Ce este un liquid markup?
Activarea de spații libere pe un site web este asigurată de Liquid Markup. Acest limbaj de modelare este, de asemenea, responsabil pentru personalizarea selecției de date și afișarea datelor în notificările prin e-mail și în comentariile la tichete.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă liquid markup?
Liquid Markup este un limbaj de șabloane care vă permite să activați caractere de subsol pe site-ul dvs. Este, de asemenea, responsabil pentru personalizarea selecției de date și pentru afișarea datelor în notificările prin e-mail și în comentariile la tichete.
Care sunt avantajele liquid markup?
Liquid vă permite să înlocuiți cu date relevante dintr-o bază de date stocată.
Când se utilizează liquid markup?
Liquid markup este folosit în magazinele online.
Expert’s note
Liquid Markup este un limbaj de șabloane ce permite personalizarea selecției de date și afișarea acestora în notificări prin e-mail sau în comentariile la tichete pe un site web.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.