Ce este un răspuns?
Răspunsul la emailuri este o parte importantă a afacerii. Răspunsurile sunt folosite pentru a reveni la persoanele care v-au contactat. Păstrați legătura cu clienții dvs. și încercați să mențineți timpul de răspuns cât mai scurt posibil.
Frequently asked questions
Ce înseamnă un răspuns?
Răspunsul este un mesaj care este trimis persoanelor ce au contactat compania. Este importanat ca răspunsurile să fie încurajatoare pentru destinatari și ca timpul de răspuns să fie cât mai scurt posibil.
Care sunt cele mai frecvente tipuri de răspunsuri?
Cele mai frecvente tipuri de răspunsuri sunt: rezolvarea problemei, solicitarea mai multor detalii, nemulțumirea clientului față de prdus sau serviciu, mesajul că aveți nevoie de mai mult timp pentru a rezolva problema, și clienții nu sunt mulțumiți de serviciul clienți. Răspunsurile pot fi relaționale sau informative.
Prin ce canale puteți trimite răspunsuri în LiveAgent?
În LiveAgent, puteți trimite răspunsuri prin canale precum email, chat live sau rețele sociale. Totul depinde de ce canale de comunicare utilizează compania dvs.
- Șabloane de răspuns la e-mail de solicitare a funcțiilor - LiveAgent
- Răspunsuri Personalizate la Emailuri
- Șablon de Răspuns Agent [Explicat]
- Șabloane Gratuite pentru Serviciul Clienți în Social Media |LiveAgent
- Tur - LiveAgent
- Solicitați o ofertă - LiveAgent
- Ce sunt răspunsurile predefinite? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Baza de cunoștințe - Răspunsul la întrebări provocatoare - LiveAgent