Partener
Dacă doriți să adăugați unul dintre butoanele dvs. de chat la ExpressionEngine, puteți face acest lucru cu ușurință inserând codul butonului într-un fișier global de antet sau subsol.
- În primul rând, copiați butonul de chat dorit – în LiveAgent.
- Navigați la Configurare> Chat> Butoane de chat, editați butonul ales și copiați codul de integrare.
- Navigați acum în Expression Engine la Design> Șabloane> Editare> global și alegeți fișierul antet sau subsol. n exemplul nostru, lucrăm cu fișierul de subsol. Lipiți codul în zona de cod:

- Ați terminat! Salvați modificările cu butonul Actualizare, iar site-ul dvs. este acum integrat cu butonul. Se va afișa pe baza setărilor butonului.
Ce este ExpressionEngine?
ExpressionEngine este un sistem de gestionare a conținutului, cu ajutorul căruia puteți crea un site web sau un forum. Este destul de robust, are un sistem de securitate puternic și, în plus, este foarte personalizabil.
Cum îl puteți folosi?
LiveAgent vă permite să plasați butoane de chat live pe site-urile dvs. ExpressionEngine.
Frequently asked questions
Care sunt beneficiile utilizării ExpressionEngine?
- ușor de utilizat - securitate excelentă - o gamă largă de add-ons/extensii
Cum integrezi ExpressionEngine cu LiveAgent?
Iată câțiva pași pentru a integra un buton de chat live: 1. Înscrieți-vă / Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Click pe Configurări -> Chat -> Butonul de Chat 3. Creați sau Personalizați un buton de chat 4. Copiați codul HTML din LiveAgent 6. Implementați codul în ExpressionEngine (Design-Șabloane-Editare-Global-subsol/antet-Lipire-Salvare)
Recenzie privind baza de cunoștințe LiveAgent
LiveAgent este o platformă excelentă pentru a crea o bază de cunoștințe cu aspect profesional. Interfața este prietenoasă și ușor de utilizat, iar experiența cu software-ul este fluentă. Puteți personaliza baza de cunoștințe și ajusta practic orice, inclusiv adăugarea și ajustarea imaginilor. Crearea de forumuri este la fel de ușoară ca și scrierea unui articol, dar lipsește opțiunea de previzualizare pe mai multe dispozitive. Tarifele sunt pe bază de abonament și variază între GRATUIT și ALL-INCLUSIVE, în funcție de nevoile afacerii dumneavoastră.
Galeria de invitații la conversație
LiveAgent is a customer service software that offers various features including email and complaint management, customer portal, and phone care system. It has integration options with other systems and offers a free demo. The company guarantees customer support and assistance. The software also provides real-time sales and traffic reports. LiveAgent is user-friendly and multilingual with a sign-up bonus of $5. They also allow tracking issues to their roots and making sure they are eliminated in the future. Additionally, the company offers alternative and popular software for customer service, along with sales contacts.
LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienţi. De asemenea, oferă şi alte resurse conexe, cum ar fi şabloane de e-mail şi software pentru gestionarea proiectelor.