Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru separare

Șabloane de e-mail pentru separare

E-mailul de separare este unul dintre cele mai eficiente e-mailuri de urmărire a vânzărilor pe care îl puteți utiliza dacă prospectul dumneavoastră a rămas rece și nu răspunde la încercările dumneavoastră multiple de urmărire. Când ați terminat, e-mailurile de separare vă pot ajuta să îmbunătățiți ratele de răspuns, să readuceți acei clienți în ciclul dumneavoastră de vânzări și să încheiați oferte care altfel probabil s-ar fi pierdut.

De fapt, conform Katharine Derum, senior manager de vânzări la HubSpot, echipa ei vede o rată de răspuns de 33% la e-mailurile lor de separare. Nu este de mirare că aceste tipuri de e-mailuri devin din ce în ce mai populare printre vânzătorii din mediul B2B. Iată o prezentare rapidă a ceea ce este într-adevăr un e-mail de separare, împreună cu 10 șabloane de e-mail de pauză pe care le puteți utiliza în campaniile dumneavoastră de urmărire a vânzărilor.

Crocs apreciază e-mailul de separare
Crocs îi spune destinatarului că vor fi eliminați din lista lor de e-mail dacă nu dau clic pe ea.

Ce sunt e-mailurile de separare și de ce să le trimitem?

Un e-mail de separare este ultimul e-mail pe care ar trebui să-l trimiteți unui potențial client atunci când nu ați auzit de el de ceva timp (sau nu ați auzit deloc de el) pentru a provoca un răspuns. În esență, servește ca o întrerupere pentru a obține potențialii clienți care nu răspund, cu mișcare lentă, pentru a răspunde și a lua măsuri, deoarece majoritatea dintre ei sunt surprinși să primească un e-mail de „la revedere” de la un agent de vânzări. Chiar dacă majoritatea e-mailurilor de despărțire nu vor fi convertite, există câteva motive solide pentru a le trimite:

  • E-mailurile de separare oferă perspectivelor acea puțină presiune de care ar putea avea nevoie pentru a reveni în pâlnia dumneavoastră de vânzări și crește ratele de răspuns
  • E-mailurile de separare bine create lasă o impresie durabilă pozitivă asupra perspectivelor și au rolul de a vă ține la curent în cazul în care clienții au nevoie vreodată de produsul/ serviciul dumneavoastră.
  • Aceste e-mailuri obține perspective slabe în afara canalelor și clarifică timpul, astfel încât să vă puteți concentra eforturile pe clienți potențiali mai buni.
  • E-mailurile de separare vă permit să închideți bucla de comunicare în timp ce configurați un nou ciclu de urmărire în viitor.

Linii de subiecte pentru e-mailul de separare

  • Mulțumiri din partea (Brand)
  • Salutări din partea (Brand)
  • Cred că acesta este un la revedere?
  • Ar trebui să plec sau ar trebui să stau?
  • Mai sunteți interesat în (aspirația lor)?
  • Îmi permiteți să vă închid fișierul?
  • Este timpul să ne despărțim aici
  • Urmărirea finală
  • Nu am mai auzit despre dumneavoastră
  • Nu sunteți dumneavoastră. Sunt eu.
  • Înainte să plec…
  • Voi verifica din nou în șase luni
  • [Nume], ultima mea încercare, cu excepția cazului în care doriți să vă reconectați

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates,<br /> thus helping you improve<br /> customer service. Curious about all<br /> the opportunities?

Try LiveAgent

10 Șabloane pentru e-mail de separare

E-mailurile de separare pot fi eficiente atât pentru urmăririle de ieșire (atunci când trimiteți e-mailuri distante către potențialii clienți care nu au interacționat anterior cu dumneavoastră), cât și pentru e-mailurile de intrare (când trimiteți urmăriri către potențialii clienți care au un anumit și-au exprimat interesul pentru oferta dumneavoastră). Oricare ar fi cazul, aceste 10 șabloane de e-mail de separare pot servi drept punct de plecare pentru ultimele dumneavoastră mesaje de urmărire către potențialii clienți care nu răspund.

Politicos și amplificator; e-mail formal de separare

E-mail ocazional de separare

E-mail simplu de separare

Scurt și amplificator; e-mail simplu de separare

E-mail de separare axat pe valoare

Partajarea resurselor utile

Solicitarea permisiunii de a închide fișierul

Configurarea unui nou ciclu de urmărire

E-mailul amuzant de separare

 E-mailul de separare de “la revedere”

Întrebări frecvente

Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de separare?

Lungimea e-mailului dumneavoastră este importantă. Dacă mesajul dumneavoastră este prea lung, este posibil ca unii utilizatori să nu îl citească până la capăt și, dacă este prea scurt, s-ar putea să simtă că nu ați furnizat informații adecvate. Astfel, păstrați e-mailul între 75 și 100 de cuvinte

Este marketingul prin e-mail eficient pentru reținerea clienților?

Marketingul prin e-mail este eficient atunci când este utilizat pentru a comunica cu clienții. Este un bun exemplu al modului în care puteți interacționa cu clienții dumneavoastră, ajutându-i să se simtă că sunt ascultați. Multe companii nu reușesc să facă acest lucru ce-i face pe clienți să-și piardă încrederea în companie.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de separare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Lungimea e-mailului dumneavoastră este importantă. Dacă mesajul dumneavoastră este prea lung, este posibil ca unii utilizatori să nu îl citească până la capăt și, dacă este prea scurt, s-ar putea să simtă că nu ați furnizat informații adecvate. Astfel, păstrați e-mailul între 75 și 100 de cuvinte.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Este marketingul prin e-mail eficient pentru reținerea clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Marketingul prin e-mail este eficient atunci când este utilizat pentru a comunica cu clienții. Este un bun exemplu al modului în care puteți interacționa cu clienții dumneavoastră, și ajutându-i să simtă că sunt ascultați. Multe companii nu reușesc să facă acest lucru, făcându-i pe clienți să-și piardă încrederea în companie.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “De ce ar trebui să trimiteți un e-mail de separare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “E-mailurile de despărțire oferă perspectivelor acea puțină apăsare de care ar putea avea nevoie pentru a sări înapoi în pâlnia de vânzări și pentru a crește ratele de răspuns.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație