Ce este un vizionator de bilete?
Adesea, doriți să vedeți progresul unui bilet, chiar dacă acesta poate fi atribuit unui anumit agent sau unui departament. Acest lucru se poate întâmpla în numeroase situații, de exemplu, biletul a fost creat de un client VIP sau primește un nou angajat și pur și simplu doriți să-l supravegheați.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă vizionatorul de bilete?
Observatorul de bilete este o persoană care urmărește progresul unui anumit bilet, dar nu este responsabil pentru acesta. Primește o notificare atunci când are loc o actualizare, cum ar fi un răspuns de bilet sau o schimbare a statusului.
De ce ar trebui să folosiți un observator de bilete?
Vizionatorul de bilete merită utilizat atunci când un bilet a fost creat, de exemplu, de un client VIP, sau trebuie să verificați dacă noul angajat se descurcă bine cu biletele sau trebuie doar să aveți controlul asupra unui anumit bilet.
LiveAgent oferă opțiunea de monitorizare a biletelor?
LiveAgent oferă o opțiune de urmărire a biletelor. Un bilet dat poate fi legat de vizualizarea unui agent specific sau a întregului departament.
Expert’s note
Un observator de bilete este o persoană care urmărește progresul unui bilet, dar nu este responsabil pentru acesta și primește o notificare atunci când are loc o actualizare sau o schimbare a statusului.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.