Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Instruire

Ce este instruirea?

Instruirea este procesul în care vă pregătiți agenții astfel încât aceștia să fie bine echipați pentru a servi clienții.

Procedura de instruire constă în modul de a vorbi cu clienții, cum să fie rezolvate problemele pe care le au și cum să le oferiți informații adecvate despre produsele pe care le vinde compania dvs. Instruirea este ceva care nu ar trebui să se oprească, deoarece agenții încep să lucreze, rezolvă problemele clienților, învață. De fiecare dată când o nouă problemă este rezolvată, există întotdeauna unele învățături care trebuie luate de la ea. Atelierele sunt o modalitate bună de a vă instrui personalul și de a monitoriza cât de mult au învățat.

Întrebări frecvente

Ce este instruirea?

Instruirea este un proces prin care vă pregătiți agenții pentru a-și îndeplini atribuțiile ca parte a echipei de servicii pentru clienți. Este o modalitate excelentă de a învăța noi abilități, de a vă dezvolta echipa și, mai presus de toate, de a pregăti agenții pentru a-și îndeplini sarcinile. 

 

De ce este important să vă instruiţi echipa de asistență?

Instruirea este importantă, astfel încât agenții să își poată îndeplini sarcinile la nivelul adecvat. Este o oportunitate pentru dezvoltarea angajaților și a abilităților acestora. 

 

Care sunt cele mai frecvente elemente ale fiecărei instruiri a agentului de asistență pentru clienți?

Cele mai frecvente elemente ale instruirii personalului în serviciul clienți sunt cunoștințele despre produse, cursuri de abilități de comunicare, limbaj de comunicare, politica de comunicare, cursuri de interacțiune cu clienții, inclusiv relația cu clienții, rezolvarea conflictelor și gestionarea stresului. 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație