Ce este scorul net al promotorului?
Scorul Net al Promotorului este o statistică care indică loialitatea clienților. Acesta vă arată, cât de probabil este să vă recomande clientul serviciile sau produsele altor persoane. De asemenea, vă ajută să descoperiți clienții, care sunt predispuși la dezabonare.
Analiza Scorului Net al Promotorului include, de obicei, o serie de întrebări pentru a identifica motivul care stă la baza comportamentului clienților dvs., dacă aceștia vă promovează în mod activ produsele sau nu.
Frequently Asked Questions
Ce este Scorul Net al Promotorului (NPS)?
Scorul Net al Promotorului (NPS) este un indicator pentru evaluarea loialității clienților unei anumite companii. Este un indicator alternativ la încrederea clienților. Potrivit unei cercetări efectuate de Bain & Company, NPS poate crește veniturile companiei.
Cum se calculează NPS?
Pentru a calcula NPS, scădeți procentul de critici din procentul de promotori. Astfel, de exemplu, dacă 50% dintre respondenți au fost promotori și 20% au fost critici, atunci rezultatul NPS este de 30%. Cu cât procentul este mai mare, cu atât mai bine pentru afacerea dvs.
Se poate măsura NPS în LiveAgent?
Puteți măsura Scorul Net al Promotorului cu LiveAgent. În calitate de utilizator, aveți acces la toate instrumentele necesare pentru a efectua sondaje și a măsura satisfacția clienților. LiveAgent oferă integrare cu Nicereply. Acesta este un instrument de sondaj de satisfacție a clienților complet personalizabil. Oferă numeroase metode de distribuire a sondajelor către clienți.
NetCrunch este o platformă de monitorizare a rețelelor IT fără agenți care ajută clienții să gestioneze complexitatea sistemelor IT. Prin activarea NetCrunch, se pot posta alerte sub formă de tichete direct în LiveAgent Helpdesk, iar integrarea bidirecțională permite primirea unei solicitări HTTP atunci când tichetul este rezolvat în LiveAgent. NetCrunch este ușor de utilizat, complet personalizabil, cu vizualizare flexibilă.
Listă de verificare privind instruirea agenților de serviciu clienți
O prezentare internă a produselor este esențială pentru familiarizarea angajaților cu serviciile și produsele companiei. O sesiune tehnică poate ajuta la învățarea aspectelor tehnice ale postului.
Textul prezintă importanța brandului, a cunoașterii clientului și a promovării clientului într-o afacere de succes. Programul de gestionare a comunicațiilor cu clienții, LiveAgent, este menționat ca o alegere bună pentru satisfacerea clienților. Recenziile și mărturiile clienților au un impact important asupra afacerii. Este important să se construiască un brand puternic care să împărtășească valorile clienților. Funcția multibrand poate fi utilă în gestionarea mai multor mărci în cadrul unei companii. Promovarea clienților poate crește vânzările, veniturile și satisfacția clienților. Feedback-ul clienților și programul de loialitate sunt importante în obținerea avantajului promovării clienților.