Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Rezilierea

Ce reprezintă rezilierea?

Rezilierea are loc atunci când un client nu-și prelungește abonamentul. Rezilierea se mai traduce și prin plecarea clienților. Sunt mult lucruri care contribuie la creșterea gradului rezilierilor clienților. Unul dintre ele este un serviciu clienți slab.

Aflați numărul clienților pierduți într-o anumită perioadă și împărțiți-l la suma clienților pe care îi aveați la începutul unei perioade anume. Acesta este modul de calcul al ratei renunțărilor.

Este mai indicat să păstrați și să aveți grijă de clienți. Una din modalitățile principale pentru a face asta este să dețineți un serviciul clienți impecabil, cu LiveAgent.

Întrebări frecvente

Ce reprezintă rezilierea?

Rata rezilierilor este un indice care ne arată câți clienți ne-au părăsit într-o anumită perioadă de timp. Ne arată cât de apreciate sunt produsele pe care le oferim și ce putem face să ne păstrăm clienții.

Cum se calculează rata rezilierilor?

Pentru a calcula rata rezilierilor, scădeți numărul utilizatorilor activi la sfârșitul lunii din numărul utilizatorilor dintr-o anumită zi ( de exemplu, de la începutul lunii). Numărul astfel obținut se împarte la primul număr de utilizatori pentru a obține valoarea procentuală a ratei rezilierilor. De exemplu: (1000-200) / 1000 = 80% rata rezilierilor

Ce poate face o companie pentru a reduce nivelul rezilierilor?

Pentru a reduce numărul rezilierilor, compania trebuie să analizeze în mod constant motivele pentru care apare rezilierea. De exemplu, contactarea clienților care vor să rezilieze poate ajuta. Am obține astfel două lucruri - șansa de a ne menține clientul și informații despre motivele pentru care vrea să renunțe la produsele și serviciile companiei. Educarea clientului este de asemenea foarte importantă. Are legătură cu faptul că un client știe pe cine să contacteze atunci când are o problemă. Ce altceva poate fi îmbunătățit? Cu siguranță serviciul clienți, al cărui impact asupra rezilierilor este imens, precum și oferirea unor reduceri clienților care au o vechime în relația cu brand-ul.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație