Ce este arhivarea?
Este disponibil un instrument excelent, care ajută la curățarea memoriei și la optimizarea unui software de birou de asistență. Prin Arhivare, datele și informațiile sunt transferate către un depozit rar utilizat. Este posibil să arhivați tichete și e-mailuri rezolvate sau închise după un anumit timp. Arhivarea rulează automat. De asemenea, ajută la separarea solicitărilor active și a celor arhivate. În LiveAgent puteți, de asemenea, să vă arhivați toate comunicările de pe rețelele sociale ca o comunicare Facebook sau Twitter în tichete.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.