Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Căutați o comparație a programelor informatice de centru de apeluri?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de centru de apeluri de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

V-ați săturat de fluxurile de lucru și instrumentele de asistență actuale? Este timpul să faceți o schimbare cu o alternativă de centru de apeluri! Descoperiți integrări bogate, automatizare, caracteristici profesionale și economii consistente.

Comparația noastră amănunțită va pune în prim-plan cele mai populare alternative de centru de apeluri, caracteristicile acestora și evaluările clienților, pentru a vă ajuta să alegeți soluția potrivită pentru afacerea și industria dumneavoastră.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Caracteristici LiveAgent AirCall
Comparați AirCall Inc. cu LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Comparați Zendesk Talk cu LiveAgent.
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,2
AirCall a primit o evaluare generală de 4,2 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
RingCentral a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
TalkDesk a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk Talk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței utilizării de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,4
AirCall este evaluat cu 4,4 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
RingCentral este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
TalkDesk este evaluat cu 4,7 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk Talk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
4,2
AirCall este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
4,4
RingCentral este evaluat cu 4,4 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
4,6
TalkDesk este evaluat cu 4,6 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
4,2
Zendesk Talk este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați Capterra.
Raportul calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,0
AirCall este evaluat cu 4,0 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,0
RingCentral este evaluat cu 4,0 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
TalkDesk este evaluat cu 4,5 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,1
Zendesk Talk este evaluat cu 4,1 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
39$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
30-50$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
19,99-49,99$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
Trebuie solicitată o ofertă de preț TalkDesk oferă prețuri personalizate pentru fiecare client. Vă rugăm să solicitați o ofertă pe pagina lor de internet.
49-99$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
Centru de apeluri mixt
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă un centru de apeluri mixt.
AirCall oferă un centru de apeluri mixt.
RingCentral oferă un centru de apeluri mixt.
TalkDesk oferă un centru de apeluri mixt.
Zendesk Talk oferă un centru de apeluri mixt.
Jurnalizarea apelurilor
Colectați și analizați volumele apelurilor, informațiile apelanților și rezultatele apelurilor.
LiveAgent oferă jurnalizarea apelurilor.
AirCall oferă jurnalizarea apelurilor.
RingCentral oferă jurnalizarea apelurilor.
TalkDesk oferă jurnalizarea apelurilor.
Zendesk Talk oferă jurnalizarea apelurilor.
Înregistrarea apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă înregistrarea apelurilor.
AirCall oferă înregistrarea apelurilor.
RingCentral oferă înregistrarea apelurilor.
TalkDesk oferă înregistrarea apelurilor.
Zendesk Talk oferă înregistrarea apelurilor.
Gestionarea escalării
Alerte și escalări pentru apeluri cu prioritate bazată pe SLA.
LiveAgent oferă funcții de gestionare a escalării.
AirCall nu oferă funcții de gestionare a escalării.
RingCentral oferă funcții de gestionare a escalării.
TalkDesk oferă funcții de gestionare a escalării.
Zendesk Talk oferă funcții de gestionare a escalării.
Centru de apeluri în intrare
Un centru de apeluri pregătit să primească apeluri în intrare de la clienți.
LiveAgent oferă un centru de apeluri în intrare.
AirCall oferă un centru de apeluri în intrare.
RingCentral oferă un centru de apeluri în intrare.
TalkDesk oferă un centru de apeluri în intrare.
Zendesk Talk oferă un centru de apeluri în intrare.
Răspunsuri vocale interactive (IVR)
Un centru de apeluri pregătit să primească apeluri în intrare de la clienți.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
AirCall oferă caracteristici IVR.
RingCentral oferă caracteristici IVR.
TalkDesk oferă caracteristici IVR.
Zendesk Talk oferă caracteristici IVR.
Instrument manual de apelare
Un instrument simplu de apelare pe care agenții îl utilizează pentru a apela numere ale clienților unul după altul.
LiveAgent oferă un instrument manual de apelare.
AirCall oferă un instrument manual de apelare.
RingCentral oferă un instrument manual de apelare.
TalkDesk oferă un instrument manual de apelare.
Zendesk Talk oferă un instrument manual de apelare.
Centru de apeluri în ieșire
Un centru de apeluri pregătit să efectueze apeluri în ieșire (de la agent la client).
LiveAgent oferă un centru de apeluri în ieșire.
AirCall oferă un centru de apeluri în ieșire.
RingCentral oferă un centru de apeluri în ieșire.
TalkDesk oferă un centru de apeluri în ieșire.
Zendesk Talk oferă un centru de apeluri în ieșire.
Instrument predictiv de apeluri
Un instrument predictiv de apelare formează automat numerele, până detectează o conexiune, iar apoi o direcționează către un agent.
LiveAgent nu oferă un instrument predictiv de apelare.
AirCall nu oferă un instrument predictiv de apelare.
RingCentral oferă un instrument predictiv de apelare.
TalkDesk oferă un instrument predictiv de apelare.
Zendesk Talk oferă un instrument predictiv de apelare.
Instrument progresiv de apelare
Un instrument progresiv de apelare este un sistem automat de apelare care prezintă agentului informațiile de contact ale clienților, înaintea apelării numărului de telefon.
LiveAgent nu oferă un instrument progresiv de apelare.
AirCall nu oferă un instrument progresiv de apelare.
RingCentral oferă un instrument progresiv de apelare.
TalkDesk oferă un instrument progresiv de apelare.
Zendesk Talk oferă un instrument progresiv de apelare.
Gestionarea apelurilor în așteptare
Un sistem utilizat pentru a gestiona apelurile în așteptare.
LiveAgent oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
AirCall oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
RingCentral oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
TalkDesk oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
Zendesk Talk oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
Conversații în timp real
O interfață nativă de conversații directe care poate fi implementată pe pagina de internet și utilizată pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii paginii.
LiveAgent oferă conversații în timp real.
AirCall nu oferă conversații în timp real.
RingCentral oferă conversații în timp real.
TalkDesk oferă conversații în timp real.
Zendesk Talk oferă conversații în timp real.
Raportare/analize
Un tablou de bord cu analize care vă permite să generați rapoarte de performanță.
LiveAgent oferă funcții de raportare și analiză.
AirCall oferă funcții de raportare și analiză.
RingCentral oferă funcții de raportare și analiză.
TalkDesk oferă funcții de raportare și analiză.
Zendesk Talk oferă funcții de raportare și analiză.

Companiile dumneavoastră preferate folosesc alternativa noastră pentru centru de apeluri

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Inbound and Outbound Call Center Software

Economii de neegalat pentru echipamente și apeluri internaționale

Centrul de apeluri bazat pe web al LiveAgent este o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor pentru apeluri de intrare și ieșire la nivel local și internațional. Nu există tarife de utilizare ascunse sau costuri suplimentare.

Adăugăm în permanență caracteristici noi și ne îmbunătățim programul informatic, astfel încât centrul dumneavoastră de apeluri virtual va fi întotdeauna dotat cu cea mai nouă tehnologie, toate acestea gratuit.

Accesibil, fiabil și ușor de utilizat

Treceți chiar astăzi la alternativa noastră de centru de apeluri. Începeți să efectuați și să primiți apeluri în doar câteva minute. Trebuie doar să alegeți un furnizor VoIP și să configurați dispozitivele agenților și puteți începe. Simplu.

voip call center
ivr 1

Alternativă profesională de centru de apeluri

Cine spune că alternativele de centre de apeluri nu pot fi profesionale? LiveAgent oferă integrări bogate, securitate de top și caracteristici profesionale, cum ar fi răspunsuri vocale interactive, distribuirea automată a apelurilor, transferuri de apeluri asistate și apelare inversă automată.

Atât pentru companii mici, cât și pentru companii mari

LiveAgent este alternativa perfectă de centru de apeluri pentru antreprenori individuali, afaceri incipiente, IMM-uri sau chiar corporații. Programul informatic este 100% personalizabil, scalabil și adaptabil în funcție de nevoi, indiferent că este utilizat pentru asistență internă sau pentru vânzări la distanță.

call-logs
call routing

Fără costuri suplimentare pe minut

V-ați săturat ca fiecare instrument de pe piață să vă coste luna de pe cer? Plătiți doar pentru utilizarea în timp real! Fără tarife ascunse, fără costuri suplimentare pe minut, fără tarife de stocare. Aceasta este calea LiveAgent!

Bogat în context

Oferiți-le agenților de asistență tranziții unitare între răspunderea la apeluri și găsirea de date importante ale clienților. LiveAgent simplifică găsirea tuturor informațiilor contextuale despre traseul de soluționare a problemei clientului, de la început până la sfârșit, mulțumită sistemului nostru CRM încorporat.

crm integrations
tour 02

Toate canalele de asistență sub același acoperiș

Cele mai bune alternative de centre de apeluri oferă o interfață cu utilizatorul intuitivă, cu o căsuță de mesaje universală care organizează cu grijă interacțiunile cu clienții de pe mai multe canale de comunicare, cum ar fi conversațiile directe, rețelele sociale, poșta electronică și portalurile pentru clienți.

Perfect pentru crearea de experiențe memorabile pentru client

Doriți să faceți un efort suplimentar pentru clienții dumneavoastră? Propuneți o întâlnire! Funcția noastră de apeluri video vă permite să oferiți clienților îndrumare pentru probleme complexe, prin combinarea conversațiilor directe, mediului video și monitorizării vizitatorilor activi. Acesta este serviciul clienți veritabil!

Customer-empathy-Video-Call-feature-LiveAgent-
how-call-center-works-basic-feature-internal-calls

Vă simțiți blocat?

Alternativa noastră de centru de apeluri oferă apeluri și conversații în aplicație gratuite. Sunați un coleg de fiecare dată când aveți nevoie de o mână de ajutor sau aveți o întrebare scurtă.

Doar încă câteva motive pentru care LiveAgent este cel mai bun program din comparația programelor informatice de centru de apeluri

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Vedeți cum se poziționează programul informatic de centru de apeluri al LiveAgent în comparație cu competitorii acestuia și obțineți cea mai bună soluție de apelare pentru afacerea dumneavoastră

Clienții noștri o spun cel mai bine

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

De ce ar trebui să optați pentru LiveAgent din comparația programelor informatice de centru apeluri?

Cu LiveAgent, aveți controlul asupra serviciilor de asistență prin centru de apeluri. Soluția noastră dematerializată vă pune la dispoziție un birou de asistență ușor de utilizat și gestionat. Tarifarea este simplă și plătiți doar ceea ce utilizați. Puteți adăuga, modifica sau șterge agenți și servicii.

Ce fel de caracteristici de centru de apeluri oferă LiveAgent?

LiveAgent oferă o multitudine de caracteristici de centru de apeluri, cum ar fi apeluri video, apeluri interne, răspunsuri vocale interactive, apelare inversă automată, înregistrări nelimitate pentru apeluri și multe altele.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație