Ce semnifică scorul de efort al clienților?
Sunt fericiți clienții dvs.? Sunt mulțumiți de serviciul sau produsul dvs.? Puteți măsura acest lucru cu Scorul de Efort al Clienților (CES). Acesta este un indicator care dezvăluie cum se simt clienții în ce privește efortul pe care trebuie să-l depună pentru a interacționa cu membrii echipei dvs. de suport și pentru a obține o rezoluție a problemei lor.
Alegeți o întrebare potrivită și adresați-o clienților dvs. Ulterior calculați indicatorul Scorul de Efort al Clienților în funcție de răspunsurile oferite de clienți. Sunt multe metode de a-l calcula, cum ar chestionarele sau prin email.
Frequently asked questions
Ce reprezintă Scorul de Efort al Clienților (CES)?
Scorul de Efort al Clienților (CES) este un indicator care arată cum se simt clienții companiei dvs. în ce privește efortul pe care trebuie să-l depună pentru a interacționa cu membrii echipei dvs. de suport și pentru a obține o rezoluție a problemei lor. Cu ajutorul acestui indicator, puteți testa eficiența serviciului dvs. de suport clienți.
Cum se calculează Scorul de Efort al Clienților (CES)?
Pentru a calcula Scorul de Efort al Clienților (CES), selectați întrebarea potrivită și adresați-o clienților. Acest lucru poate fi făcut prin intermediul unui chestionar de exemplu. Cea mai ușoară metodă este atunci când clienții trebuie să acorde o notă de la 1 la 10, după care împărțiți suma notelor acordate, la numărul clienților chestionați pentru a afla valoarea acestui indicator.
Cum poate fi îmbunătățit Scorul de Efort al Clienților (CES)?
Pentru a îmbunătăți Scorul de Efort al Clienților (CES) adunați clienții într-un spațiu online special dedicat, de unde vor putea contacta cu ușurință serviciul clienți, precum și alți clienți sau experți. A doua variantă ar fi să creați o bază de informații care să vă ajute să rezolvați problemele sesizate de clienți, ușor și rapid. A treia metodă (și cea mai importantă) se referă la un serviciu clienți eficient, lucru posibil cu ajutorul unui program adecvat.
Expert note
Scorul de Efort al Clienților (CES) este un indicator care măsoară gradul de efort depus de clienți în interactiunea cu serviciul de suport. Este important pentru a asigura o experiență pozitivă a clienților.

Scorul de satisfacție a clienților
Feedback-ul clienților este important pentru îmbunătățirea produselor şi serviciilor, măsurarea satisfacției și creșterea loialității clienților. Utilizarea stimulentelor, precum reduceri, bonusuri și programe de loialitate, poate îmbunătăți retentia şi creşterea vânzărilor. Promovarea clienților și crearea unei culturi orientate spre clienți sunt, de asemenea, strategii importante. Soluția LiveAgent poate ajuta la crearea unei astfel de culturi.
Evaluarea satisfacției clienților
Textul oferă informații despre importanța unui serviciu excelent pentru clienți și feedback-ul pozitiv din social media. Se vorbește despre LiveAgent - un software pentru serviciile de relații cu clienții cu diverse opțiuni de integrare și caracteristici. De asemenea, se prezentă opțiuni software pentru asistență și chat live în industria valutară. Autorul subliniază, de asemenea, importanța șabloanelor pentru help desk în economisirea timpului și a efortului, menținerea consecvenței și creșterea satisfacției clienților. Sunt prezentate 10 exemple de șabloane de răspuns pentru cele mai frecvente probleme și cereri de asistență.
Satisfacția clienților este esențială în marketing, fiind măsurată prin depășirea așteptărilor și dezvoltarea serviciului lor. Scorul de satisfacție poate fi măsurat prin sondaje, iar utilizarea unui indice general și a recenziilor poate ajuta la identificarea nivelului de satisfacție. Încântarea clienților, prin furnizarea valorii pe moment, este obiectivul multor companii, iar nemulțumirea clienților este opusul satisfacției.
Satisfacția serviciului pentru clienți
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, telefonie VoIP, autoservire, centre de apeluri, gestionarea reclamațiilor și e-mailuri. Compania oferă integrații alternative, caracteristici și suport tehnic. LiveAgent este partener cu diferite companii și oferă un program de afiliere. Este disponibil un tur gratuit, iar clienții pot solicita informații prin portalul de asistență.