Ce este un vizionator de bilete?
Adesea, doriți să vedeți progresul unui bilet, chiar dacă acesta poate fi atribuit unui anumit agent sau unui departament. Acest lucru se poate întâmpla în numeroase situații, de exemplu, biletul a fost creat de un client VIP sau primește un nou angajat și pur și simplu doriți să-l supravegheați.

Frequently Asked Questions
Ce înseamnă vizionatorul de bilete?
Observatorul de bilete este o persoană care urmărește progresul unui anumit bilet, dar nu este responsabil pentru acesta. Primește o notificare atunci când are loc o actualizare, cum ar fi un răspuns de bilet sau o schimbare a statusului.
De ce ar trebui să folosiți un observator de bilete?
Vizionatorul de bilete merită utilizat atunci când un bilet a fost creat, de exemplu, de un client VIP, sau trebuie să verificați dacă noul angajat se descurcă bine cu biletele sau trebuie doar să aveți controlul asupra unui anumit bilet.
LiveAgent oferă opțiunea de monitorizare a biletelor?
LiveAgent oferă o opțiune de urmărire a biletelor. Un bilet dat poate fi legat de vizualizarea unui agent specific sau a întregului departament.
Notă de expert
Un observator de bilete este o persoană care urmărește progresul unui bilet, dar nu este responsabil pentru acesta și primește o notificare atunci când are loc o actualizare sau o schimbare a statusului.

LiveAgent este un software pentru gestionarea serviciului clienților, care oferă etichetare și integrare cu alte sisteme necesare, cum ar fi telefonie VoIP. Compania oferă și migrare de date și acțiuni de sistem în masă, precum și programe de afiliere și parteneriate. Este important să se rezolve prompt tichetele în așteptare și să se mențină clienții mulțumiți. Lista tichetelor în așteptare poate fi verificată și filtrată în secțiunea de tichete din LiveAgent.
Software de monitorizare a apelurilor
LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații pentru afaceri mici, cu prețuri competitive și asistență excelentă.