Partener
Dacă doriți să adăugați unul dintre Butoanele de chat la site-ul dvs. Joomla, o puteți face prin inserarea codului butonului în subsolul Joomla. Urmați pur și simplu acești pași:
- Accesați panoul de bord LiveAgent
- Treceți la configurare. Faceți click pe chat, apoi pe Butoane de chat.
- Click pe editare pe butonul pe care doriți să îl utilizați și copiați codul de integrare
- Apoi mergeți la managerul dvs. de șabloane Joomla
- Click pe șablonul care este setat ca implicit pentru „site”.
- Click pe „Editează șablonul paginii principale” și lipiți codul butonului în codul HTML afișat. Lipiți-l deasupra etichetei: </body>

- Click pe Salvare.
Acum că site-ul dvs. este integrat, butonul LiveAgent se va afișa în funcție de setările sale (stânga, dreapta, jos, offline, online):

Ce este Joomla?
Joomla este un sistem de gestionare a conținutului (CMS) gratuit și open-source pentru publicarea de conținut web. Este software-ul ideal pentru întreprinderile mici, ONG-uri, organizații non-profit, organizații guvernamentale și întreprinderi mari deopotrivă. În prezent, Joomla găzduiește aproape 2 milioane de site-uri web active.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea LiveAgent în Joomla vă permite să plasați butoane de chat live pe site-urile dvs. Joomla.
Frequently asked questions
Care sunt avantajele utilizării Joomla?
- foarte personalizabil
- varietate de șabloane
- extensii utile
- capacități SEO
Cum puteți integra LiveAgent cu Joomla?
1. Navigați la Configurări din Panoul de bord LiveAgent
2. Click pe Chat - butoane de Chat
3. Creați un Buton de Chat Live și copiați codul HTML
4. Introduceți codul HTML în Joomla (Editați șablonul paginii principale - Lipiți - Salvați)
Galerie de butoane de conversații
LiveAgent oferă animații butonului de conversații și o perioadă de încercare gratuită pentru personalizarea butonului de conversații pe site-ul dvs. și pentru conversații directe, migrare și autoservire. LiveAgent este o alternativă bună pentru Chaport, cu un widget de chat live rapid și instrumente și integrări suplimentare. Înregistrarea necesită doar adresa de e-mail și acceptarea termenilor și condițiilor și politicii de confidențialitate.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Software-ul de autoservire va ajunge la o valoare de 18,12 miliarde USD până în 2024, contribuind la îmbunătățirea eficienței și productivității și la reducerea costurilor de asistență. LiveAgent este o platformă unică pentru suportul clienților și oferă o perioadă gratuită de probă de 14 zile, precum și o integrare cu Nicereply și o opțiune de migrare de la Genesys.
Buttonul de chat live este o pictogramă plasată pe site-ul companiei și permite clienților să comunice în timp real cu serviciul de asistență pentru clienți. Acest lucru poate crește profiturile companiei, satisfacția clienților și a agenților și poate îmbunătăți retentia clientilor. În plus, butonul de chat poate fi personalizat pentru a se potrivi cu designul și brandul site-ului. LiveAgent oferă chiar și animație pentru butonul de chat care poate crește atenția vizitatorilor site-ului. Customizarea butonului de chat poate ajuta la îmbunătățirea serviciului de asistență pentru clienți. Pot exista și alte facilități disponibile în software-ul de help desk.