V-ați săturat de fluxurile de lucru și instrumentele de asistență actuale? Este timpul să faceți o schimbare cu o alternativă de centru de apeluri! Descoperiți integrări bogate, automatizare, caracteristici profesionale și economii consistente.
Comparația noastră amănunțită va pune în prim-plan cele mai populare alternative de centru de apeluri, caracteristicile acestora și evaluările clienților, pentru a vă ajuta să alegeți soluția potrivită pentru afacerea și industria dumneavoastră.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați gratuit cel mai bun program informatic de centru de apeluri! Nu este necesar cardul bancar.
|
AirCall
Comparați AirCall Inc. cu LiveAgent.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Comparați Zendesk Talk cu LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,2
AirCall a primit o evaluare generală de 4,2 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
RingCentral a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
TalkDesk a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Zendesk Talk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței utilizării de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,4
AirCall este evaluat cu 4,4 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
RingCentral este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
TalkDesk este evaluat cu 4,7 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Zendesk Talk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
4,2
AirCall este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
4,4
RingCentral este evaluat cu 4,4 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
4,6
TalkDesk este evaluat cu 4,6 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
4,2
Zendesk Talk este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
Raportul calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,0
AirCall este evaluat cu 4,0 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,0
RingCentral este evaluat cu 4,0 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
TalkDesk este evaluat cu 4,5 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,1
Zendesk Talk este evaluat cu 4,1 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
|
39$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
30-50$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
19,99-49,99$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
Trebuie solicitată o ofertă de preț
TalkDesk oferă prețuri personalizate pentru fiecare client. Vă rugăm să solicitați o ofertă pe pagina lor de internet.
|
49-99$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
Centru de apeluri mixt
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
|
LiveAgent oferă un centru de apeluri mixt.
|
AirCall oferă un centru de apeluri mixt.
|
RingCentral oferă un centru de apeluri mixt.
|
TalkDesk oferă un centru de apeluri mixt.
|
Zendesk Talk oferă un centru de apeluri mixt.
|
Jurnalizarea apelurilor
Colectați și analizați volumele apelurilor, informațiile apelanților și rezultatele apelurilor.
|
LiveAgent oferă jurnalizarea apelurilor.
|
AirCall oferă jurnalizarea apelurilor.
|
RingCentral oferă jurnalizarea apelurilor.
|
TalkDesk oferă jurnalizarea apelurilor.
|
Zendesk Talk oferă jurnalizarea apelurilor.
|
Înregistrarea apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
|
LiveAgent oferă înregistrarea apelurilor.
|
AirCall oferă înregistrarea apelurilor.
|
RingCentral oferă înregistrarea apelurilor.
|
TalkDesk oferă înregistrarea apelurilor.
|
Zendesk Talk oferă înregistrarea apelurilor.
|
Gestionarea escalării
Alerte și escalări pentru apeluri cu prioritate bazată pe SLA.
|
LiveAgent oferă funcții de gestionare a escalării.
|
AirCall nu oferă funcții de gestionare a escalării.
|
RingCentral oferă funcții de gestionare a escalării.
|
TalkDesk oferă funcții de gestionare a escalării.
|
Zendesk Talk oferă funcții de gestionare a escalării.
|
Centru de apeluri în intrare
Un centru de apeluri pregătit să primească apeluri în intrare de la clienți.
|
LiveAgent oferă un centru de apeluri în intrare.
|
AirCall oferă un centru de apeluri în intrare.
|
RingCentral oferă un centru de apeluri în intrare.
|
TalkDesk oferă un centru de apeluri în intrare.
|
Zendesk Talk oferă un centru de apeluri în intrare.
|
Răspunsuri vocale interactive (IVR)
Un centru de apeluri pregătit să primească apeluri în intrare de la clienți.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
AirCall oferă caracteristici IVR.
|
RingCentral oferă caracteristici IVR.
|
TalkDesk oferă caracteristici IVR.
|
Zendesk Talk oferă caracteristici IVR.
|
Instrument manual de apelare
Un instrument simplu de apelare pe care agenții îl utilizează pentru a apela numere ale clienților unul după altul.
|
LiveAgent oferă un instrument manual de apelare.
|
AirCall oferă un instrument manual de apelare.
|
RingCentral oferă un instrument manual de apelare.
|
TalkDesk oferă un instrument manual de apelare.
|
Zendesk Talk oferă un instrument manual de apelare.
|
Centru de apeluri în ieșire
Un centru de apeluri pregătit să efectueze apeluri în ieșire (de la agent la client).
|
LiveAgent oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
AirCall oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
RingCentral oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
TalkDesk oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
Zendesk Talk oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
Instrument predictiv de apeluri
Un instrument predictiv de apelare formează automat numerele, până detectează o conexiune, iar apoi o direcționează către un agent.
|
LiveAgent nu oferă un instrument predictiv de apelare.
|
AirCall nu oferă un instrument predictiv de apelare.
|
RingCentral oferă un instrument predictiv de apelare.
|
TalkDesk oferă un instrument predictiv de apelare.
|
Zendesk Talk oferă un instrument predictiv de apelare.
|
Instrument progresiv de apelare
Un instrument progresiv de apelare este un sistem automat de apelare care prezintă agentului informațiile de contact ale clienților, înaintea apelării numărului de telefon.
|
LiveAgent nu oferă un instrument progresiv de apelare.
|
AirCall nu oferă un instrument progresiv de apelare.
|
RingCentral oferă un instrument progresiv de apelare.
|
TalkDesk oferă un instrument progresiv de apelare.
|
Zendesk Talk oferă un instrument progresiv de apelare.
|
Gestionarea apelurilor în așteptare
Un sistem utilizat pentru a gestiona apelurile în așteptare.
|
LiveAgent oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
AirCall oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
RingCentral oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
TalkDesk oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
Zendesk Talk oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
Conversații în timp real
O interfață nativă de conversații directe care poate fi implementată pe pagina de internet și utilizată pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii paginii.
|
LiveAgent oferă conversații în timp real.
|
AirCall nu oferă conversații în timp real.
|
RingCentral oferă conversații în timp real.
|
TalkDesk oferă conversații în timp real.
|
Zendesk Talk oferă conversații în timp real.
|
Raportare/analize
Un tablou de bord cu analize care vă permite să generați rapoarte de performanță.
|
LiveAgent oferă funcții de raportare și analiză.
|
AirCall oferă funcții de raportare și analiză.
|
RingCentral oferă funcții de raportare și analiză.
|
TalkDesk oferă funcții de raportare și analiză.
|
Zendesk Talk oferă funcții de raportare și analiză.
|
Centrul de apeluri bazat pe web al LiveAgent este o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor pentru apeluri de intrare și ieșire la nivel local și internațional. Nu există tarife de utilizare ascunse sau costuri suplimentare.
Adăugăm în permanență caracteristici noi și ne îmbunătățim programul informatic, astfel încât centrul dumneavoastră de apeluri virtual va fi întotdeauna dotat cu cea mai nouă tehnologie, toate acestea gratuit.
Treceți chiar astăzi la alternativa noastră de centru de apeluri. Începeți să efectuați și să primiți apeluri în doar câteva minute. Trebuie doar să alegeți un furnizor VoIP și să configurați dispozitivele agenților și puteți începe. Simplu.
Cine spune că alternativele de centre de apeluri nu pot fi profesionale? LiveAgent oferă integrări bogate, securitate de top și caracteristici profesionale, cum ar fi răspunsuri vocale interactive, distribuirea automată a apelurilor, transferuri de apeluri asistate și apelare inversă automată.
LiveAgent este alternativa perfectă de centru de apeluri pentru antreprenori individuali, afaceri incipiente, IMM-uri sau chiar corporații. Programul informatic este 100% personalizabil, scalabil și adaptabil în funcție de nevoi, indiferent că este utilizat pentru asistență internă sau pentru vânzări la distanță.
V-ați săturat ca fiecare instrument de pe piață să vă coste luna de pe cer? Plătiți doar pentru utilizarea în timp real! Fără tarife ascunse, fără costuri suplimentare pe minut, fără tarife de stocare. Aceasta este calea LiveAgent!
Oferiți-le agenților de asistență tranziții unitare între răspunderea la apeluri și găsirea de date importante ale clienților. LiveAgent simplifică găsirea tuturor informațiilor contextuale despre traseul de soluționare a problemei clientului, de la început până la sfârșit, mulțumită sistemului nostru CRM încorporat.
Cele mai bune alternative de centre de apeluri oferă o interfață cu utilizatorul intuitivă, cu o căsuță de mesaje universală care organizează cu grijă interacțiunile cu clienții de pe mai multe canale de comunicare, cum ar fi conversațiile directe, rețelele sociale, poșta electronică și portalurile pentru clienți.
Doriți să faceți un efort suplimentar pentru clienții dumneavoastră? Propuneți o întâlnire! Funcția noastră de apeluri video vă permite să oferiți clienților îndrumare pentru probleme complexe, prin combinarea conversațiilor directe, mediului video și monitorizării vizitatorilor activi. Acesta este serviciul clienți veritabil!
Alternativa noastră de centru de apeluri oferă apeluri și conversații în aplicație gratuite. Sunați un coleg de fiecare dată când aveți nevoie de o mână de ajutor sau aveți o întrebare scurtă.
LiveAgent oferă integrări cu Facebook, Instagram, Messenger, Twitter și Viber.
Vedeți cum se poziționează programul informatic de centru de apeluri al LiveAgent în comparație cu competitorii acestuia și obțineți cea mai bună soluție de apelare pentru afacerea dumneavoastră
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team