Ce reprezintă rezilierea?
Rezilierea are loc atunci când un client nu-și prelungește abonamentul. Rezilierea se mai traduce și prin plecarea clienților. Sunt mult lucruri care contribuie la creșterea gradului rezilierilor clienților. Unul dintre ele este un serviciu clienți slab.
Aflați numărul clienților pierduți într-o anumită perioadă și împărțiți-l la suma clienților pe care îi aveați la începutul unei perioade anume. Acesta este modul de calcul al ratei renunțărilor.
Este mai indicat să păstrați și să aveți grijă de clienți. Una din modalitățile principale pentru a face asta este să dețineți un serviciul clienți impecabil, cu LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă rezilierea?
Rata rezilierilor este un indice care ne arată câți clienți ne-au părăsit într-o anumită perioadă de timp. Ne arată cât de apreciate sunt produsele pe care le oferim și ce putem face să ne păstrăm clienții.
Cum se calculează rata rezilierilor?
Pentru a calcula rata rezilierilor, scădeți numărul utilizatorilor activi la sfârșitul lunii din numărul utilizatorilor dintr-o anumită zi ( de exemplu, de la începutul lunii). Numărul astfel obținut se împarte la primul număr de utilizatori pentru a obține valoarea procentuală a ratei rezilierilor. De exemplu: (1000-200) / 1000 = 80% rata rezilierilor
Ce poate face o companie pentru a reduce nivelul rezilierilor?
Pentru a reduce numărul rezilierilor, compania trebuie să analizeze în mod constant motivele pentru care apare rezilierea. De exemplu, contactarea clienților care vor să rezilieze poate ajuta. Am obține astfel două lucruri - șansa de a ne menține clientul și informații despre motivele pentru care vrea să renunțe la produsele și serviciile companiei. Educarea clientului este de asemenea foarte importantă. Are legătură cu faptul că un client știe pe cine să contacteze atunci când are o problemă. Ce altceva poate fi îmbunătățit? Cu siguranță serviciul clienți, al cărui impact asupra rezilierilor este imens, precum și oferirea unor reduceri clienților care au o vechime în relația cu brand-ul.
Notă de expert
Rezilierea reprezintă o situație în care un client nu-și mai prelungește abonamentul sau pleacă. Oferirea unui serviciu clienți bun poate preveni creșterea ratei rezilierilor.

Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent
"TEXT" este un material de marketing care necesita o rezumare concisa si captivanta, pentru a atrage atentia si interesul publicului tinta.
LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Oferiți clienților o reducere unică pentru a-i reangaja și trimiteți un e-mail de recuperare pentru a încuraja revenirea în magazin.