Ce reprezintă rezilierea?
Rezilierea are loc atunci când un client nu-și prelungește abonamentul. Rezilierea se mai traduce și prin plecarea clienților. Sunt mult lucruri care contribuie la creșterea gradului rezilierilor clienților. Unul dintre ele este un serviciu clienți slab.
Aflați numărul clienților pierduți într-o anumită perioadă și împărțiți-l la suma clienților pe care îi aveați la începutul unei perioade anume. Acesta este modul de calcul al ratei renunțărilor.
Este mai indicat să păstrați și să aveți grijă de clienți. Una din modalitățile principale pentru a face asta este să dețineți un serviciul clienți impecabil, cu LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă rezilierea?
Rata rezilierilor este un indice care ne arată câți clienți ne-au părăsit într-o anumită perioadă de timp. Ne arată cât de apreciate sunt produsele pe care le oferim și ce putem face să ne păstrăm clienții.
Cum se calculează rata rezilierilor?
Pentru a calcula rata rezilierilor, scădeți numărul utilizatorilor activi la sfârșitul lunii din numărul utilizatorilor dintr-o anumită zi ( de exemplu, de la începutul lunii). Numărul astfel obținut se împarte la primul număr de utilizatori pentru a obține valoarea procentuală a ratei rezilierilor. De exemplu: (1000-200) / 1000 = 80% rata rezilierilor
Ce poate face o companie pentru a reduce nivelul rezilierilor?
Pentru a reduce numărul rezilierilor, compania trebuie să analizeze în mod constant motivele pentru care apare rezilierea. De exemplu, contactarea clienților care vor să rezilieze poate ajuta. Am obține astfel două lucruri - șansa de a ne menține clientul și informații despre motivele pentru care vrea să renunțe la produsele și serviciile companiei. Educarea clientului este de asemenea foarte importantă. Are legătură cu faptul că un client știe pe cine să contacteze atunci când are o problemă. Ce altceva poate fi îmbunătățit? Cu siguranță serviciul clienți, al cărui impact asupra rezilierilor este imens, precum și oferirea unor reduceri clienților care au o vechime în relația cu brand-ul.
Expert’s note
Rezilierea reprezintă o situație în care un client nu-și mai prelungește abonamentul sau pleacă. Oferirea unui serviciu clienți bun poate preveni creșterea ratei rezilierilor.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.