Ce este sandbox?
Sandbox este un cont LiveAgent exclusiv intern, instalat de obicei ca o perioadă de încercare de 14 zile. Anumiți clienți pot solicita o extensie, dacă trebuie să efectueze teste suplimentare. În majoritatea cazurilor, perioada de încercare de 14 zile este suficientă.
Frequently Asked Questions
Care este definiția sandbox?
Sandbox este un cont de uz intern. Vă permite să efectuați teste operaționale și să verificați funcții noi înainte de implementarea lor publică. Această soluție ajută la identificarea potențialelor probleme, precum și la demonstrarea acțiunii altor persoane din echipă.
LiveAgent oferă sandbox?
LiveAgent oferă un sandbox. De obicei, este instalat ca o versiune de încercare de 14 zile. Vă permite să verificați exact dacă totul funcționează așa cum doriți să funcționeze.
Puteți extinde sandbox-ul în LiveAgent?
Dacă versiunea de încercare de 14 zile nu vă este suficientă, puteți solicita o extensie și puteți continua testele necesare. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor este suficientă o perioadă de 14 zile.
Notă de expert
Sandbox-ul este un cont LiveAgent de uz intern, oferind utilizatorilor posibilitatea de a efectua teste și verificări operaționale înainte de implementarea publică. În general, perioada de încercare de 14 zile este suficientă.

Baza de cunoștințe: șabloane de început
Un articol introductiv ar trebui să aibă între 150-200 de cuvinte și să folosească un limbaj simplu și ușor de înțeles. Ar trebui să includă scurte descrieri, întrebări frecvente și moduri de contact pentru clienți.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Oferă un serviciu de calitate clienților, răspunzând rapid la nevoile lor și asigurându-le servicii de încredere. Stabilește un plan pentru a rezolva prompt solicitările și utilizează instrumente de comunicare eficiente.-Corelează nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea angajaților și menține clienții informați în fiecare etapă a procesului de soluționare.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Gmail?
Maximizează conversiile și câștigă clienți folosind lista de verificare pentru pagina de destinație și șabloanele pentru e-mail de anulare LiveAgent.Încercați toate canalele de comunicare și acceptați modulele cookie pentru a beneficia de avantajele LiveAgent.
Raportarea serviciului pentru clienți
Telecomunicațiile necesită realocarea resurselor pentru a se potrivi cu volumul de tichete primite pentru fiecare canal de comunicare. Examinarea rapoartelor privind serviciul clienți ajută la îmbunătățirea satisfacției clienților și la creșterea vânzărilor.