Căutați o alternativă la Gorgias?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Gorgias de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de programul informatic actual de birou de asistență?

Căutați să vă implicați mai mult pe partea socială și să vindeți mai mult? Gorgias este un program grozav, dar ați încercat LiveAgent?

Sporiți satisfacția clienților cu programul care nu vă va dezamăgi. Obțineți mai mult din programul nostru de gestionare a tichetelor, conversații directe sau bază de cunoștințe, cu LiveAgent. Profitați de multitudinea de caracteristici și integrări, cum ar fi Shopify, rețele sociale ca Instagram, Facebook Messenger sau Twitter. Citiți în continuare și aflați de ce suntem soluția informatică omnicanal pentru biroul dumneavoastră de asistență.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Economisiți mai mult cu LiveAgent

3 motive pentru care LiveAgent este cea mai bună alternativă la Gorgias

Aflați care sunt beneficiile utilizării LiveAgent

Măriți randamentul investițiilor

A clădi relații mai bune cu clienții duce la o bază mai bună de clienți și un venit mai mare.

Economisiți timp și bani

Caracteristicile ca funcțiile de analiză, sistemul intuitiv de gestionare și sistemul de gestionare a tichetelor vă ajută să vă administrați resursele mai bine.

Flux de lucru mai bun

Utilizații instrumente ca rețelele sociale, un sistem excelent de gestionare a tichetelor, bază de cunoștințe și multe altele, pentru un flux de lucru mai bun și un serviciu de asistență pentru clienți mai fiabil.

Gorgias vs. LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
Gorgias
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Gorgias oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de 60$/lună.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Gorgias oferă conversații directe în planul de 60$/lună.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri în planul Atotcuprinzător la prețul de 49$/agent/lună.
Gorgias oferă centru de apeluri în planul de 300$/lună.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Gorgias nu oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în planul Tichet la un cost suplimentar de 39$/lună/pe cont sau în planul Atotcuprinzător fără costuri suplimentare.
Gorgias oferă integrare pentru Facebook în planul de 60$/lună.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Gorgias nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram în planul Tichet la un cost suplimentar de 39$/lună/pe cont sau în planul Atotcuprinzător fără costuri suplimentare.
Gorgias oferă integrare pentru Instagram în planul de 60$/lună.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Gorgias nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
Gorgias nu oferă bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Gorgias nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
Gorgias oferă automatizare și reguli în planul de 60$/lună.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Gorgias oferă funcții API în planul de 60$/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Gorgias nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Gorgias nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Gorgias oferă istoric nelimitat în planul de 60$/lună.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
Gorgias nu oferă pagini de internet nelimitate.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Gorgias oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul de 60$/lună.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
Gorgias nu oferă mesaje/tichete nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Gorgias nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Gorgias oferă asistență nelimitată 24/7 în planul de 60$/lună.
Call routing time

Programul de servicii pentru clienți care nu dezamăgește

Ce aveți nevoie de la un program de servicii pentru clienți? Oferiți clienților asistență mai bună cu programul potrivit și setul de instrumente potrivit. Îmbunătățiți-vă astăzi biroul de asistență, cu LiveAgent.

LiveAgent vă poate oferi instrumentele, caracteristicile și integrările cu care să oferiți servicii mai bune pentru clienți. Oferiți răspunsuri extrem de rapide cu interfața de conversații directe – este cea mai rapidă de pe piață. Personalizați-vă fluxul de lucru cu integrări ca Shopify, Instagram, Slack sau orice altceva. Utilizați centrul de apeluri și baza de cunoștințe fără probleme. Posibilitățile vă stau la dispoziție și restul depinde dumneavoastră și de echipa dumneavoastră. LiveAgent nu vă va sta în cale.

Cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață

Vorbim foarte serios. Am lucrat din greu pentru a ne perfecționa interfața de conversații directe și a meritat din plin întregul efort depus. Interfața noastră pentru conversații directe este cea mai rapidă de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde.

Acum puteți cu adevărat avea parte de conversații directe cu biroul de asistență. Utilizați interfața de conversații directe a LiveAgent, pentru a oferi clienților o experiență fiabilă și extrem de rapidă, indiferent că utilizați Shopify sau chiar și atunci când gestionați propriul magazin individual. Conversațiile directe pot cu ușurință întoarce lucrurile în favoarea dumneavoastră și pot transforma un vizitator al paginii de internet într-un client plătitor.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Vedeți interfața noastră de discuții directe în acțiune

Este mai bine să vedeți ce poate face un program alternativ de servicii pentru clienți. Vedeți interfața noastră de discuții directe în acțiune și decideți dacă este alegerea potrivită pentru biroul dumneavoastră de asistență.

Vă îndemnăm să vă uitați peste canalul nostru. Avem videoclipuri despre instrumentele și caracteristicile destinate unui birou de asistență, cum ar fi funcție de centru de apeluri, sistem de răspunsuri vocale interactive și multe altele care vor fi lansate în curând.

Program de servicii pentru clienți și experiență excepțională pentru clienți

Companiile care oferă programe de servicii pentru clienți trebuie să fie un exemplu și să ofere cea mai bună asistență pentru clienți. Un birou de asistență fericit utilizează un program de servicii pentru clienți cu care oferă clienților o experiență excepțională.

Din acest motiv, oferim clienților noștri servicii de asistență 24/7. Pur și simplu alegeți-vă canalul dorit, indiferent că este vorba de apeluri telefonice, mesaje pe rețele sociale sau bază de cunoștințe, iar noi vă stăm la dispoziție.

get inspired

Cum arată experiența excepțională pentru clienți

Comparație între LiveAgent și Gorgias

LiveAgent vs Gorgias comparison

Corectă, începând cu 16.09.2020

increase availability

Încercați gratuit chiar astăzi

Treceți de la Gorgias la programul nostru de servicii pentru clienți și încercați caracteristicile noastre avansate, cum ar fi baza de cunoștințe, centrul de apeluri, integrările cu Shopify sau rețele sociale.

Obțineți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, fără niciun fel de obligații și fără folosirea cardului bancar. Dorim să vă demonstrăm că suntem programul potrivit de servicii pentru clienți pentru afacerea dumneavoastră. Îmbunătățiți chiar astăzi experiența clienților dumneavoastră, cu LiveAgent

Doriți să ne comparați cu alte programe de asistență pentru clienți?

Aveți curiozitatea de a vedea unde ne situăm față de alte soluții populare de servicii de asistență? Aruncați o privire peste paginile noastre de comparație și descoperiți tot ceea ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la Gorgias
    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

    Alternativă la Help Scout

    Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    Liveagent este soluția supremă de birou de asistență pentru afacerea dvs. Liveagent oferă asistență prin e-mail, chat live, social media, bază de cunoștințe și call center la un preț excelent. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de ajutor.

    Căutați o alternativă ZenDesk Talk?

    LiveAgent este cel mai revizuit și apreciat software pentru asistență pentru IMM-uri în 2020. Ajutați clienții mai repde cu LiveAgent.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x