Gestionați-vă conținutul în panoul de bord al LiveAgent cu un set puternic de instrumente. Funcții precum editorul WYSIWYG pentru editarea articolelor, șabloanelor de e-mail și altele vă vor facilita conectarea cu abonații.
De asemenea, puteți plasa butoane de chat live pe orice sistem CMS. Profitați de integrări, cum ar fi WordPress, Squarespace și Drupal.
Integrate project management tools with ease
Want to connect your favorite project management tools with LiveAgent? No problem! Try it today for free. No credit card required.
Șabloane de e-mail de achiziție
Dacă doriți să vă consolidați baza de date de e-mailuri, promovați conținutul valoros și utilizați mesaje de succedare pentru a angaja utilizatorii. Asigurați-vă că oferiți opțiuni de abonare și dezabonare pentru a menține lista actualizată.
Șabloane de e-mail privind portalul pentru clienți
Echipa portalului pentru clienți solicită feedback și invită clienții să se alăture comunității. De asemenea, oferă informații despre măsurarea succesului campaniilor de e-mail și despre momentul potrivit pentru trimiterea acestora.
Serviciul de relații cu clienții
LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor. Oferă un serviciu clienți de calitate și stimulatele pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Repere pentru portalul clienți
Doar 1% dintre companii utilizează baze de cunoștințe în mai multe limbi. De asemenea, 2% utilizează forumuri și 10% utilizează portaluri pentru clienți. Ratele de rezolvare pe portalul clienților sunt de 95%, iar timpul mediu de gestionare a tichetelor este între 2-3 zile. Timpul mediu de lucru după contactul cu portalul clienților este de 10 minute.