Anexați cu ușurință fișiere la articolele din baza de cunoștințe.
Resurse din baza de cunoștințe
Create your very own online community
Provide your customers with an online community space for expression. Empower users to help one another, provide suggestions, and more. Try it today for free.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Șabloane privind baza de cunoștințe
Asistența tehnică trebuie să fie cunoștințe profunde despre produs, să rezolve probleme simple și complexe, să ofere răspunsuri rapide și să ofere suport în mai multe limbi. Bază de cunoștințe este esențială pentru autoservire: 90% dintre consumatori se așteaptă la un portal online, iar clienții preferă bazele de cunoștințe. Pentru a scrie un articol eficient în baza de cunoștințe, urmați pași precum alegerea unui titlu potrivit și scrierea utilizând un limbaj simplu.
Șabloane de e-mail de invitație la convorbire
Formele convenționale de comunicare, cum ar fi apelurile telefonice, sunt importante pentru transmiterea de mesaje și informații care se pierd în comunicarea digitală. Invitarea clienților la convorbiri ar trebui să facă parte din strategia de marketing prin e-mail.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.