Ce reprezintă rezilierea?
Rezilierea are loc atunci când un client nu-și prelungește abonamentul. Rezilierea se mai traduce și prin plecarea clienților. Sunt mult lucruri care contribuie la creșterea gradului rezilierilor clienților. Unul dintre ele este un serviciu clienți slab.
Aflați numărul clienților pierduți într-o anumită perioadă și împărțiți-l la suma clienților pe care îi aveați la începutul unei perioade anume. Acesta este modul de calcul al ratei renunțărilor.
Este mai indicat să păstrați și să aveți grijă de clienți. Una din modalitățile principale pentru a face asta este să dețineți un serviciul clienți impecabil, cu LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă rezilierea?
Rata rezilierilor este un indice care ne arată câți clienți ne-au părăsit într-o anumită perioadă de timp. Ne arată cât de apreciate sunt produsele pe care le oferim și ce putem face să ne păstrăm clienții.
Cum se calculează rata rezilierilor?
Pentru a calcula rata rezilierilor, scădeți numărul utilizatorilor activi la sfârșitul lunii din numărul utilizatorilor dintr-o anumită zi ( de exemplu, de la începutul lunii). Numărul astfel obținut se împarte la primul număr de utilizatori pentru a obține valoarea procentuală a ratei rezilierilor. De exemplu: (1000-200) / 1000 = 80% rata rezilierilor
Ce poate face o companie pentru a reduce nivelul rezilierilor?
Pentru a reduce numărul rezilierilor, compania trebuie să analizeze în mod constant motivele pentru care apare rezilierea. De exemplu, contactarea clienților care vor să rezilieze poate ajuta. Am obține astfel două lucruri - șansa de a ne menține clientul și informații despre motivele pentru care vrea să renunțe la produsele și serviciile companiei. Educarea clientului este de asemenea foarte importantă. Are legătură cu faptul că un client știe pe cine să contacteze atunci când are o problemă. Ce altceva poate fi îmbunătățit? Cu siguranță serviciul clienți, al cărui impact asupra rezilierilor este imens, precum și oferirea unor reduceri clienților care au o vechime în relația cu brand-ul.
După ce ați aflat despre procesul de reziliere, este util să înțelegeți de ce este important serviciul clienți. Această pagină vă va oferi trucuri utile pentru a îmbunătăți interacțiunea cu clienții și pentru a le oferi o experiență pozitivă.
Gestionarea eficientă a reclamațiilor este esențială pentru un serviciu clienți de calitate. Citiți despre cum să gestionați reclamațiile clienților pentru a învăța tehnici practice care să vă ajute să mențineți calmul și să răspundeți adecvat clienților nemulțumiți.
Încorporarea eficientă a utilizatorilor este un alt aspect crucial al serviciului clienți. Descoperiți cum să îmbunătățiți această etapă citind despre integrarea utilizatorilor, unde veți găsi exemple și strategii pentru a oferi valoare clienților încă de la început.
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Descoperiți rolul de agent în LiveAgent, care definește responsabilitățile și posibilitățile agenților în birourile de asistență. Aflați cum agenții pot gestiona tichete și oferi suport clienților, în timp ce administratorii au acces complet la setările sistemului. Începeți acum perioada de încercare gratuită de 14 zile și optimizați-vă serviciul clienți!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!