Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Șabloane de e-mail de sondaj

Dacă doriți să vă îmbunătățiți strategia de marketing pentru a obține rezultate mai bune, obținerea de reacții de la clienți este o modalitate excelentă de a face acest lucru. Fiecare afacere, de la startup-uri independente la corporații internaționale, se bazează foarte mult pe învățarea de la clienții săi. În calitate de afacere, nu vă puteți permite să ghiciți pur și simplu dorințele și nevoile clienților, în schimb, trebuie să cunoașteți clientul în mod corespunzător pentru a îi depăși așteptările.

Sondajele sunt probabil cel mai eficient instrument pentru a obține feedback de la clienți, deși convingerea utilizatorilor de a le completa efectiv poate fi o provocare. În general, oamenii nu sunt prea dispuși să renunțe la timpul lor liber pentru a răspunde la întrebări doar pentru că un e-mail a aterizat în căsuța lor de e-mail. Ca atare, nu este surprinzător faptul că rata medie de răspuns la sondaje este de aproximativ 10%, și chiar și brandurile cu renume se pot lupta să atingă pragul de 25% (sursa). Așadar, ce puteți face pentru a vă încuraja clienții să ofere un feedback valoros prin intermediul unui sondaj pe care l-ați creat?

Șabloane de e-mail de sondaj
Încorporați sondaje cu o întrebare în șabloanele de e-mail LiveAgent cu integrarea noastră Nicereply

Cele mai bune practici pentru e-mailurile de sondaj

Am adunat câteva sfaturi care vă vor ajuta să creați cele mai eficiente e-mailuri care invită destinatarii să completeze sondajele:

  1. Oferiți stimulente – este mai probabil ca oamenii să ofere feedback dacă îi așteaptă o recompensă după aceea, cum ar fi un voucher sau un cupon de reducere pentru următoarea achiziție din magazinul dvs.
  2. Mențineți sondajul scurt – cu cât un sondaj este mai scurt, cu atât rata de răspuns va fi mai mare în general, așa că arătați-le utilizatorilor că le respectați timpul prin reducerea la minimum a numărului de întrebări.
  3. Precizați cât timp va dura completarea – dacă sunteți sincer cu privire la cât timp va dura completarea unui sondaj, arătați respondenților că apreciați timpul lor.
  4. Explicați scopul sondajului – anunțați destinatarii e-mailului dvs. de ce doriți să aflați opiniile lor și cum feedback-ul pe care îl veți colecta va fi folosit într-un mod benefic pentru ei.
  5. Fiți recunoscător – scrierea unui simplu mesaj de mulțumire după finalizarea sondajului este politicos și vă arată recunoștința, precum și confirmarea faptului că răspunsurile utilizatorilor dvs. au fost trimise corect.
  6. Împărtășiți rezultatele – clienții dvs. se vor simți ascultați și vor fi mai dispuși să ofere feedback pe viitor dacă sunt informați cu privire la rezultatele sondajului dvs. și la orice modificări rezultate.
trei tipuri diferite de formate de sondaj de la nicereply

Subiecte de e-mail de sondaj

  • Economisiți [X]% din următoarea achiziție partajând feedback-ul dvs.
  • Mai mult de un bănuț pentru gândurile dvs.
  • Ajutați-ne să îmbunătățim [produsul / serviciul] răspunzând la o întrebare simplă
  • Un minut din timpul dvs. este tot ce avem nevoie pentru a afla părerea dvs.
  • Spuneți-ne ce credeți cu adevărat despre [produs / serviciu]
  • Ne-ar plăcea ajutorul dvs.! Vă rugăm să răspundeți la câteva întrebări scurte
  • Feedback-ul dvs. a fost apreciat cu adevărat și iată de ce
  • Rezultatele sunt în …

Șabloane de e-mail de sondaj

Șablon de e-mail de sondaj 1 – oferirea unui stimulent

Șablon de e-mail de sondaj 2 – întrebare unică încorporată în copie

Șablon de e-mail de sondaj 3 – recenzie asupra produsului/serviciului

Șablon de e-mail de sondaj 4 – rezultatele chestionarului

Șabloane de e-mail de sondaj – Întebări Frecvente 

Integrare

Ambele opțiuni sunt posibile, deși nu este foarte fezabil să încorporați un sondaj cu mai multe întrebări într-un e-mail. Dacă trimiteți un microsondaj cu o singură întrebare, este de preferat să încorporați formularul de feedback în e-mail, astfel încât utilizatorii să poată răspunde cu un singur click, care îi direcționează către o pagină de confirmare pe care o pot închide imediat. De asemenea, este o idee bună să includeți un link către un sondaj complet prin încorporarea primei întrebări în acest mod.

Câte întrebări ar trebui să conțină un sondaj (e-mail)?

Sondaj privind satisfacția clienților

Dacă integrați sondajul în e-mail, acesta trebuie să aibă o singură întrebare.  Dacă creați un link către un sondaj mai lung, nu există limitări în ceea ce privește lungimea acestuia. Cel mai important lucru este să fiți sincer cu utilizatorii dvs. cu privire la cât timp va dura completarea, altfel riscați să îi enervați și să pierdeți respondenți.

De ce ar trebui să trimit un e-mail cu o invitație la sondaj?

Sondaj privind serviciile pentru clienți

Sondajele vă permit să adunați date valoroase de la clienții sau abonații existenți, iar e-mailul este o metodă rapidă și eficientă din punct de vedere al costurilor pentru a primi un număr mare de răspunsuri la acestea. Puteți obține răspunsuri sincere, deoarece clienții dvs. se vor simți liberi să își exprime adevăratele sentimente dacă sondajul este anonim. Sondajele prin e-mail vă permit, de asemenea, să ajungeți la publicul dvs. pe un canal pe care acesta îl folosește deja și cu care este implicat.

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să includ un link către un sondaj sau să folosesc un formular încorporat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ambele opțiuni sunt posibile, deși nu este foarte fezabil să integrați un sondaj cu mai multe întrebări într-un e-mail.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Câte întrebări ar trebui să conțină un sondaj (e-mail)?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă încorporați sondajul în e-mail, acesta ar trebui să aibă doar o singură întrebare. Dacă includeți un link către un sondaj mai lung, nu există limitări în ceea ce privește lungimea acestuia. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să trimit un e-mail cu o invitație la sondaj?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sondajele vă permit să colectați date valoroase de la clienții sau abonații dvs. existenți, iar e-mailul este o metodă rentabilă și rapidă pentru a primi un număr mare de răspunsuri la acestea.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație