TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este TeleCube?
TeleCube este o platformă VoIP care oferă acoperire în peste 50 de țări. Acesta poate fi catalogat ca fiind un furnizor VoIP care operează la nivel global. Potrivit TeleCube, obiectivul lor este de a oferi servicii de telefonie ușor de gestionat și, în același timp, ușor de bugetat pentru fiecare afacere.
LiveAgent și TeleCube sunt parteneri VoIP. Prin urmare, puteți utiliza TeleCube în LiveAgent și, în cele din urmă, să vă îmbunătățiți asistența prin call center, precum și experiența clienților.
Cum puteți utiliza TeleCube?
Utilizați TeleCube pentru a vă oferi un serviciu VoIP pentru call center-ul dvs. LiveAgent vă poate ajuta să vă ocupați de toate nevoile call center-ului dvs., cum ar fi stocarea istoricului conversațiilor cu clienții, arborii de răspuns vocal interactiv și multe altele. Aruncați o privire la videoclipul de mai jos pentru a vedea toate capabilitățile complete ale LiveAgent pentru call center sau citiți pagina noastră de caracteristici ale call center-ului.
Cât costă integrarea TeleCube cu LiveAgent?
LiveAgent nu vă va percepe nicio taxă suplimentară pentru utilizarea TeleCube ca furnizor VoIP. Cu toate acestea, veți avea nevoie de un abonament TeleCube activ pentru a utiliza serviciile lor. Pentru mai multe informații despre prețuri, accesați site-ul TeleCube.
Care sunt avantajele utilizării TeleCube?
- Integrare gratuită a VoIP TeleCube în LiveAgent
- O mare varietate de aplicații și caracteristici
- Suportă atât numere poloneze, cât și numere din întreaga lume
- Planuri preplătite sau pe bază de abonament
- Prețuri reduse
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Cum se integrează TeleCube cu LiveAgent?
Integrarea TeleCube cu LiveAgent este un proces simplu. Urmați acest ghid de configurare pentru a afla cum să configurați TeleCube sau urmăriți ghidul video explicativ de mai jos.
- Crearea unui cont TeleCube – este gratuit. Dacă îl aveți deja, conectați-vă la contul dvs.
- Când sunteți în contul dvs. TeleCube, accesați Panoul principal. Faceți click pe Acces rapid > Numere tradiționale > Gestionare numere.
- În partea de jos a paginii, faceți click pe Numărul achiziționat. Modificați partea Redirecționați către și selectați contul dvs. SIP.
- Navigați din nou prin panoul principal și mergeți la Acces rapid > Conturi SIP (Extensii). Deschideți Conturile Mele SIP și faceți click pe roata dințată, apoi accesați Setări SIP. Ar trebui să vă aflați pe un ecran în care aveți Conectare (ID de autorizare) și Parola.
- Deschideți contul dvs. LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere de Apelare și faceți click pe Butonul portocaliu pentru a crea un număr nou. Selectați TeleCube din lista de furnizori VoIP. Apoi, furnizați informațiile de conectare, parola și numărul (în modul internațional +48). De asemenea, puteți selecta departamentul către care vor fi direcționate apelurile și opțiunea de înregistrare a apelurilor. Faceți click pe Adaugare și ați terminat.
Sunteți curioși să aflați ce mai poate face LiveAgent? Aruncați o privire la videoclipul de mai jos sau consultați pagina noastră de caracteristici pentru a vedea totul.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă VoIP?
VoIP înseamnă "Voce prin Protocolul Internet". Acest lucru înseamnă că puteți efectua și răspunde la apeluri prin intermediul internetului și puteți crea un call center virtual doar cu ajutorul laptopului sau al telefonului dvs.
Ce este TeleCube?
TeleCube este o companie de telecomunicații care oferă numere VoIP pentru clienții săi. Aceștia oferă acoperire în peste 50 de țări și ajută multe centre de apeluri să creeze conexiuni pentru a oferi asistență clienților.
Cât costă integrarea TeleCube în LiveAgent?
Nu există nicio taxă de integrare VoIP în LiveAgent. Cu toate acestea, TeleCube percepe taxe independente pentru serviciile sale.