Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Scorul de Efort al Clienților (CES)

Ce semnifică scorul de efort al clienților?

Sunt fericiți clienții dvs.? Sunt mulțumiți de serviciul sau produsul dvs.? Puteți măsura acest lucru cu Scorul de Efort al Clienților (CES). Acesta este un indicator care dezvăluie cum se simt clienții în ce privește efortul pe care trebuie să-l depună pentru a interacționa cu membrii echipei dvs. de suport și pentru a obține o rezoluție a problemei lor.

Alegeți o întrebare potrivită și adresați-o clienților dvs. Ulterior calculați indicatorul Scorul de Efort al Clienților în funcție de răspunsurile oferite de clienți. Sunt multe metode de a-l calcula, cum ar chestionarele sau prin email.

Întrebări frecvente

Ce reprezintă Scorul de Efort al Clienților (CES)?

Scorul de Efort al Clienților (CES) este un indicator care arată cum se simt clienții companiei dvs. în ce privește efortul pe care trebuie să-l depună pentru a interacționa cu membrii echipei dvs. de suport și pentru a obține o rezoluție a problemei lor. Cu ajutorul acestui indicator, puteți testa eficiența serviciului dvs. de suport clienți.

Cum se calculează Scorul de Efort al Clienților (CES)?

Pentru a calcula Scorul de Efort al Clienților (CES), selectați întrebarea potrivită și adresați-o clienților. Acest lucru poate fi făcut prin intermediul unui chestionar de exemplu. Cea mai ușoară metodă este atunci când clienții trebuie să acorde o notă de la 1 la 10, după care împărțiți suma notelor acordate, la numărul clienților chestionați pentru a afla valoarea acestui indicator.

Cum poate fi îmbunătățit Scorul de Efort al Clienților (CES)?

Pentru a îmbunătăți Scorul de Efort al Clienților (CES) adunați clienții într-un spațiu online special dedicat, de unde vor putea contacta cu ușurință serviciul clienți, precum și alți clienți sau experți. A doua variantă ar fi să creați o bază de informații care să vă ajute să rezolvați problemele sesizate de clienți, ușor și rapid. A treia metodă (și cea mai importantă) se referă la un serviciu clienți eficient, lucru posibil cu ajutorul unui program adecvat.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație