Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Căutați o alternativă pentru Gist?

Doriți să vă concentrați mai mult pe asistența pentru clienți cu un software dedicat? LiveAgent este alegerea corectă.

LiveAgent este soluția optimă pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Vă oferă o multitudine de caracteristici și mai mult de 175 de integrări la un preț rezonabil.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Automatizare avansată pentru afacerea dvs.
Descoperiți LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Gist

Atunci când vine vorba de furnizarea de asistență excelentă pentru clienți, este necesar un software fiabil și bine cunoscut. Doar atât este LiveAgent, o piesă excelentă de software de asistență care oferă tot ce aveți nevoie pentru asistență și gestionare excelentă a clienților.

LiveAgent are totul – email, cel mai rapid widget de chat live, asistență call center și o bază de cunoștințe, printre alte caracteristici și integrări. Nu irosiți echipa cu un software nefiabil. Trecerea la LiveAgent este simplă.

Cel mai rapid chat live

Chatul live este o parte esențială a asistenței pentru clienți dacă doriți să vă contacteze rapid clienții dvs. de pe site-ul dvs. web.

LiveAgent are cel mai rapid chat live de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid de atât. Tot ce trebuie să faceți este să vă pregătiți pentru mesajele primite.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Union icon

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Cu peste 175 de funcții, va fi floare la ureche să oferiți asistență.

Professional built-in call center software

Oferă asistență pentru apeluri

Oferiți clienților dvs. opțiunea de a vă conecta la un nivel mai personal. Configurarea propriului call center virtual este ușoară și se realizează în câteva minute.

Vă puteți conecta browserul, telefonul sau orice alt echipament la alegere și puteți primi apeluri la fel ca pe un telefon. LiveAgent se ocupă de tot ce trebuie pentru dvs., deci nu este nevoie de furnizori externi.

Sunteți pregătit să oferiți asistență mai bună?

Nu vă mulțumiți cu puțin, alegeți unul dintre cei mai buni. LiveAgent vă oferă cele mai bune instrumente, caracteristici și integrări la un preț rezonabil. Puteți alege unul dintre cele trei planuri de stabilire a prețurilor pentru a obține exact ceea ce aveți nevoie. Și în cazul în care acest lucru nu este suficient, puteți întotdeauna să cumpărați funcții separat fără a plăti în exces. Obțineți exact ceea ce plătiți, fără costuri suplimentare și fără griji pentru ruinarea bugetului.

Consultați opțiunile noastre de tarifare pentru mai multe informații.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație