Ce este scorul net al promotorului?
Scorul Net al Promotorului este o statistică care indică loialitatea clienților. Acesta vă arată, cât de probabil este să vă recomande clientul serviciile sau produsele altor persoane. De asemenea, vă ajută să descoperiți clienții, care sunt predispuși la dezabonare.
Analiza Scorului Net al Promotorului include, de obicei, o serie de întrebări pentru a identifica motivul care stă la baza comportamentului clienților dvs., dacă aceștia vă promovează în mod activ produsele sau nu.
Frequently Asked Questions
Ce este Scorul Net al Promotorului (NPS)?
Scorul Net al Promotorului (NPS) este un indicator pentru evaluarea loialității clienților unei anumite companii. Este un indicator alternativ la încrederea clienților. Potrivit unei cercetări efectuate de Bain & Company, NPS poate crește veniturile companiei.
Cum se calculează NPS?
Pentru a calcula NPS, scădeți procentul de critici din procentul de promotori. Astfel, de exemplu, dacă 50% dintre respondenți au fost promotori și 20% au fost critici, atunci rezultatul NPS este de 30%. Cu cât procentul este mai mare, cu atât mai bine pentru afacerea dvs.
Se poate măsura NPS în LiveAgent?
Puteți măsura Scorul Net al Promotorului cu LiveAgent. În calitate de utilizator, aveți acces la toate instrumentele necesare pentru a efectua sondaje și a măsura satisfacția clienților. LiveAgent oferă integrare cu Nicereply. Acesta este un instrument de sondaj de satisfacție a clienților complet personalizabil. Oferă numeroase metode de distribuire a sondajelor către clienți.
Notă de expert
Scorul Net al Promotorului (NPS) este un indicator pentru evaluarea loialității clienților. Acesta arată cât de probabil este să vă recomande serviciile sau produsele altor persoane.

Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent
"TEXT" este un material de marketing care necesita o rezumare concisa si captivanta, pentru a atrage atentia si interesul publicului tinta.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Oferă un serviciu de calitate clienților, răspunzând rapid la nevoile lor și asigurându-le servicii de încredere. Stabilește un plan pentru a rezolva prompt solicitările și utilizează instrumente de comunicare eficiente.-Corelează nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea angajaților și menține clienții informați în fiecare etapă a procesului de soluționare.