Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de reaprovizionare

Șabloane de e-mail de reaprovizionare

Folosirea șabloanelor de e-mailuri de reaprovizionare pentru a vinde clienților existenți este una dintre cele mai eficiente și mai ușoare modalități de a crește veniturile și profitabilitatea pentru afacerile B2C. De ce? Pentru că aveți cu 60-70% mai multe șanse de a vinde unui client actual, comparativ cu probabilitatea de 5-20% de a vinde unui nou prospect. Ca atare, utilizarea șabloanelor de e-mailuri de reaprovizionare este o completare excelentă a strategiei dvs. de vânzări. Aceste e-mailuri sunt oportune, extrem de relevante, extrem de eficiente – și totuși, unul dintre cele mai des trecute cu vederea instrumente pe care proprietarii de magazine de comerț electronic le pot folosi pentru a stimula achizițiile repetate și îmbunătăți vânzările.

Ce este un e-mail de reaprovizionare?

Un e-mail de reaprovizionare este un e-mail trimis clienților pentru a le reaminti să reaprovizioneze un anumit produs atunci când acesta este pe cale să se termine. Este o tehnică de marketing prin e-mail folosită mai ales de companiile care vând bunuri consumabile care pot fi reaprovizionate (cum ar fi produse de îngrijire personală și de înfrumusețare, alimente și băuturi, vitamine și suplimente, rețete, produse de curățenie pentru casă, hrană pentru animale de companie etc.). 

E-mailurile de reaprovizionare sunt declanșate și trimise automat atunci când este timpul să se răscumpere articole pe care clienții le-au cumpărat anterior (pe baza științei predictive a datelor). Aceste tipuri de e-mailuri pot fi utilizate cu succes și de mărcile care vând produse neconsumabile care se pot uza în cele din urmă (cum ar fi îmbrăcămintea și încălțămintea), precum și de afacerile SaaS bazate pe abonamente.

Șablon de e-mail de reaprovizionare Sephora
Șablon de e-mail de reaprovizionare Sephora

De ce să trimiteți e-mailuri de reaprovizionare?

Un Studiu Listrack a constatat că campaniile de reaprovizionare au cea mai mare rată de click-uri pentru deschidere (53,6%) dintre toate tipurile de e-mailuri de marketing din ciclul de viață. În plus, potrivit Ometria, e-mailurile de reaprovizionare au o rată medie de deschidere de 50-60%, o rată medie de click de 40-50% și o rată medie de conversie de 10-15%. Acest lucru înseamnă că e-mailurile de reaprovizionare reprezintă o oportunitate de aur pentru branduri de a genera venituri recurente, vizând clienții care au cele mai mari șanse de a le recumpăra produsele.

Cum să profitați la maximum de campaniile de e-mail de reaprovizionare

  • Determinați momentul potrivit pentru campaniile de e-mail de reaprovizionare, luând în considerare factori critici precum cine folosește produsul, cât de des îl folosește, cât timp mai este până când se termină, obiceiurile de cumpărare ale clientului etc. Luați în considerare să îi întrebați pe clienții dvs. pentru a obține cât mai multe informații pentru a vă asigura că ați ales momentul potrivit.
  • Se recomandă să trimiteți cel puțin două e-mailuri de reaprovizionare. Primul memento ar trebui să sosească cu aproximativ 10 zile înainte ca produsul să se epuizeze, în timp ce cel de-al doilea ar trebui trimis cu o zi înainte sau în ziua în care credeți că produsul se epuizează efectiv. Clienții care nu se reaprovizionează pot fi apoi angrenați în continuare în campanii de e-mail de tip recuperare.
  • Faceți ca procesul de reaprovizionare să fie cât mai simplu și mai ușor posibil. Conectați-vă direct la coșul de cumpărături al unui client cu produsul deja adăugat și oferiți reaprovizionarea automată, dacă este disponibilă. Cu cât clientul trebuie să facă mai puține click-uri pentru a re-comanda, cu atât mai bine. 
  • În cazul în care există oportunități relevante de vânzări ascendente sau încrucișate, luați în considerare includerea unor recomandări de produse personalizate care se aliniază cu interesele sau nevoile clienților dvs., pe baza datelor din achizițiile anterioare. Procedând astfel, puteți îmbunătăți experiența clientului dvs crescând în același timp valoarea comenzii lor. 
Șabloane de e-mail de reaprovizionare
Șablonul de e-mail de reaprovizionare de la Clinique îndeamnă clienții să cumpere două sticle de cremă de bărbierit

Subiecte pentru e-mailuri de reaprovizionare

  • Este timpul pentru reaprovizionare/ reordonare
  • A sosit timpul să reumpleți?
  • Este timpul să vă aprovizionați cu [produse]?
  • Este timpul să vă aprovizionați!
  • Aveți nevoie de o reîncărcare?
  • Hei, [Nume]! Credem că aveți nevoie de o reumplere
  • Sunteți gata să faceți plinul, [Nume]?
  • Până la ultima picătură?
  • Recomandați [produs] înainte de a rămâne fără
  • Aprovizionare la fix – Este timpul să comandați din nou [Produsul] dvs.
  • [Nume], nu mai aveți [produs]?
  • Nu mai rămâneți niciodată fără favoritele dvs.
  • Se termină? – Re-comandați-vă favoritele înainte de a le epuiza
  • Nimic nu durează pentru totdeauna
  • Rezerva dvs. este aproape epuizată
  • Aproape ați rămas fără [Produse]!
  • Ați rămas fără provizii, [Nume]?
  • Ați ajuns la finalul stocului dvs.? Reîncărcați la [Marca]
  • Recomandați acum pentru livrare gratuită / 15% Reducere / Bonus cadou
  • Obțineți livrare gratuită / 10% Reducere dacă vă reaprovizionați acum

7 șabloane de e-mail de reaprovizionare

Șablon de anunț privind programul de auto-reaprovizionare

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea produselor de îngrijire personală

Șablon e-mail privinde reaprovizionarea produselor de înfrumusețare și de machiaj

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea cu produse alimentare

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea băuturilor

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea suplimentelor

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea produselor pentru animale de companie

E-mailuri de reaprovizionare – Întrebări frecvente

Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de reaprovizionare?

E-mailurile de reaprovizionare trebuie să fie scurte și la obiect. Prima impresie este importantă. Prin urmare, este esențial ca subiectul e-mailului să fie atrăgător și scurt pentru a capta atenția clientului.

Care sunt beneficiile trimiterii de e-mailuri de reaprovizionare către clienți?

Trimiterea de e-mailuri de reaprovizionare este o modalitate eficientă de a informa clienții despre produsele rămase. Acest lucru ajută la creșterea traficului pe site-ul web, a retenției clienților și a notorietății mărcii.

Când ar trebui să trimit e-mailuri de reaprovizionare?

Momentul poate fi diferit pentru fiecare produs/serviciu, precum și pentru o persoană. Cu toate acestea, puteți determina aproximativ acest lucru pe baza achizițiilor anterioare sau a produsului. În plus, asigurați-vă că trimiteți e-mailul la o anumită oră din zi. Recomandarea noastră este să trimiteți e-mailuri de reaprovizionare la mijlocul săptămânii, mai exact la mijlocul zilei. Este de preferat orice interval de la 10:00 la 15:00.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de reaprovizionare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiterea de e-mailuri de reaprovizionare este o modalitate eficientă de a informa clienții cu privire la produsele rămase. Făcând acest lucru ajută la creșterea traficului pe site-ul web, a retenției clienților și a notorietății mărcii.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt avantajele trimiterii de e-mailuri de reaprovizionare către clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiterea de e-mailuri de reaprovizionare este o modalitate eficientă de a informa clienții cu privire la produsele rămase. Făcând acest lucru ajută la fidelizarea clienților, crește traficul pe site și, în cele din urmă, vânzările.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit e-mailuri de reaprovizionare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Momentul este diferit pentru fiecare produs, precum și pentru o persoană. Cu toate acestea, puteți determina aproximativ acest lucru pe baza achizițiilor anterioare sau a produsului. În plus, asigurați-vă că trimiteți e-mailul la un anumit moment al zilei. Recomandarea noastră este să trimiteți e-mailuri de reaprovizionare la mijlocul săptămânii, mai exact la mijlocul zilei. Este de preferat orice interval de la 10.00 la 15.00.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație