Ce semnifică scorul de efort al clienților?
Sunt fericiți clienții dvs.? Sunt mulțumiți de serviciul sau produsul dvs.? Puteți măsura acest lucru cu Scorul de Efort al Clienților (CES). Acesta este un indicator care dezvăluie cum se simt clienții în ce privește efortul pe care trebuie să-l depună pentru a interacționa cu membrii echipei dvs. de suport și pentru a obține o rezoluție a problemei lor.
Alegeți o întrebare potrivită și adresați-o clienților dvs. Ulterior calculați indicatorul Scorul de Efort al Clienților în funcție de răspunsurile oferite de clienți. Sunt multe metode de a-l calcula, cum ar chestionarele sau prin email.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă Scorul de Efort al Clienților (CES)?
Scorul de Efort al Clienților (CES) este un indicator care arată cum se simt clienții companiei dvs. în ce privește efortul pe care trebuie să-l depună pentru a interacționa cu membrii echipei dvs. de suport și pentru a obține o rezoluție a problemei lor. Cu ajutorul acestui indicator, puteți testa eficiența serviciului dvs. de suport clienți.
Cum se calculează Scorul de Efort al Clienților (CES)?
Pentru a calcula Scorul de Efort al Clienților (CES), selectați întrebarea potrivită și adresați-o clienților. Acest lucru poate fi făcut prin intermediul unui chestionar de exemplu. Cea mai ușoară metodă este atunci când clienții trebuie să acorde o notă de la 1 la 10, după care împărțiți suma notelor acordate, la numărul clienților chestionați pentru a afla valoarea acestui indicator.
Cum poate fi îmbunătățit Scorul de Efort al Clienților (CES)?
Pentru a îmbunătăți Scorul de Efort al Clienților (CES) adunați clienții într-un spațiu online special dedicat, de unde vor putea contacta cu ușurință serviciul clienți, precum și alți clienți sau experți. A doua variantă ar fi să creați o bază de informații care să vă ajute să rezolvați problemele sesizate de clienți, ușor și rapid. A treia metodă (și cea mai importantă) se referă la un serviciu clienți eficient, lucru posibil cu ajutorul unui program adecvat.
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului de asistență
Aflați cum să vă pregătiți agenții de serviciu clienți pentru a oferi soluții precise, termene de rezolvare și să asculte activ pentru a oferi o experiență excelentă clienților. Utilizați instrumente precum software-ul de management al tichetelor și ghidurile de depanare pentru a eficientiza fluxul de lucru și a oferi soluții alternative.
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului clienți
Clasificarea categoriilor este crucială pentru strategia de servicii clienți. Analiza performanței cu fișa de evaluare vă oferă o imagine clară a progresului. Implicați agenții în procesul de asigurare a calității. Colectați feedback din diferite domenii și utilizați inteligența artificială și analizele pentru a îmbunătăți serviciile. Pregătiți un panou de bord de asigurare a calității pentru a compara obiectivele cu rezultatele.
Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți
Descoperiți șabloane pentru lansarea produselor, instrumente de colaborare și servicii pentru clienți pe rețelele sociale. Utilizați lista de verificare pentru SEO WordPress pentru a obține rezultate mai bune pe Google și să creșteți traficul organic. LiveAgent vă poate ajuta să gestionați cererile clienților.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Învățați să corelați nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea adecvată a angajaților. Asigurați-vă că aveți răspunsuri pregătite la întrebările frecvente și stabiliți așteptări clare privind serviciul clienților. Gestionarea frustrării clienților este crucială pentru o relație îmbunătățită cu aceștia.