• Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru separare

Șabloane de e-mail pentru separare

E-mailul de separare este unul dintre cele mai eficiente e-mailuri de urmărire a vânzărilor pe care îl puteți utiliza dacă prospectul dumneavoastră a rămas rece și nu răspunde la încercările dumneavoastră multiple de urmărire. Când ați terminat, e-mailurile de separare vă pot ajuta să îmbunătățiți ratele de răspuns, să readuceți acei clienți în ciclul dumneavoastră de vânzări și să încheiați oferte care altfel probabil s-ar fi pierdut.

De fapt, conform Katharine Derum, senior manager de vânzări la HubSpot, echipa ei vede o rată de răspuns de 33% la e-mailurile lor de separare. Nu este de mirare că aceste tipuri de e-mailuri devin din ce în ce mai populare printre vânzătorii din mediul B2B. Iată o prezentare rapidă a ceea ce este într-adevăr un e-mail de separare, împreună cu 10 șabloane de e-mail de pauză pe care le puteți utiliza în campaniile dumneavoastră de urmărire a vânzărilor.

Crocs apreciază e-mailul de separare
Crocs îi spune destinatarului că vor fi eliminați din lista lor de e-mail dacă nu dau clic pe ea.

Ce sunt e-mailurile de separare și de ce să le trimitem?

Un e-mail de separare este ultimul e-mail pe care ar trebui să-l trimiteți unui potențial client atunci când nu ați auzit de el de ceva timp (sau nu ați auzit deloc de el) pentru a provoca un răspuns. În esență, servește ca o întrerupere pentru a obține potențialii clienți care nu răspund, cu mișcare lentă, pentru a răspunde și a lua măsuri, deoarece majoritatea dintre ei sunt surprinși să primească un e-mail de „la revedere” de la un agent de vânzări. Chiar dacă majoritatea e-mailurilor de despărțire nu vor fi convertite, există câteva motive solide pentru a le trimite:

  • E-mailurile de separare oferă perspectivelor acea puțină presiune de care ar putea avea nevoie pentru a reveni în pâlnia dumneavoastră de vânzări și crește ratele de răspuns
  • E-mailurile de separare bine create lasă o impresie durabilă pozitivă asupra perspectivelor și au rolul de a vă ține la curent în cazul în care clienții au nevoie vreodată de produsul/ serviciul dumneavoastră.
  • Aceste e-mailuri obține perspective slabe în afara canalelor și clarifică timpul, astfel încât să vă puteți concentra eforturile pe clienți potențiali mai buni.
  • E-mailurile de separare vă permit să închideți bucla de comunicare în timp ce configurați un nou ciclu de urmărire în viitor.

Linii de subiecte pentru e-mailul de separare

  • Mulțumiri din partea (Brand)
  • Salutări din partea (Brand)
  • Cred că acesta este un la revedere?
  • Ar trebui să plec sau ar trebui să stau?
  • Mai sunteți interesat în (aspirația lor)?
  • Îmi permiteți să vă închid fișierul?
  • Este timpul să ne despărțim aici
  • Urmărirea finală
  • Nu am mai auzit despre dumneavoastră
  • Nu sunteți dumneavoastră. Sunt eu.
  • Înainte să plec…
  • Voi verifica din nou în șase luni
  • [Nume], ultima mea încercare, cu excepția cazului în care doriți să vă reconectați

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates,<br> thus helping you improve<br> customer service. Curious about all<br> the opportunities?

10 Șabloane pentru e-mail de separare

E-mailurile de separare pot fi eficiente atât pentru urmăririle de ieșire (atunci când trimiteți e-mailuri distante către potențialii clienți care nu au interacționat anterior cu dumneavoastră), cât și pentru e-mailurile de intrare (când trimiteți urmăriri către potențialii clienți care au un anumit și-au exprimat interesul pentru oferta dumneavoastră). Oricare ar fi cazul, aceste 10 șabloane de e-mail de separare pot servi drept punct de plecare pentru ultimele dumneavoastră mesaje de urmărire către potențialii clienți care nu răspund.

Politicos și amplificator; e-mail formal de separare


Hi [Name],

Apologies if my level of persistence has become annoying.

I recently spoke with you about how we can help you with [your value proposition], and at that time it seemed as if we fit your needs. Since then, however, my attempts to reach you have failed. Would you let me know if this is still an opportunity you are interested in?
If I don’t hear back from you by end of the day on Friday, I will assume you would like me to close the file on this opportunity for now. If that is the case, I completely understand and hope that we may be of service to you in the future.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail ocazional de separare


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past six months about [your value proposition], but haven’t been able to get a hold of you. I understand that you may be busy, and I hate to bother you further if this is of no interest at all.

If anything changes, feel free to get back in touch and we can schedule a call.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail simplu de separare


Hi [Name],

I hope you’re well. I’ve tried to connect several times to discuss [your product/ service] as a solution for [their challenge]. I haven’t heard back from you, so I’m guessing the timing isn’t right, or you’ve gone in a different direction.

If you’re still interested, do let me know. If not, I’ll stop reaching out and wish you all the best with [their objective]. My contact information is below if anything changes for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Scurt și amplificator; e-mail simplu de separare


Hi [Name],

I thought we were like two peas in a pod, but I totally get it. The timing just isn’t right for us, or [your product/service] isn’t a priority at the moment.

If it ever makes sense to reconnect, shoot me an email.

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de separare axat pe valoare


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times recently, but I understand that nobody likes being ambushed with random emails. The truth is, I really believe you’d be interested in what [your product/ service] can offer your team.

When we spoke last, you mentioned a few key areas that you were looking to improve:

1. [Value proposition #1]
2. [Value proposition #2]
3. [Value proposition #3, etc]

Are these still priorities for you? If I don’t hear back from you within this week, I’ll assume this isn’t the right time to continue our conversation and I’ll stop reaching out.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Partajarea resurselor utile


Hi [Name],

I hope things are well at [their company].

When we last spoke it seemed like [your product/ service] was a fitting solution for [their challenge]. Since I haven’t heard back from you in a while, I assume the timing isn’t right or you have gone in a different direction.

I won’t bug you again about this, but I did want to leave you with a bit of information about [something relevant to their goal].

[Resource 1]
[Resource 2]
[Resource 3]

I hope this helps you achieve [their specific goal]. I won’t reach out again but please feel free to get in touch if you ever need help with [what you provide], I’d be happy to reconnect.

Wishing you all the best,
[YOUR SIGNATURE]

Solicitarea permisiunii de a închide fișierul


Hi [Name],

I’m in the process of cleaning up my sales pipeline, but I wanted to check with you one last time before I close your file. Since I haven’t heard from you in a while, I’m guessing you’re super busy or your priorities have changed.

If you aren’t interested, do I have your permission to close your file? If you are still interested in how we can help you achieve [specific goals], what do you recommend as the next best step?

P.S. You can book a demo on the following link, and I’ll show you what [your product/ service] can do for you: link to a demo

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Configurarea unui nou ciclu de urmărire


Hello [Name],

I’ve been reaching out because I see a tremendous opportunity for your team to [reach specific goals] with [your product/ service]. I don’t want to be a bother, and from my ignored messages I’m sensing that’s the case.

I’ll check back in six months or so unless you let me know you’re ready to evaluate sooner.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mailul amuzant de separare


Hi [Name],

I don’t want to keep bombarding you with emails, but my job is to follow up persistently on strong potential matches for [your company], like [their company], which is why I’ve continued to hustle.

However, I haven’t heard back from you yet, and that tells me one of the three things:

You’re all set with [business need] and I should stop bothering you.
You’re still interested but haven’t had the time to get back to me yet.
You’ve fallen and can’t get up and, in that case, I’ll call 911 for you…

Please let me know which one it is because I’m starting to worry that it might be No. 3.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

 E-mailul de separare de “la revedere”


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past couple of months to continue our discussion on how [your product/ service] could help you to achieve [their objective].

But it’s starting to feel a little lonely over here… I don’t want to hassle you with more emails if you’ve decided to put off the decision or go with another solution.

If you’re still interested in exploring [your product/ service], let’s reconnect. If not, I guess this really is goodbye.

All the best,
[YOUR SIGNATURE]

Întrebări frecvente

Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de separare?

Lungimea e-mailului dumneavoastră este importantă. Dacă mesajul dumneavoastră este prea lung, este posibil ca unii utilizatori să nu îl citească până la capăt și, dacă este prea scurt, s-ar putea să simtă că nu ați furnizat informații adecvate. Astfel, păstrați e-mailul între 75 și 100 de cuvinte

Este marketingul prin e-mail eficient pentru reținerea clienților?

Marketingul prin e-mail este eficient atunci când este utilizat pentru a comunica cu clienții. Este un bun exemplu al modului în care puteți interacționa cu clienții dumneavoastră, ajutându-i să se simtă că sunt ascultați. Multe companii nu reușesc să facă acest lucru ce-i face pe clienți să-și piardă încrederea în companie.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de separare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Lungimea e-mailului dumneavoastră este importantă. Dacă mesajul dumneavoastră este prea lung, este posibil ca unii utilizatori să nu îl citească până la capăt și, dacă este prea scurt, s-ar putea să simtă că nu ați furnizat informații adecvate. Astfel, păstrați e-mailul între 75 și 100 de cuvinte.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Este marketingul prin e-mail eficient pentru reținerea clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Marketingul prin e-mail este eficient atunci când este utilizat pentru a comunica cu clienții. Este un bun exemplu al modului în care puteți interacționa cu clienții dumneavoastră, și ajutându-i să simtă că sunt ascultați. Multe companii nu reușesc să facă acest lucru, făcându-i pe clienți să-și piardă încrederea în companie.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “De ce ar trebui să trimiteți un e-mail de separare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “E-mailurile de despărțire oferă perspectivelor acea puțină apăsare de care ar putea avea nevoie pentru a sări înapoi în pâlnia de vânzări și pentru a crește ratele de răspuns.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație