Ce este arhivarea?
Este disponibil un instrument excelent, care ajută la curățarea memoriei și la optimizarea unui software de birou de asistență. Prin Arhivare, datele și informațiile sunt transferate către un depozit rar utilizat. Este posibil să arhivați tichete și e-mailuri rezolvate sau închise după un anumit timp. Arhivarea rulează automat. De asemenea, ajută la separarea solicitărilor active și a celor arhivate. În LiveAgent puteți, de asemenea, să vă arhivați toate comunicările de pe rețelele sociale ca o comunicare Facebook sau Twitter în tichete.
Notă de expert
Arhivarea este esențială pentru protejarea datelor și conformitatea legală. LiveAgent oferă arhivare automată și opțiunea de a separa cererile active și arhivate.

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Oferiți clienților o reducere unică pentru a-i reangaja și trimiteți un e-mail de recuperare pentru a încuraja revenirea în magazin.