Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Răspuns

Ce este un răspuns?

Răspunsul la emailuri este o parte importantă a afacerii. Răspunsurile sunt folosite pentru a reveni la persoanele care v-au contactat. Păstrați legătura cu clienții dvs. și încercați să mențineți timpul de răspuns cât mai scurt posibil.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă un răspuns?

Răspunsul este un mesaj care este trimis persoanelor ce au contactat compania. Este importanat ca răspunsurile să fie încurajatoare pentru destinatari și ca timpul de răspuns să fie cât mai scurt posibil.

 

Care sunt cele mai frecvente tipuri de răspunsuri?

Cele mai frecvente tipuri de răspunsuri sunt: rezolvarea problemei, solicitarea mai multor detalii, nemulțumirea clientului față de prdus sau serviciu, mesajul că aveți nevoie de mai mult timp pentru a rezolva problema, și clienții nu sunt mulțumiți de serviciul clienți. Răspunsurile pot fi relaționale sau informative.

 

Prin ce canale puteți trimite răspunsuri în LiveAgent?

În LiveAgent, puteți trimite răspunsuri prin canale precum email, chat live sau rețele sociale. Totul depinde de ce canale de comunicare utilizează compania dvs.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație