Partener
Ce este TeleCube?
TeleCube este o platformă VoIP care oferă acoperire în peste 50 de țări. Acesta poate fi catalogat ca fiind un furnizor VoIP care operează la nivel global. Potrivit TeleCube, obiectivul lor este de a oferi servicii de telefonie ușor de gestionat și, în același timp, ușor de bugetat pentru fiecare afacere.
LiveAgent și TeleCube sunt parteneri VoIP. Prin urmare, puteți utiliza TeleCube în LiveAgent și, în cele din urmă, să vă îmbunătățiți asistența prin call center, precum și experiența clienților.
Cum puteți utiliza TeleCube?
Utilizați TeleCube pentru a vă oferi un serviciu VoIP pentru call center-ul dvs. LiveAgent vă poate ajuta să vă ocupați de toate nevoile call center-ului dvs., cum ar fi stocarea istoricului conversațiilor cu clienții, arborii de răspuns vocal interactiv și multe altele. Aruncați o privire la videoclipul de mai jos pentru a vedea toate capabilitățile complete ale LiveAgent pentru call center sau citiți pagina noastră de caracteristici ale call center-ului.
Cât costă integrarea TeleCube cu LiveAgent?
LiveAgent nu vă va percepe nicio taxă suplimentară pentru utilizarea TeleCube ca furnizor VoIP. Cu toate acestea, veți avea nevoie de un abonament TeleCube activ pentru a utiliza serviciile lor. Pentru mai multe informații despre prețuri, accesați site-ul TeleCube.
Care sunt avantajele utilizării TeleCube?
- Integrare gratuită a VoIP TeleCube în LiveAgent
- O mare varietate de aplicații și caracteristici
- Suportă atât numere poloneze, cât și numere din întreaga lume
- Planuri preplătite sau pe bază de abonament
- Prețuri reduse
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Cum se integrează TeleCube cu LiveAgent?
Integrarea TeleCube cu LiveAgent este un proces simplu. Urmați acest ghid de configurare pentru a afla cum să configurați TeleCube sau urmăriți ghidul video explicativ de mai jos.
- Crearea unui cont TeleCube – este gratuit. Dacă îl aveți deja, conectați-vă la contul dvs.
- Când sunteți în contul dvs. TeleCube, accesați Panoul principal. Faceți click pe Acces rapid > Numere tradiționale > Gestionare numere.

- În partea de jos a paginii, faceți click pe Numărul achiziționat. Modificați partea Redirecționați către și selectați contul dvs. SIP.
- Navigați din nou prin panoul principal și mergeți la Acces rapid > Conturi SIP (Extensii). Deschideți Conturile Mele SIP și faceți click pe roata dințată, apoi accesați Setări SIP. Ar trebui să vă aflați pe un ecran în care aveți Conectare (ID de autorizare) și Parola.

- Deschideți contul dvs. LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere de Apelare și faceți click pe Butonul portocaliu pentru a crea un număr nou. Selectați TeleCube din lista de furnizori VoIP. Apoi, furnizați informațiile de conectare, parola și numărul (în modul internațional +48). De asemenea, puteți selecta departamentul către care vor fi direcționate apelurile și opțiunea de înregistrare a apelurilor. Faceți click pe Adaugare și ați terminat.

Sunteți curioși să aflați ce mai poate face LiveAgent? Aruncați o privire la videoclipul de mai jos sau consultați pagina noastră de caracteristici pentru a vedea totul.
Frequently asked questions
Ce înseamnă VoIP?
VoIP înseamnă "Voce prin Protocolul Internet". Acest lucru înseamnă că puteți efectua și răspunde la apeluri prin intermediul internetului și puteți crea un call center virtual doar cu ajutorul laptopului sau al telefonului dvs.
Ce este TeleCube?
TeleCube este o companie de telecomunicații care oferă numere VoIP pentru clienții săi. Aceștia oferă acoperire în peste 50 de țări și ajută multe centre de apeluri să creeze conexiuni pentru a oferi asistență clienților.
Cât costă integrarea TeleCube în LiveAgent?
Nu există nicio taxă de integrare VoIP în LiveAgent. Cu toate acestea, TeleCube percepe taxe independente pentru serviciile sale.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
Centru pentru intrările apelurilor
LiveAgent oferă servicii de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență și poate fi utilizat ca un centru pentru intrările apelurilor, fiind o soluție eficientă și scalabilă pentru o gamă largă de companii. Programul vine cu diferite caracteristici și integrări cu alte software-uri pentru serviciul clienților, precum și suport de asistență. În plus, LiveAgent are parteneri VoIP și un program de afiliere. Centrul de contact și centrul de apelare sunt două opțiuni diferite, dar centrul de contact oferă opțiuni de gestionare self-service și funcționalități de automatizare mai eficiente.
Comunicarea eficientă cu clienții este vitală pentru orice companie, iar platforma ClickPhone LiveAgent oferă o varietate de opțiuni pentru acest lucru, cum ar fi chat-ul live și programmele de asistență. Utilizarea numelui propriu și a unui indicator de tastare pot îmbunătăți relația cu clienții. LiveAgent dispune de o galerie de formulare de contact și un program de servicii clienți pentru mai multe opțiuni. Compania are, de asemenea, un blog și un sistem de gestionare a reclamațiilor, precum și un program de afiliere și un calculator de costuri pentru clienți.
LiveAgent este o aplicație pentru serviciul clienților, care oferă diverse caracteristici și integrări. Compania Quality Unit are parteneri VoIP și un program de afiliere. În plus, site-ul oferă un blog, glosar și seminarii web. LiveAgent furnizează software pentru canalul de telefonie VoIP, autoservire, centre de apeluri și portal de clienți. Aceștia pot fi contactați prin diverse căi, inclusiv un demaraj gratuit. Site-ul are și un portal de asistență și un jurnal de modificări.