Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Moodle. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Moodle. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Moodle și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Moodle, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moodle este o platformă de învățare, open source, cu funcționalități multiple, având misiunea de a ajuta educatorii să facă o lume mai bună.
Moodle este o platformă de învățare, open source, cu funcționalități multiple, având misiunea de a ajuta educatorii să facă o lume mai bună.
Serviciul clienți al Moodle poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: rețele de socializare, forum pentru clienți și centru de auto-asistență.
Puteți contacta reprezentanții Moodle prin trimiterea unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.
Moodle nu oferă suport prin email. Îi puteți contacta prin completarea unui formular: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Nu, Moodle nu oferă suport prin live chat.
Moodle nu oferă suport prin telefon.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date