• Șabloane
  • Șabloane de e-mail de reaprovizionare

Șabloane de e-mail de reaprovizionare

Folosirea șabloanelor de e-mailuri de reaprovizionare pentru a vinde clienților existenți este una dintre cele mai eficiente și mai ușoare modalități de a crește veniturile și profitabilitatea pentru afacerile B2C. De ce? Pentru că aveți cu 60-70% mai multe șanse de a vinde unui client actual, comparativ cu probabilitatea de 5-20% de a vinde unui nou prospect. Ca atare, utilizarea șabloanelor de e-mailuri de reaprovizionare este o completare excelentă a strategiei dvs. de vânzări. Aceste e-mailuri sunt oportune, extrem de relevante, extrem de eficiente – și totuși, unul dintre cele mai des trecute cu vederea instrumente pe care proprietarii de magazine de comerț electronic le pot folosi pentru a stimula achizițiile repetate și îmbunătăți vânzările.

Ce este un e-mail de reaprovizionare?

Un e-mail de reaprovizionare este un e-mail trimis clienților pentru a le reaminti să reaprovizioneze un anumit produs atunci când acesta este pe cale să se termine. Este o tehnică de marketing prin e-mail folosită mai ales de companiile care vând bunuri consumabile care pot fi reaprovizionate (cum ar fi produse de îngrijire personală și de înfrumusețare, alimente și băuturi, vitamine și suplimente, rețete, produse de curățenie pentru casă, hrană pentru animale de companie etc.). 

E-mailurile de reaprovizionare sunt declanșate și trimise automat atunci când este timpul să se răscumpere articole pe care clienții le-au cumpărat anterior (pe baza științei predictive a datelor). Aceste tipuri de e-mailuri pot fi utilizate cu succes și de mărcile care vând produse neconsumabile care se pot uza în cele din urmă (cum ar fi îmbrăcămintea și încălțămintea), precum și de afacerile SaaS bazate pe abonamente.

Șablon de e-mail de reaprovizionare Sephora
Șablon de e-mail de reaprovizionare Sephora

De ce să trimiteți e-mailuri de reaprovizionare?

Un Studiu Listrack a constatat că campaniile de reaprovizionare au cea mai mare rată de click-uri pentru deschidere (53,6%) dintre toate tipurile de e-mailuri de marketing din ciclul de viață. În plus, potrivit Ometria, e-mailurile de reaprovizionare au o rată medie de deschidere de 50-60%, o rată medie de click de 40-50% și o rată medie de conversie de 10-15%. Acest lucru înseamnă că e-mailurile de reaprovizionare reprezintă o oportunitate de aur pentru branduri de a genera venituri recurente, vizând clienții care au cele mai mari șanse de a le recumpăra produsele.

Cum să profitați la maximum de campaniile de e-mail de reaprovizionare

  • Determinați momentul potrivit pentru campaniile de e-mail de reaprovizionare, luând în considerare factori critici precum cine folosește produsul, cât de des îl folosește, cât timp mai este până când se termină, obiceiurile de cumpărare ale clientului etc. Luați în considerare să îi întrebați pe clienții dvs. pentru a obține cât mai multe informații pentru a vă asigura că ați ales momentul potrivit.
  • Se recomandă să trimiteți cel puțin două e-mailuri de reaprovizionare. Primul memento ar trebui să sosească cu aproximativ 10 zile înainte ca produsul să se epuizeze, în timp ce cel de-al doilea ar trebui trimis cu o zi înainte sau în ziua în care credeți că produsul se epuizează efectiv. Clienții care nu se reaprovizionează pot fi apoi angrenați în continuare în campanii de e-mail de tip recuperare.
  • Faceți ca procesul de reaprovizionare să fie cât mai simplu și mai ușor posibil. Conectați-vă direct la coșul de cumpărături al unui client cu produsul deja adăugat și oferiți reaprovizionarea automată, dacă este disponibilă. Cu cât clientul trebuie să facă mai puține click-uri pentru a re-comanda, cu atât mai bine. 
  • În cazul în care există oportunități relevante de vânzări ascendente sau încrucișate, luați în considerare includerea unor recomandări de produse personalizate care se aliniază cu interesele sau nevoile clienților dvs., pe baza datelor din achizițiile anterioare. Procedând astfel, puteți îmbunătăți experiența clientului dvs crescând în același timp valoarea comenzii lor. 
Cum să profitați la maximum de campaniile de e-mail de reaprovizionare - App - Uploads - 2021 - 01 - Clinique Replenishment Email Template.jpg
Șablonul de e-mail de reaprovizionare de la Clinique îndeamnă clienții să cumpere două sticle de cremă de bărbierit

Subiecte pentru e-mailuri de reaprovizionare

  • Este timpul pentru reaprovizionare/ reordonare
  • A sosit timpul să reumpleți?
  • Este timpul să vă aprovizionați cu [produse]?
  • Este timpul să vă aprovizionați!
  • Aveți nevoie de o reîncărcare?
  • Hei, [Nume]! Credem că aveți nevoie de o reumplere
  • Sunteți gata să faceți plinul, [Nume]?
  • Până la ultima picătură?
  • Recomandați [produs] înainte de a rămâne fără
  • Aprovizionare la fix – Este timpul să comandați din nou [Produsul] dvs.
  • [Nume], nu mai aveți [produs]?
  • Nu mai rămâneți niciodată fără favoritele dvs.
  • Se termină? – Re-comandați-vă favoritele înainte de a le epuiza
  • Nimic nu durează pentru totdeauna
  • Rezerva dvs. este aproape epuizată
  • Aproape ați rămas fără [Produse]!
  • Ați rămas fără provizii, [Nume]?
  • Ați ajuns la finalul stocului dvs.? Reîncărcați la [Marca]
  • Recomandați acum pentru livrare gratuită / 15% Reducere / Bonus cadou
  • Obțineți livrare gratuită / 10% Reducere dacă vă reaprovizionați acum

7 șabloane de e-mail de reaprovizionare

Șablon de anunț privind programul de auto-reaprovizionare


[Name],

Your life just got easier with Auto-Replenishment!

You’ve got a lot of things on your mind, but remembering to re-order your [products] shouldn’t be one of them.

We’re excited to introduce our Auto-Replenishment program – the easier, automatic way to reorder your [products], inspired by your feedback. Once you enroll in Auto-Replenishment, we’ll automatically deliver a new supply of [products] straight to your door before you’re scheduled to run out, at no extra charge.

AUTO-REPLENISH NOW

You’ll never have to manually reorder [products] after enrolling, and you can update your preferences at any time. We’re hoping that this service is just another way we’re making your experience with [Brand name] more convenient and personalized for you.

If you have any questions, please contact our live chat support or check out our FAQ page.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea produselor de îngrijire personală


Nothing Lasts Forever.
(Fortunately, it’s easy to re-order).

Hi [Name], we’re just checking in to make sure you don’t run out of the products you love. It may be just about time to stock up.

Last time you ordered:

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]

REORDER NOW

You might want to grab our other best selling products as well!

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]

Need help? Just contact us at [email], [live chat] or [number].
[YOUR SIGNATURE]

Șablon e-mail privinde reaprovizionarea produselor de înfrumusețare și de machiaj


Restock Your Stash!

[Name],

The secret to a successful beauty routine: never run out. If you’ve been taking your daily dose of [product], your one-month supply should be running dangerously low! Freshen up your beauty bag with a brand new [product]. Simply click, stock up, and keep glowing!

RESTOCK NOW

Never run out of your favorites again. Auto-replenish is a quick and easy way of receiving your favorite [Brand] products regularly, without having to go online or re-enter your order. You can easily opt-in to Auto-replenish via your [Brand] account.

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea cu produse alimentare


Hello [Name],

We hope you enjoyed your last order at [website.com]. Here are some items that you have purchased that other customers have bought repeatedly. We thought that you might be interested in buying them again.

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
[Product 4]

GET SHOPPING

Here at [Brand name], we’re always on the lookout for the tastiest [products]. You might also enjoy these new arrivals:

[New product 1]
[New product 2]
[New product 3]
[New product 4]

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea băuturilor


Hi [Name],

If your drinks cabinet is starting to look a bit bare, we’ve got one of your recent orders lined up for you to top up easily. Add something new to your order, or stick to your favorites.

[Product 1] – Buy now
[Product 2] – Buy now
[Product 3] – Buy now

Want the whole order again? Save yourself a few steps by logging in to your [Brand] account and heading straight to My Purchases. Select the past order you want and click Reorder. You can easily remove any unwanted items from your cart before you checkout.

Go to my account

Need help? Get in touch by email at [email address] or by phone on [phone number] (Monday – Friday **am – **pm.)

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea suplimentelor


Hi [Name],

Running low? Keep it up! Consistency is the key to good health!

We wanted to get in touch with you to make sure you have plenty of time to order [Product name] before your last bottle is empty.

[Product name] helps recharge and rebuild your body’s natural energy source. Reorder today and save 10% when you enter [discount code] at the checkout.

REORDER NOW

Let us know if you have any questions, we’re here to help.
[YOUR SIGNATURE]

Șablon de e-mail privind reaprovizionarea produselor pentru animale de companie


Subject: Is [Pet name]’s bag almost empty?

Hey [Name],

Is [Pet name] enjoying the personalized blend you’ve created? We hope so! In fact, it may be time to place your next order, so [Pet name] continues to enjoy the blend that meets your [pet’s] nutritional needs.

[Number] days until the bowl is empty. Don’t let [Pet name] go hungry!

REORDER [PET NAME]’ SPECIAL FOOD BLEND

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

[YOUR SIGNATURE]

E-mailuri de reaprovizionare – Întrebări frecvente

Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de reaprovizionare?

E-mailurile de reaprovizionare trebuie să fie scurte și la obiect. Prima impresie este importantă. Prin urmare, este esențial ca subiectul e-mailului să fie atrăgător și scurt pentru a capta atenția clientului.

Care sunt beneficiile trimiterii de e-mailuri de reaprovizionare către clienți?

Trimiterea de e-mailuri de reaprovizionare este o modalitate eficientă de a informa clienții despre produsele rămase. Acest lucru ajută la creșterea traficului pe site-ul web, a retenției clienților și a notorietății mărcii.

Când ar trebui să trimit e-mailuri de reaprovizionare?

Momentul poate fi diferit pentru fiecare produs/serviciu, precum și pentru o persoană. Cu toate acestea, puteți determina aproximativ acest lucru pe baza achizițiilor anterioare sau a produsului. În plus, asigurați-vă că trimiteți e-mailul la o anumită oră din zi. Recomandarea noastră este să trimiteți e-mailuri de reaprovizionare la mijlocul săptămânii, mai exact la mijlocul zilei. Este de preferat orice interval de la 10:00 la 15:00.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de reaprovizionare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiterea de e-mailuri de reaprovizionare este o modalitate eficientă de a informa clienții cu privire la produsele rămase. Făcând acest lucru ajută la creșterea traficului pe site-ul web, a retenției clienților și a notorietății mărcii.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt avantajele trimiterii de e-mailuri de reaprovizionare către clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiterea de e-mailuri de reaprovizionare este o modalitate eficientă de a informa clienții cu privire la produsele rămase. Făcând acest lucru ajută la fidelizarea clienților, crește traficul pe site și, în cele din urmă, vânzările.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit e-mailuri de reaprovizionare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Momentul este diferit pentru fiecare produs, precum și pentru o persoană. Cu toate acestea, puteți determina aproximativ acest lucru pe baza achizițiilor anterioare sau a produsului. În plus, asigurați-vă că trimiteți e-mailul la un anumit moment al zilei. Recomandarea noastră este să trimiteți e-mailuri de reaprovizionare la mijlocul săptămânii, mai exact la mijlocul zilei. Este de preferat orice interval de la 10.00 la 15.00.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    ×
    Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

    Suntem disponibili pe mai multe date

    Programați o demonstrație