Folosirea șabloanelor de e-mailuri de reaprovizionare pentru a vinde clienților existenți este una dintre cele mai eficiente și mai ușoare modalități de a crește veniturile și profitabilitatea pentru afacerile B2C. De ce? Pentru că aveți cu 60-70% mai multe șanse de a vinde unui client actual, comparativ cu probabilitatea de 5-20% de a vinde unui nou prospect. Ca atare, utilizarea șabloanelor de e-mailuri de reaprovizionare este o completare excelentă a strategiei dvs. de vânzări. Aceste e-mailuri sunt oportune, extrem de relevante, extrem de eficiente – și totuși, unul dintre cele mai des trecute cu vederea instrumente pe care proprietarii de magazine de comerț electronic le pot folosi pentru a stimula achizițiile repetate și îmbunătăți vânzările.
Un e-mail de reaprovizionare este un e-mail trimis clienților pentru a le reaminti să reaprovizioneze un anumit produs atunci când acesta este pe cale să se termine. Este o tehnică de marketing prin e-mail folosită mai ales de companiile care vând bunuri consumabile care pot fi reaprovizionate (cum ar fi produse de îngrijire personală și de înfrumusețare, alimente și băuturi, vitamine și suplimente, rețete, produse de curățenie pentru casă, hrană pentru animale de companie etc.).
E-mailurile de reaprovizionare sunt declanșate și trimise automat atunci când este timpul să se răscumpere articole pe care clienții le-au cumpărat anterior (pe baza științei predictive a datelor). Aceste tipuri de e-mailuri pot fi utilizate cu succes și de mărcile care vând produse neconsumabile care se pot uza în cele din urmă (cum ar fi îmbrăcămintea și încălțămintea), precum și de afacerile SaaS bazate pe abonamente.
Un Studiu Listrack a constatat că campaniile de reaprovizionare au cea mai mare rată de click-uri pentru deschidere (53,6%) dintre toate tipurile de e-mailuri de marketing din ciclul de viață. În plus, potrivit Ometria, e-mailurile de reaprovizionare au o rată medie de deschidere de 50-60%, o rată medie de click de 40-50% și o rată medie de conversie de 10-15%. Acest lucru înseamnă că e-mailurile de reaprovizionare reprezintă o oportunitate de aur pentru branduri de a genera venituri recurente, vizând clienții care au cele mai mari șanse de a le recumpăra produsele.
Your life just got easier with Auto-Replenishment!
You’ve got a lot of things on your mind, but remembering to re-order your [products] shouldn’t be one of them.
We’re excited to introduce our Auto-Replenishment program – the easier, automatic way to reorder your [products], inspired by your feedback. Once you enroll in Auto-Replenishment, we’ll automatically deliver a new supply of [products] straight to your door before you’re scheduled to run out, at no extra charge.
AUTO-REPLENISH NOW
You’ll never have to manually reorder [products] after enrolling, and you can update your preferences at any time. We’re hoping that this service is just another way we’re making your experience with [Brand name] more convenient and personalized for you.
If you have any questions, please contact our live chat support or check out our FAQ page.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name], we’re just checking in to make sure you don’t run out of the products you love. It may be just about time to stock up.
Last time you ordered:
[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
REORDER NOW
You might want to grab our other best selling products as well!
[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]
Need help? Just contact us at [email], [live chat] or [number].
[YOUR SIGNATURE]
[Name],
The secret to a successful beauty routine: never run out. If you’ve been taking your daily dose of [product], your one-month supply should be running dangerously low! Freshen up your beauty bag with a brand new [product]. Simply click, stock up, and keep glowing!
RESTOCK NOW
Never run out of your favorites again. Auto-replenish is a quick and easy way of receiving your favorite [Brand] products regularly, without having to go online or re-enter your order. You can easily opt-in to Auto-replenish via your [Brand] account.
We hope you enjoyed your last order at [website.com]. Here are some items that you have purchased that other customers have bought repeatedly. We thought that you might be interested in buying them again.
[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
[Product 4]
GET SHOPPING
Here at [Brand name], we’re always on the lookout for the tastiest [products]. You might also enjoy these new arrivals:
[New product 1]
[New product 2]
[New product 3]
[New product 4]
If your drinks cabinet is starting to look a bit bare, we’ve got one of your recent orders lined up for you to top up easily. Add something new to your order, or stick to your favorites.
[Product 1] – Buy now
[Product 2] – Buy now
[Product 3] – Buy now
Want the whole order again? Save yourself a few steps by logging in to your [Brand] account and heading straight to My Purchases. Select the past order you want and click Reorder. You can easily remove any unwanted items from your cart before you checkout.
Go to my account
Need help? Get in touch by email at [email address] or by phone on [phone number] (Monday – Friday **am – **pm.)
Running low? Keep it up! Consistency is the key to good health!
We wanted to get in touch with you to make sure you have plenty of time to order [Product name] before your last bottle is empty.
[Product name] helps recharge and rebuild your body’s natural energy source. Reorder today and save 10% when you enter [discount code] at the checkout.
REORDER NOW
Let us know if you have any questions, we’re here to help.
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Is [Pet name] enjoying the personalized blend you’ve created? We hope so! In fact, it may be time to place your next order, so [Pet name] continues to enjoy the blend that meets your [pet’s] nutritional needs.
[Number] days until the bowl is empty. Don’t let [Pet name] go hungry!
REORDER [PET NAME]’ SPECIAL FOOD BLEND
Order in the next 24 hours and shipping is on us.
[YOUR SIGNATURE]
E-mailurile de reaprovizionare trebuie să fie scurte și la obiect. Prima impresie este importantă. Prin urmare, este esențial ca subiectul e-mailului să fie atrăgător și scurt pentru a capta atenția clientului.
Trimiterea de e-mailuri de reaprovizionare este o modalitate eficientă de a informa clienții despre produsele rămase. Acest lucru ajută la creșterea traficului pe site-ul web, a retenției clienților și a notorietății mărcii.
Momentul poate fi diferit pentru fiecare produs/serviciu, precum și pentru o persoană. Cu toate acestea, puteți determina aproximativ acest lucru pe baza achizițiilor anterioare sau a produsului. În plus, asigurați-vă că trimiteți e-mailul la o anumită oră din zi. Recomandarea noastră este să trimiteți e-mailuri de reaprovizionare la mijlocul săptămânii, mai exact la mijlocul zilei. Este de preferat orice interval de la 10:00 la 15:00.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de reaprovizionare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiterea de e-mailuri de reaprovizionare este o modalitate eficientă de a informa clienții cu privire la produsele rămase. Făcând acest lucru ajută la creșterea traficului pe site-ul web, a retenției clienților și a notorietății mărcii.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt avantajele trimiterii de e-mailuri de reaprovizionare către clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiterea de e-mailuri de reaprovizionare este o modalitate eficientă de a informa clienții cu privire la produsele rămase. Făcând acest lucru ajută la fidelizarea clienților, crește traficul pe site și, în cele din urmă, vânzările.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit e-mailuri de reaprovizionare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Momentul este diferit pentru fiecare produs, precum și pentru o persoană. Cu toate acestea, puteți determina aproximativ acest lucru pe baza achizițiilor anterioare sau a produsului. În plus, asigurați-vă că trimiteți e-mailul la un anumit moment al zilei. Recomandarea noastră este să trimiteți e-mailuri de reaprovizionare la mijlocul săptămânii, mai exact la mijlocul zilei. Este de preferat orice interval de la 10.00 la 15.00.” } }] }Fiți prima persoană care primește oferte exclusive și cele mai noi știri despre produsele și serviciile noastre direct în căsuța cu mesaje.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date