Ticketing-ul este procesul de urmărire a cererilor sau incidentelor clienților, prin atribuirea unui număr unic de bilet pentru fiecare cerere. Acest sistem poate fi utilizat pentru a prioritiza și gestiona cererile printr-un flux de lucru automatizat.
Aflați mai multe despre ticketingSpiceworks oferă biroul lor de asistență IT cu un sistem de ticketing complet gratuit. Echipa Spiceworks a inclus chiar și o secțiune distractivă cu planurile de preț pe site-ul lor. Aceasta enumeră patru planuri cu aceleași caracteristici și prețul cu o etichetă de 0 dolari. Acest lucru înseamnă că trebuie doar să vă creați propriul cont pe site-ul Spiceworks și să începeți. Tot ce ai nevoie sunt câteva informații de bază, cum ar fi adresa de e-mail și numele tău. Puteți alege numele domeniului de help desk în pasul următor.
Spiceworks creează automat o adresă de e-mail dedicată pentru dumneavoastră. Nu vă obligă să treceți prin cercuri și este foarte simplu din toate punctele de vedere. După ce completați pașii menționați mai sus, veți fi direcționat direct către sistemul de ticketing, fără nicio așteptare. Designul interfeței este curat și extrem de funcțional, cu o navigare foarte ușoară și cu toate instrumentele disponibile pe ecran odată ce ați deschis aplicația.
Trebuie să recunosc că mă așteptam la mult mai puțin de la o soluție gratuită, dar până acum, Spiceworks a fost o surpriză plăcută în aproape toate aspectele. Spiceworks oferă mult mai mult decât un sistem esențial de ticketing, poate ajuta companiile cu rapoarte și chiar cu articole din baza de cunoștințe, fără limitări impuse la nivelul funcțiilor. Este într-adevăr impresionant, dar înainte de a ne uita mai departe la performanță, să vedem ce fel de caracteristici oferă Spiceworks.
Urmărirea funcțiilor Spiceworks nu este o treabă ușoară, deoarece site-ul web oferă doar informații esențiale despre instrumentele lor gratuite. Cu toate acestea, veți putea obține o bună imagine de ansamblu a setului de funcții de ticketing Spiceworks odată ce veți începe să utilizați aplicația. Vă puteți aștepta la funcționalitatea standard de help desk în sistemul de ticketing. Spiceworks vă poate ajuta, de asemenea, să vă creați propria bază de cunoștințe și vă poate ajuta cu rapoarte. De asemenea, puteți utiliza funcționalitatea de export pentru a exporta datele din rapoarte în trei formate diferite.
De vreme ce Spiceworks este axat în principal pe ticketing IT, setul său de caracteristici reflectă acest lucru. Puteți utiliza funcțiile de gestionare a dispozitivelor pentru a urmări dispozitivele informatice, inventarul de software, precum și contractele. Spiceworks suportă reguli pentru tichete, răspunsuri predefinite, actualizări automate ale tichetelor și notificări, printre alte caracteristici standard ale sistemelor de asistență și de ticketing.
Să vedem cum se comportă Spiceworks într-un scenariu standard și dacă se poate compara cu alte soluții de ticketing IT plătite. Am imitat experiența agentului trimițându-mi câteva e-mailuri. Primul a sosit aproape imediat, deși nu sunt sigur cât de des se reîmprospătează ticketingul Spiceworks. A trebuit să fac clic pe butonul de reîmprospătare pentru ca e-mailul să apară în sistemul de ticketing și m-aș baza pe el pe parcursul testului.
Interfața de emitere a tichetelor arată foarte îngrijit și profesionist, în ciuda faptului că este gratuită. Odată ce deschideți tichetul, interfața arată la fel de bine, deși puțin mai fadă. Este foarte simplistă, dar și mai mult decât funcțională pentru a permite agenților să lucreze confortabil cu Spiceworks. Este interesant faptul că puteți vedea o parte din căsuța de primire chiar și atunci când vă aflați în interiorul unui tichet deschis. Restul interfeței este ocupat de căsuța de răspuns și de informațiile despre client cu informații despre starea tichetului, precum și de câmpurile de informații conexe din partea dreaptă.
Cutia de răspuns nu este tocmai spațioasă, așa că unul dintre primele lucruri de care am fost curios a fost dacă se întinde. Aceasta se întinde pe măsură ce scrieți, însă se întinde în sus și nu în jos. Are o dimensiune maximă și, dacă scrieți peste această valoare, trebuie să vă bazați pe derularea de acolo. Puteți accesa câteva instrumente chiar sub câmpul de răspuns, și anume atașamente, răspunsuri predefinite și note interne.
Ultima caracteristică de menționat include panoul din partea dreaptă. Acesta este locul unde utilizatorii pot accesa câteva informații de bază despre clienți, destinatarii, starea tichetului, prioritatea, datele de scadență și categoria tichetului. Acest panou vă permite, de asemenea, să țineți evidența dispozitivelor conexe, a sarcinilor, a timpului petrecut și a utilizatorilor CC. Cam asta este cam tot ce vă puteți aștepta de la caracteristicile instrumentului de ticketing Spiceworks. Deși nu este cel mai bogat set de caracteristici, cu siguranță reușește să ofere tot ce este necesar pentru ca agenții să își facă munca într-un mod organizat, chiar dacă este vorba doar de un minim de caracteristici.
Per total, Spiceworks nu oferă un sistem de ticketing rău, dar setul de caracteristici este cu siguranță doar esențial. Oferă toate funcțiile de bază așteptate de la un sistem de ticketing IT și pare lacom să ceri mai mult din moment ce este complet gratuit. Cu toate acestea, trebuie să spun că utilizatorii care sunt obișnuiți cu sisteme de ticketing mai avansate ar putea fi ușor dezamăgiți. Odată ce se vor obișnui cu setul de caracteristici din Spiceworks, s-ar putea să realizeze că mai puțin înseamnă mai mult și să își facă treaba splendid chiar și fără funcționalități sofisticate. Numai acest lucru face ca Spiceworks să merite doar pentru a vă ajuta să economisiți bani.
Site-ul web Spiceworks include o secțiune de prețuri, însă aceasta servește mai mult ca o modalitate comică de a spune tuturor că Spiceworks este complet gratuit. Acesta enumeră patru planuri de tarifare fictive cu același set de caracteristici și același preț de 0 dolari. Site-ul menționează că toate persoanele care se înscriu la Spiceworks au acces la un număr nelimitat de bilete, dispozitive nelimitate, agenți nelimitați, utilizatori nelimitați, tehnicieni nelimitați, asistență premium și o comunitate IT cu milioane de profesioniști IT.
Spiceworks are cu siguranță ceea ce este necesar pentru a oferi un sistem de ticketing excelent pentru echipele IT. Nu este în niciun caz perfect, dar este extrem de funcțional și se poate dovedi a fi o alegere excelentă pentru multe întreprinderi care sunt dispuse să trăiască fără anumite caracteristici sofisticate. De asemenea, este complet gratuit, fără taxe ascunse și extra-uri nedorite, așa că va merita cu siguranță să îl considerați ca fiind unul dintre instrumentele dvs. principale.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team