Ce semnifică scorul de efort al clienților?
Sunt fericiți clienții dvs.? Sunt mulțumiți de serviciul sau produsul dvs.? Puteți măsura acest lucru cu Scorul de Efort al Clienților (CES). Acesta este un indicator care dezvăluie cum se simt clienții în ce privește efortul pe care trebuie să-l depună pentru a interacționa cu membrii echipei dvs. de suport și pentru a obține o rezoluție a problemei lor.
Alegeți o întrebare potrivită și adresați-o clienților dvs. Ulterior calculați indicatorul Scorul de Efort al Clienților în funcție de răspunsurile oferite de clienți. Sunt multe metode de a-l calcula, cum ar chestionarele sau prin email.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă Scorul de Efort al Clienților (CES)?
Scorul de Efort al Clienților (CES) este un indicator care arată cum se simt clienții companiei dvs. în ce privește efortul pe care trebuie să-l depună pentru a interacționa cu membrii echipei dvs. de suport și pentru a obține o rezoluție a problemei lor. Cu ajutorul acestui indicator, puteți testa eficiența serviciului dvs. de suport clienți.
Cum se calculează Scorul de Efort al Clienților (CES)?
Pentru a calcula Scorul de Efort al Clienților (CES), selectați întrebarea potrivită și adresați-o clienților. Acest lucru poate fi făcut prin intermediul unui chestionar de exemplu. Cea mai ușoară metodă este atunci când clienții trebuie să acorde o notă de la 1 la 10, după care împărțiți suma notelor acordate, la numărul clienților chestionați pentru a afla valoarea acestui indicator.
Cum poate fi îmbunătățit Scorul de Efort al Clienților (CES)?
Pentru a îmbunătăți Scorul de Efort al Clienților (CES) adunați clienții într-un spațiu online special dedicat, de unde vor putea contacta cu ușurință serviciul clienți, precum și alți clienți sau experți. A doua variantă ar fi să creați o bază de informații care să vă ajute să rezolvați problemele sesizate de clienți, ușor și rapid. A treia metodă (și cea mai importantă) se referă la un serviciu clienți eficient, lucru posibil cu ajutorul unui program adecvat.
Notă de expert
Scorul de Efort al Clienților (CES) este un indicator care măsoară gradul de efort depus de clienți în interactiunea cu serviciul de suport. Este important pentru a asigura o experiență pozitivă a clienților.

Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent
"TEXT" este un material de marketing care necesita o rezumare concisa si captivanta, pentru a atrage atentia si interesul publicului tinta.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților.
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți
Setul potrivit de indicatori stabilește performanța și calitatea serviciului clienți, oferind informații despre nevoile și satisfacția clienților. Indicatorii includ NPS, CSAT, CES și IQS. LiveAgent este un software recomandat pentru servicii clienți.