Ce este o logare unică?
Prin utilizarea logării unice, puteți utiliza un set de acreditări pentru a vă conecta la două sau mai multe aplicații. Funcționează la fel ca contul dvs. Google, unde, cu aceleași acreditări de conectare, puteți accesa e-mailurile, calendarul, drive-ul și celelalte aplicații.
Logarea unică este un element util, deoarece oferă o experiență și comoditate mai bună pentru utilizator. În LiveAgent, clienții pot utiliza SSO cu alte aplicații web bazate pe PHP, cum ar fi WordPress sau Magento.
De exemplu, în WordPress, după ce administratorul WordPress s-a conectat, ea poate accesa panoul LiveAgent direct din meniul lor de administrare.
Frequently Asked Questions
Ce este o logare unică?
Logarea unică este un serviciu care permite autentificarea sesiunii și a utilizatorilor. Permite unui utilizator să utilizeze un singur set de acreditări de conectare (nume și parolă) pentru a accesa mai multe aplicații.
Este sigură logarea unică?
Logarea unică reduce șansa unui atac de hacker. Utilizatorul se conectează doar o dată pe zi și folosește un set de acreditări în acest sens, ceea ce îmbunătățește securitatea în organizație. Dacă este nevoie de o parolă și un nume separat pentru fiecare aplicație, este mai puțin sigur.
LiveAgent oferă opțiunea de logare unică?
LiveAgent are opțiunea de logare unică cu alte aplicații bazate pe PHP, cum ar fi WordPress sau Magento.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Învățați cu webinariile LiveAgent
În acest webinar, se explică elementele de bază ale tabloului de bord LiveAgent, încurajând utilizatorii să înceapă cu cele mai importante caracteristici și setări. Comunicarea simplificată prin tichete este cheia acestei platforme și poate ajuta la creșterea productivității. LiveAgent permite contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live sau invitații de chat proactive, iar Multi KB permite separarea cunoștințelor în funcție de limbă, produs sau marcă.
Biroul de servicii IT LiveAgent oferă asistență IT și online, incluzând chat video, chat cu clienții și integrare chat cu CRM. De asemenea, oferă opțiuni pentru asistență prin email, apeluri telefonice, rețele de socializare și forum. LiveAgent poate îmbunătăți serviciul pentru clienți în comerțul electronic, oferind șabloane de recomandare prin email și personalizare a conținutului. Este o alternativă excelentă la Gorgias pentru comunicarea mai eficientă cu clienții.