de socializare (de exemplu, pe Facebook și Twitter) prin rapoarte.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “LiveAgent oferă caracteristica arhivării?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “LiveAgent are o opțiune de arhivare. Datorită acestui fapt, memoria este curățată continuu și software-ul de asistență tehnică este optimizat. Arhivarea în LiveAgent este automată. De asemenea, aveți opțiunea de a separa cererile active și arhivate.” } }] }

FAQ

Ce înseamnă arhivarea?

Arhivarea este procesul de a muta datele într-o altă locație pentru stocare pe termen lung. În LiveAgent este posibil să arhivați tichetele și e-mailurile rezolvate sau închise după un timp specificat.

Ce se poate arhiva?

În LiveAgent se pot arhiva tichete rezolvate sau închise și e-mailuri după un anumit timp. În plus, se pot arhiva toate comunicările de pe rețelele de socializare (de exemplu, pe Facebook și Twitter) prin rapoarte.

LiveAgent oferă caracteristica arhivării?

LiveAgent are o opțiune de arhivare. Datorită acestui fapt, memoria este curățată continuu și software-ul de asistență tehnică este optimizat. Arhivarea în LiveAgent este automată. De asemenea, aveți opțiunea de a separa cererile active și arhivate.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație