Folosind feedback-ul clienților și panoul de sugestii, companiile pot construi produse orientate spre client, care să îi deservească mai bine și să le rezolve problemele. La rândul său, aceasta crește retenția și fidelizarea clienților, care poate fi utilizată pentru a genera dovezi sociale, care pot genera mai mulți clienți noi.
Este literalmente câștig-câștig. Dar cum generați feedback utilizabil al clienților? Prin intermediul unui panou de feedback și sugestii. Să aruncăm o privire asupra modului de creare a unuia.
De ce cele mai populare modalități de a colecta feedback nu funcționează?
Există numeroase modalități prin care companiile generează în prezent mai multe feedback-uri ale clienților, dar cele mai multe dintre ele sunt mult prea ineficiente.
De exemplu, să luăm marketing-ul prin e-mail. Prin e-mail, o companie ar putea ajunge la clienții existenți și le poate cere să răspundă la câteva întrebări despre marca și produsele lor. Dar câți clienți au cu adevărat timp – sau energie și dorință – să facă asta? Fără stimulente, foarte puțini.
Este la fel cu formularele de feedback de pe site-ul dvs. web. În timp ce aceste formulare au cu siguranță potențialul de a genera feedback mai ușor de utilizat de către clienți, ele pot fi adesea văzute ca o distragere a atenției pentru clienții care doresc doar să facă o achiziție.
Unele companii merg, de asemenea, pe calea de a-și chema clienții. Cu toate acestea, această metodă necesită un efort intensiv. În timp ce unii clienți vor aprecia cu siguranță un pic de interacțiune 1: 1 ca aceasta, s-ar putea să descoperiți că vă distrage atenția de la aspectele de bază ale afacerii dvs. la care ar trebui să lucrați. Prin urmare, ar putea fi o idee bună să lucrați la acoperirea dvs. organică cu ajutorul trackerului SEO. S-ar putea să dea roade pe termen lung.
La fel și atunci când vine vorba de monitorizarea canalelor de socializare. Deși aceasta poate fi o modalitate excelentă de a urmări conversațiile despre marca dvs. și de a descoperi ce cred oamenii cu adevărat despre asta, este, de asemenea, foarte consumator de timp din partea dvs. Într-adevăr, ascultarea socială necesită resurse dedicate monitorizării și răspunsului la feedback.
Nu numai acest lucru, dar atunci când implementați numeroase strategii de feedback ale clienților, pierdeți o grămadă de timp.
Avantajele unui panou de feedback și sugestii
Vă prezentăm caseta de sugestii și feedback, o modalitate mai inteligentă de a genera feedback mai ușor de utilizat de către clienți. Mai puțin solicitant atât pentru dvs., cât și pentru clienții dvs., o cutie de feedback și sugestii este un forum distractiv, interactiv și foarte implicat, care vă permite să aflați mai multe despre ceea ce le place și ce nu le place clienților dvs. despre marca și produsele dvs.
Prin adăugarea unui buton de feedback pe site-ul dvs., clienții vor putea să vă lase feedback și să vă facă sugestii. De asemenea, pot vota pentru cele existente printr-un click pe un buton, ceea ce înseamnă că, clienții se pot implica reciproc. Acest lucru este diferit de un sondaj în care nimeni nu știe ce spun alții.
De fiecare dată când un client trimite feedback, sunteți informat printr-un nou tichet. Apoi, depinde de dvs. să decideți dacă răspundeți sau nu.
Colectând toate feedback-urile dvs. într-un singur loc ca acesta, simplificați întregul proces. Nu este nevoie să implementați diverse strategii de feedback – de la sondaje la apeluri telefonice și ascultare socială – ceea ce înseamnă că vă economisiți o cantitate uriașă de timp. Astfel, sunteți în măsură să vă dezvoltați afacerea mai repede. Tot ce aveți nevoie este o căsuță de feedback și sugestii.
Și cel mai bun lucru este că puteți face panoul dvs. de feedback și sugestii să reflecte marca dvs. personalizând butoanele. Puteți chiar să încărcați propria imagine sau să vă scrieți propriul cod HTML.
Iată câteva caracteristici:
Căsuța de e-mail universală
Toate tichetele sunt colectate într-un singur loc într-o versiune mai inteligentă a căsuței de e-mail.
Ticketing
Un singur tichet conține fiecare mesaj despre un anumit incident raportat de un client. Acest lucru face mult mai ușoară identificarea și rezolvarea problemelor decât oricând.
Distribuirea automată a tichetelor
Decideți cine va gestiona ce tichete, și câte tichete poate gestiona fiecare agent. Dacă un agent are nevoie de puțin respiro, îi puteți da. Dacă proprietatea unui tichet trebuie schimbată, puteți face acest lucru cu ușurință.
Urmărirea timpului
Aflați mai multe despre cât durează în medie soluționarea problemei cu o funcție de urmărire a timpului.
Etichete
Subiectele de asistență vin cu probleme. Utilizați etichete pentru a diferenția clienții importanți.
Aflați mai multe informații despre această funcție în LiveAgent – panoul de Feedback și Sugestii.
Concluzia
Știți cât de important este feedback-ul pentru succesul companiei dvs. Prin instalarea și configurarea unui panou de feedback și sugestii, vă puteți duce afacerea la nivelul următor mult mai repede decât înainte. Aflați despre clienții dvs., aflați care sunt cele mai mari probleme ale acestora – și apoi rezolvați-le.
Descoperiți pe cont propriu
Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Testați tot ce aflați în academia noastră chiar în cadrul LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.
Caracteristicile portalului pentru clienți
LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, inclusiv o bază de cunoștințe, un forum pentru clienți și trimiterea tichetelor. Acesta are parteneriate cu furnizori VoIP și oferă demo-uri și apeluri individuale pentru a arăta cum poate ajuta afacerile.
Aplicații pentru biroul de asistență mobil
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților în industria de găzduire web, oferind chat în timp real, integrat cu CRM și caracteristici precum gamificare și multilingvism. Aplicațiile mobile pentru Android și iOS sunt incluse în fiecare abonament fără taxe suplimentare.