Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență Reverb

Contacte pentru biroul de asistență Reverb

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Reverb. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Reverb. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Reverb și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Reverb, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Reverb

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Reverb

Reverb Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Reverb

Reverb Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Reverb

Reverb Asistență centru de apeluri

(866) 279-4489

Aflați mai multe despre produsele companiei Reverb

Reverb Bază de cunoștințe

https://reverb.com/guide

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Reverb.

Reverb Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Reverb

Pagina de Instagram a Reverb

instagram.com/reverb/

Pagina de Facebook a Reverb

Pagina de Facebook a Reverb

facebook.com/ReverbEurope

Pagina de Twitter a Reverb

Pagina de Twitter a Reverb

twitter.com/reverb

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Reverb

Termenii și condițiile Reverb

N/A

Politica de confidențialitate a Reverb

Politica de confidențialitate a Reverb

N/A

Politica de securitate a Reverb

Politica de securitate a Reverb

N/A

Politica RGPD a Reverb

Politica RGPD a Reverb

N/A

Pagina de Wikipedia a Reverb

Pagina de Wikipedia a Reverb

N/A

Programul de afiliere al Reverb

Programul de afiliere al Reverb

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Reverb?

Reverb este cea mai mare piață online dedicată cumpărării și vânzării de instrumente și echipamente muzicale noi, uzate și de epocă.

Ce fel de suport oferă Reverb?

Echipa de servicii pentru clienți Reverb oferă următoarele canale de asistență: call center, suport social media și asistență self-service.

Cum pot contacta Reverb?

Puteți contacta Reverb apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența în autoservire.

 

Care este adresa de e-mail Reverb?

Puteți contacta Reverb completând formularul. Găsiți butonul „Am nevoie de ajutor” pe https://reverb.com/.

Are Reverb chat live?

Nu, Reverb nu are suport pentru chat live.

 

 

Cum pot intra în contact cu cineva din Reverb?

Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora (866) 279-4489

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație