Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați gratuit cel mai bun program informatic de centru de apeluri! Nu este necesar cardul bancar.
|
AirCall
Comparați AirCall Inc. cu LiveAgent.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Comparați Zendesk Talk cu LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,2
AirCall a primit o evaluare generală de 4,2 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
RingCentral a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
TalkDesk a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Zendesk Talk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței utilizării de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,4
AirCall este evaluat cu 4,4 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
RingCentral este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
TalkDesk este evaluat cu 4,7 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Zendesk Talk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
4,2
AirCall este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
4,4
RingCentral este evaluat cu 4,4 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
4,6
TalkDesk este evaluat cu 4,6 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
4,2
Zendesk Talk este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
|
Raportul calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,0
AirCall este evaluat cu 4,0 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,0
RingCentral este evaluat cu 4,0 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
TalkDesk este evaluat cu 4,5 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,1
Zendesk Talk este evaluat cu 4,1 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
|
39$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
30-50$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
19,99-49,99$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
Trebuie solicitată o ofertă de preț
TalkDesk oferă prețuri personalizate pentru fiecare client. Vă rugăm să solicitați o ofertă pe pagina lor de internet.
|
49-99$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
Centru de apeluri mixt
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
|
LiveAgent oferă un centru de apeluri mixt.
|
AirCall oferă un centru de apeluri mixt.
|
RingCentral oferă un centru de apeluri mixt.
|
TalkDesk oferă un centru de apeluri mixt.
|
Zendesk Talk oferă un centru de apeluri mixt.
|
Jurnalizarea apelurilor
Colectați și analizați volumele apelurilor, informațiile apelanților și rezultatele apelurilor.
|
LiveAgent oferă jurnalizarea apelurilor.
|
AirCall oferă jurnalizarea apelurilor.
|
RingCentral oferă jurnalizarea apelurilor.
|
TalkDesk oferă jurnalizarea apelurilor.
|
Zendesk Talk oferă jurnalizarea apelurilor.
|
Înregistrarea apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
|
LiveAgent oferă înregistrarea apelurilor.
|
AirCall oferă înregistrarea apelurilor.
|
RingCentral oferă înregistrarea apelurilor.
|
TalkDesk oferă înregistrarea apelurilor.
|
Zendesk Talk oferă înregistrarea apelurilor.
|
Gestionarea escalării
Alerte și escalări pentru apeluri cu prioritate bazată pe SLA.
|
LiveAgent oferă funcții de gestionare a escalării.
|
AirCall nu oferă funcții de gestionare a escalării.
|
RingCentral oferă funcții de gestionare a escalării.
|
TalkDesk oferă funcții de gestionare a escalării.
|
Zendesk Talk oferă funcții de gestionare a escalării.
|
Centru de apeluri în intrare
Un centru de apeluri pregătit să primească apeluri în intrare de la clienți.
|
LiveAgent oferă un centru de apeluri în intrare.
|
AirCall oferă un centru de apeluri în intrare.
|
RingCentral oferă un centru de apeluri în intrare.
|
TalkDesk oferă un centru de apeluri în intrare.
|
Zendesk Talk oferă un centru de apeluri în intrare.
|
Răspunsuri vocale interactive (IVR)
Un centru de apeluri pregătit să primească apeluri în intrare de la clienți.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
AirCall oferă caracteristici IVR.
|
RingCentral oferă caracteristici IVR.
|
TalkDesk oferă caracteristici IVR.
|
Zendesk Talk oferă caracteristici IVR.
|
Instrument manual de apelare
Un instrument simplu de apelare pe care agenții îl utilizează pentru a apela numere ale clienților unul după altul.
|
LiveAgent oferă un instrument manual de apelare.
|
AirCall oferă un instrument manual de apelare.
|
RingCentral oferă un instrument manual de apelare.
|
TalkDesk oferă un instrument manual de apelare.
|
Zendesk Talk oferă un instrument manual de apelare.
|
Centru de apeluri în ieșire
Un centru de apeluri pregătit să efectueze apeluri în ieșire (de la agent la client).
|
LiveAgent oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
AirCall oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
RingCentral oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
TalkDesk oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
Zendesk Talk oferă un centru de apeluri în ieșire.
|
Instrument predictiv de apeluri
Un instrument predictiv de apelare formează automat numerele, până detectează o conexiune, iar apoi o direcționează către un agent.
|
LiveAgent nu oferă un instrument predictiv de apelare.
|
AirCall nu oferă un instrument predictiv de apelare.
|
RingCentral oferă un instrument predictiv de apelare.
|
TalkDesk oferă un instrument predictiv de apelare.
|
Zendesk Talk oferă un instrument predictiv de apelare.
|
Instrument progresiv de apelare
Un instrument progresiv de apelare este un sistem automat de apelare care prezintă agentului informațiile de contact ale clienților, înaintea apelării numărului de telefon.
|
LiveAgent nu oferă un instrument progresiv de apelare.
|
AirCall nu oferă un instrument progresiv de apelare.
|
RingCentral oferă un instrument progresiv de apelare.
|
TalkDesk oferă un instrument progresiv de apelare.
|
Zendesk Talk oferă un instrument progresiv de apelare.
|
Gestionarea apelurilor în așteptare
Un sistem utilizat pentru a gestiona apelurile în așteptare.
|
LiveAgent oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
AirCall oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
RingCentral oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
TalkDesk oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
Zendesk Talk oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
Conversații în timp real
O interfață nativă de conversații directe care poate fi implementată pe pagina de internet și utilizată pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii paginii.
|
LiveAgent oferă conversații în timp real.
|
AirCall nu oferă conversații în timp real.
|
RingCentral oferă conversații în timp real.
|
TalkDesk oferă conversații în timp real.
|
Zendesk Talk oferă conversații în timp real.
|
Raportare/analize
Un tablou de bord cu analize care vă permite să generați rapoarte de performanță.
|
LiveAgent oferă funcții de raportare și analiză.
|
AirCall oferă funcții de raportare și analiză.
|
RingCentral oferă funcții de raportare și analiză.
|
TalkDesk oferă funcții de raportare și analiză.
|
Zendesk Talk oferă funcții de raportare și analiză.
|
Vedeți cum se poziționează programul informatic de centru de apeluri al LiveAgent în comparație cu competitorii acestuia și obțineți cea mai bună soluție de apelare pentru afacerea dumneavoastră
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Cu LiveAgent, aveți controlul asupra serviciilor de asistență prin centru de apeluri. Soluția noastră dematerializată vă pune la dispoziție un birou de asistență ușor de utilizat și gestionat. Tarifarea este simplă și plătiți doar ceea ce utilizați. Puteți adăuga, modifica sau șterge agenți și servicii.
LiveAgent oferă o multitudine de caracteristici de centru de apeluri, cum ar fi apeluri video, apeluri interne, răspunsuri vocale interactive, apelare inversă automată, înregistrări nelimitate pentru apeluri și multe altele.
Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
LiveAgent este un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții și îi ajută pe agenții să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă. Acesta îmbunătățește, de asemenea, serviciul pentru clienți și ajută la creșterea satisfacției și a vânzărilor. Utilizatorii sunt mulțumiți de faptul că poate ajuta la clasificarea naturii tichetelor și poate urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. LiveAgent este o soluție mai bună decât alternativa Kayako și învinge tot ceea ce există la acest preț sau chiar la un preț mai ridicat.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date