Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Scorul net al promotorului (NPS)

Ce este scorul net al promotorului?

Scorul Net al Promotorului este o statistică care indică loialitatea clienților. Acesta vă arată, cât de probabil este să vă recomande clientul serviciile sau produsele altor persoane. De asemenea, vă ajută să descoperiți clienții, care sunt predispuși la dezabonare.

Analiza Scorului Net al Promotorului include, de obicei, o serie de întrebări pentru a identifica motivul care stă la baza comportamentului clienților dvs., dacă aceștia vă promovează în mod activ produsele sau nu.

Întrebări frecvente

Ce este Scorul Net al Promotorului (NPS)?

Scorul Net al Promotorului (NPS) este un indicator pentru evaluarea loialității clienților unei anumite companii. Este un indicator alternativ la încrederea clienților. Potrivit unei cercetări efectuate de Bain & Company, NPS poate crește veniturile companiei.

 

Cum se calculează NPS?

Pentru a calcula NPS, scădeți procentul de critici din procentul de promotori. Astfel, de exemplu, dacă 50% dintre respondenți au fost promotori și 20% au fost critici, atunci rezultatul NPS este de 30%. Cu cât procentul este mai mare, cu atât mai bine pentru afacerea dvs.

 

Se poate măsura NPS în LiveAgent?

Puteți măsura Scorul Net al Promotorului cu LiveAgent. În calitate de utilizator, aveți acces la toate instrumentele necesare pentru a efectua sondaje și a măsura satisfacția clienților. LiveAgent oferă integrare cu Nicereply. Acesta este un instrument de sondaj de satisfacție a clienților complet personalizabil. Oferă numeroase metode de distribuire a sondajelor către clienți.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație