Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Șabloane de e-mail de conținut

Există mai multe tipuri de conținut pe care le puteți publica pe site-ul dvs. sau pe alte platforme. Puteți valorifica unele tipuri de conținut pentru a câștiga noi urmăritori sau pentru a atrage atenția potențialilor clienți, în timp ce alte tipuri de conținut pot fi folosite pentru a construi relații cu clienții existenți.

Câteva exemple sunt conținutul de tip “gated content” și înscrieri la buletinul informativ, care necesită ca utilizatorul să vă furnizeze informațiile sale de contact, cum ar fi adresa de e-mail, pentru a putea accesa articolul sau raportul complet. Acest lucru înseamnă că trebuie să oferiți un conținut valoros în schimbul informațiilor de contact ale acestora. Apoi, puteți utiliza informațiile lor de contact pentru viitoarele campanii de marketing, știind că aceștia sunt deja interesați de anumite produse sau servicii pe care le oferiți.

Aceste din urmă tipuri de conținut, care se adresează clienților existenți, includ postări pe blog, seminarii pe web, studii de caz și articole externe sau menționări ale mărcii. Este important ca un număr cât mai mare de persoane să citească, să privească sau să asculte noul dvs. conținut, deoarece scopurile principale ale acestuia sunt de a atrage trafic pe site-ul dvs. și de a îmbunătăți loialitatea clienților.

șablon de e-mail de prezentare a seminariului web LinkedIn

Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este să trimiteți e-mailuri de conținut pentru a vă informa clienții despre existența lor. Ori de câte ori creați oricare dintre aceste tipuri de materiale, ar trebui să trimiteți e-mailuri utilizatorilor relevanți din baza dvs. de date – inclusiv celor care s-au înscris recent pentru actualizările e-mailurilor de tip buletin informativ.

Pentru a face acest proces mai rapid și mai ușor, este o idee bună să folosiți șabloane de e-mailuri de conținut. Vă vom oferi câteva exemple de șabloane de e-mail pe care le puteți utiliza pentru fiecare tip diferit de conținut, dar să începem mai întâi cu elementele de bază.

Ce este un șablon de e-mail?

Un șablon de e-mail este un cadru pe care îl puteți folosi pentru a vă scrie mesajul de e-mail, schimbând pur și simplu conținutul propus cu cel propriu. Acestea vă permit să creați rapid și ușor campanii de marketing prin e-mail de conținut prin simpla înlocuire a unei părți din text și a altor elemente ale mesajului pentru a se potrivi cu personalitatea brandului dvs.

Șabloanele de e-mail de conținut vă economisesc timp și efort, deoarece trebuie doar să modificați părțile relevante în loc să scrieți un e-mail de la zero. Acest lucru vă oferă mai mult timp pentru creativitate și pentru a scrie conținut nou. În plus, se reduce nevoia de a verifica formatarea sau de a căuta erori, deoarece șablonul vă va ajuta să păstrați totul coerent și să reduceți șansele de a face greșeli.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizarea șabloanelor de e-mail în LiveAgent

E-mailuri cu conținut personalizat și consistent.

Personalizarea e-mailurilor de conținut poate contribui la îmbunătățirea unor indicatori cheie, cum ar fi rata de click, care este definită ca fiind procentul de destinatari care urmează un link dintr-un e-mail către un site extern. Puteți crește această măsurătoare cu până la 27% prin simpla trimitere a unui e-mail adresat destinatarului după nume (sursa).

Aceasta este cea mai simplă formă de personalizare. Adaptarea e-mailurilor de conținut la anumiți clienți poate contribui la crearea unei experiențe de durată pentru clienți. Acest lucru poate duce, la rândul său, la o creștere a încrederii și a loialității față de marca dvs. Mai mult, 74% dintre specialiștii în marketing sunt de acord că personalizarea ajută la creșterea implicării (sursa).

E-mail de recuperare Sephora
E-mailuri personalizate de la Sephora

Personalizarea este recunoscută pe scară largă ca fiind viitorul marketingului. Puteți crește impactul strategiei dvs. prin trimiterea de conținut și e-mailuri personalizate către segmente specifice din baza de date a utilizatorilor. Prezentându-le oamenilor materiale care sunt cele mai interesante și relevante pentru ei, veți contribui, de asemenea, și mai mult la îmbunătățirea experienței pe care o oferiți clienților.

Un avantaj al utilizării șabloanelor este că acestea vă vor ajuta să mențineți un aspect coerent al designului. Publicul dvs. se poate aștepta ca unele aspecte comune ale e-mailurilor dvs., cum ar fi culorile, fonturile și aspectul, să rămână întotdeauna aceleași. Procedând astfel, îi ajutați pe destinatari să asocieze stilul consecvent al comunicării dvs. cu marca, astfel încât e-mailurile dvs. vor ieși în evidență în căsuțele de primire aglomerate.

De asemenea, programul de postare a e-mailurilor de conținut trebuie să fie consecvent, cu excepția e-mailurilor de tip „trebuie citit”, care sunt trimise imediat ce trebuie împărtășite anumite știri importante. Acest lucru ajută la crearea unei familiarități cu destinatarii, care pot ști când să se aștepte la mesajele dvs.

Textul ancorat care direcționează cititorii către site-ul dvs. web din surse externe, numit backlink, poate contribui, de asemenea, la creșterea traficului web și la creșterea notorietății mărcii. Backlink-urile contribuie, de asemenea, la optimizarea motoarelor de căutare (SEO), ceea ce face ca site-ul dvs. să apară într-o poziție mai bună pentru interogările de cuvinte cheie pe paginile de rezultate ale motoarelor de căutare (SERP), cum ar fi Google.

Prin urmare, conținutul care nu este publicat pe pagina dvs., cum ar fi pe rețelele de socializare, într-un document separat sau pe un blog sau site web extern, ar trebui să includă întotdeauna backlink-uri, atunci când este posibil. E-mailurile de conținut pe care le trimiteți pentru a vă informa abonații cu privire la noul material ar trebui să includă, de asemenea, linkuri către site-ul dvs. web, dacă este cazul.

Dacă brandul dvs. este menționat de o organizație independentă, dar nu există nicio legătură către site-ul dvs. web, atunci ar trebui să trimiteți un e-mail autorului sau proprietarului, întrebându-l dacă ar putea să îl actualizeze pentru a include o ancoră relevantă. Ați putea chiar să sugerați care ar putea fi textul, pentru a ușura procesul pentru cealaltă parte.

În cele din urmă, dacă găsiți o legătură ruptă pe pagina web a unei figuri de autoritate respectată de la care ați dori un backlink, puteți să îi trimiteți un e-mail sugerând o ancoră de înlocuire relevantă care să direcționeze către propriul site. 

Subiecte pentru e-mailurile de conținut

Subiecte pentru e-mailurile cu conținut închis

  • Iată [cartea electronică/ghidul] pe care l-ați solicitat!
  • Conținut excelent care vă așteaptă în interior, așa cum am promis
  • Consultați videoclipul nostru pentru sfaturi despre rezolvarea [punctului nevralgic]
  • Găzduim un videoclip live și sunteți invitat să-l vizionați
  • Bine ați venit la cursul [subiect] de la [numele companiei]
  • Vă mulțumim că v-ați înscris pentru a primi e-mailurile noastre [zilnic/săptămânal/lunar] despre [subiect]
    .

Subiecte de e-mail privind postări noi de blog 

  • Nu sunteți singurul care se luptă cu [punctul nevralgic] …
  • V-ați săturat să nu obțineți rezultatele dorite? Suntem aici pentru a vă ajuta
  • Nu ratați aceste sfaturi grozave pentru atingerea [obiectivului]!
  • Ați auzit de acest truc pentru [sarcină]?
  • Deschideți pentru a afla cum puteți atinge [obiectivul]
  • Nu aveți timp pentru [sarcină]? Aceste sfaturi [X] vă vor ajuta

Subiecte pentru prezentarea seminarului web

  • Salvați data – invitația dvs. la seminarul web al [companiei] pe [subiect].
  • Nu veți dori să ratați următorul eveniment online [titlu]
  • Înscriere completă! Iată la ce să vă așteptați…
  • [Titlu] confirmare înregistrare la seminar web și informații
  • Vă reamintim: evenimentul nostru online are loc [astăzi / mâine / săptămâna aceasta]
  • Nu uitați de viitorul seminar web al [companiei]!

Subiecte de e-mail de înscriere la buletinul informativ 

  • Bună, sunteți cu toții înscriși
  • Bine ați venit la buletinul informativ [titlu]
  • Deschideți pentru [conținutul] pe care l-ați solicitat
  • Acum că v-ați abonat …
  • Înscrierea dvs. este completă, așa că ce ziceți de aceste alte [conținut]
  • Abonații la buletinul informativ [Companie] sunt, de asemenea, interesați de …

Subiecte de e-mail ce conțin studiu de caz 

  • Un studiu de caz despre modul în care [produs/serviciu] vă poate ajuta cu [punct nevralgic].
  • Priviți ce am realizat împreună cu [numele clientului existent]
  • De ce ar trebui să ne mai acordați o șansă: un studiu de caz
  • Vă amintiți că ați încercat [produs/serviciu]?
  • Ne-ar plăcea să scriem un studiu de caz despre ceea ce am realizat împreună!
  • Haideți să împărtășim povestea despre timpul petrecut cu [produs/serviciu]

Subiecte de e-mail ce conțin articole publicate extern 

  • Citiți noul meu articol, [titlu], găzduit de partenerul nostru
  • Doriți să aflați mai multe despre [subiect]? Ne-am ocupat de el
  • Consultați noul nostru articol la [numele editorului extern]
  • Citiți tot ce trebuie să știți despre [subiect]
  • Veți publica articolul nostru, [numele potențialului editor]?
  • Avem o idee grozavă pentru un articol despre [subiect] care o să vă placă la nebunie!

Subiecte de e-mail pentru menționări noi ale mărcii 

  • Verificați menționarea noastră în noul [articol/ postare de blog/alt conținut] al [numele editorului extern].
  • Citiți mai multe despre subiectul [subiect] pe site-ul partenerului nostru
  • Ați putea, vă rog, să includeți un backlink către [companie] în [titlu]?
  • Mulțumim pentru menționare! Iată un link pe care l-ați putea adăuga…
  • Cerere de schimbare a textului de ancorare care menționează compania noastră în [titlu]
  • Ați putea să actualizați acest backlink?

Subiecte de e-mail care trebuie citite

  • Actualizare importantă a [companiei] în interior
  • Trebuie să citiți: o declarație despre [problemă]
  • Vă rugăm să găsiți atașată o actualizare importantă din partea [companiei].
  • Știri despre [problemă] alături de acest mesaj
  • Vizitați [site-ul nostru web/blog/alte surse] pentru un anunț important
  • Declarație din partea [companiei] cu privire la [problemă]: urmați link-ul din interior

Idei de șablon de e-mail de conținut

Șabloane de e-mail cu conținut închis

Șablon de e-mail cu conținut închis 1 – confirmare de abonare


Șablon de e-mail cu conținut închis 2 – link către videoclip


Șablon de e-mail cu conținut închis 3 – serie de e-mailuri


Șabloane de e-mail pentru postări noi pe blog

Șablon de e-mail pentru postări noi pe blog 1 – empatic cu privire la un punct nevralgic


Șablon de e-mail pentru postări noi pe blog 2 – stârnirea curiozității


Șablon de e-mail pentru postări noi pe blog 3 – cum să atingeți un anumit obiectiv


Șabloane de prezentare a seminarului web

Șablon de e-mail de prezentare a seminarului web 1 – invitație cu previzualizare


Șablon de e-mail de prezentare a seminarului web 2 – confirmarea înregistrării cu informații


Șablon de e-mail de prezentare a seminarului web 3 – memento cu un spot video


Șabloane de e-mail de înregistrare la buletinul informativ

Șablon de e-mail de înregistrare la buletinul informativ 1 – bun venit din partea unei persoane


Șablon de e-mail de înregistrare la buletinul informativ 2 – conținut în schimbul abonării

Șablon de e-mail de înregistrare la buletinul informativ 3 – promovarea conținutului suplimentar


Șabloane de e-mail ce conțin studiu de caz

Șablon de e-mail ce conține studiu de caz 1 – rezultatele utilizării unui produs sau serviciu


Șablon de e-mail ce conține studiu de caz 2 – încercați din nou un produs sau un serviciu


Șablon de e-mail ce conține studiu de caz 3 – solicitarea participării

Șabloane de e-mail privind articol publicat extern

Șablon de e-mail privind articol publicat extern 1 – concentrarea pe subiect


Șablon de e-mail privind articol publicat extern 2 – lumina reflectoarelor asupra unui editor


Șablon de e-mail privind articol publicat extern 3 – prezentarea unei idei


Șabloane de e-mail pentru menționări noi ale mărcii

Șablon de e-mail pentru menționări noi ale mărcii 1 – informarea clienților despre conținutul de referință


Șablon de e-mail pentru menționări noi ale mărcii 2 – solicitarea adăugării unui backlink


Șablon de e-mail pentru menționări noi ale mărcii 3 – solicitarea de a repara sau actualiza backlink sau ancoră


Șabloane de e-mail care trebuie citite

Șablon de e-mail care trebuie citit 1 – anunț în corpul mesajului


Șablon de e-mail care trebuie citit 2 – declarație atașată

Șablon de e-mail care trebuie citit 3 – link către o sursă externă

Șabloane de e-mail de conținut – Întrebări frecvente

Care este lungimea ideală a unui e-mail de conținut?

E-mailul dvs. ar trebui să cuprindă câteva paragrafe scurte, între 75 și 150 de cuvinte, și ar trebui să fie ușor de parcurs și de înțeles dintr-o singură privire.

De ce ar trebui să trimiteți e-mailuri de conținut?

E-mailurile de conținut sunt cele mai bune pentru campaniile de marketing de conținut. Acestea vă pot ajuta să atrageți noi clienți sau să creșteți vânzările și conversiile.

Ce ar trebui să includ într-un e-mail de conținut?

Într-un e-mail de conținut, ar trebui să includeți un salut personalizat care să îl facă pe clientul dvs. să se simtă apreciat. În plus, ar trebui să urmați apoi cu un memento despre produsul sau serviciul dvs. și un CTA puternic.

Start personalizing email templates from LiveAgent today

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Care este lungimea ideală a unui e-mail de conținut?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailul dvs. ar trebui să cuprindă câteva paragrafe scurte, între 75 și 150 de cuvinte, și ar trebui să fie ușor de parcurs și de înțeles dintr-o privire.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să trimiteți e-mailuri de conținut?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailurile de conținut sunt cele mai bune pentru campaniile de marketing de conținut. Acestea vă pot ajuta să atrageți noi clienți sau să creșteți vânzările și conversiile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să includ într-un e-mail de conținut?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Într-un e-mail de conținut, ar trebui să includeți un salut personalizat care să îl facă pe clientul dvs. să se simtă apreciat. În plus, ar trebui să urmați apoi cu un memento despre produsul sau serviciul dvs. și un CTA puternic.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație