Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane pentru e-mailul de recomandare B2B

Șabloane pentru e-mailul de recomandare B2B

Dorința comună, cunoscută afacerilor care păstrează clienții existenți este baza existenței și succesului continuu al fiecărei companii. Cu toate acestea, achiziția de noi clienți rămâne în continuare cel mai important motor al creșterii afacerii, în special în industria B2B. Aici e locul marketingului de recomandare ce intră în joc. Numeroase studii au dovedit că recomandările generează unele dintre cele mai mari rate de conversie dintre toate canalele de marketing. Continuați să citiți pentru a afla de ce marketingul de recomandare este puternic și valoros pentru companiile B2B și cum puteți solicita clienților dumneavoastră actuali recomandări (10 șabloane incluse pentru e-mailul de recomandare pentru clienți B2B).

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizați șabloanele pentru e-mailul de recomandare în LiveAgent

Care este valoarea recomandărilor în B2B?

  • Conform recenziei de afaceri Harvard, 84% dintre cumpărătorii B2B încep procesul de achiziție cu o recomandare, iar recomandările colegilor influențează peste 90% din toate deciziile de cumpărare B2B.
  • Statisticile colectate de Influitive a dezvăluit că 69% dintre companiile B2B cu programe de recomandare raportează timp mai rapid pentru închiderea vânzărilor, 59% raportează o valoare mai mare a vieții clienților și 71% raportează rate de conversie mai mari.
  • Pe baza cercetărilor efectuate de Școala de Afaceri Wharton, un client recomandat costă mult mai puțin să achiziționeze și are un potențial mai mare de a rămâne și loialitate.
  • În propriul lor chestionar, CustomerGauge a constatat că afacerea de recomandare a reprezentat cel puțin 20% din vânzările noi, în timp ce oportunitățile de trimitere s-au închis în jur de 20 de zile, comparativ cu 100 de zile într-o tranzacție fără recomandare.
  • IDC și LinkedIn au raportat că 76,2% dintre cumpărătorii de afaceri preferă să lucreze cu furnizorii de referință și 73% preferă să lucreze cu vânzătorii de referință.
Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

10 șabloane pentru e-mailul de recomandare pentru clienți B2B

Solicitarea unei recomandări din partea unui client fidel

Solicitarea unui nou client pentru o recomandare

Solicitarea unui client unic pentru o sesizare

Cerere de recomandare în urma unui sondaj de satisfacție a clienților

E-mail de solicitare pentru o recomandare ulterioară

E-mail de invitație la programul de recomandare a clienților

Șablon pentru e-mailul de recomandare pentru a fi trimis unui client, pentru utilizarea acestuia

Mulțumiri unui client de termen lung pentru o recomandare

Mulțumiri unui client unic pentru o recomandare

Urmărirea e-mailului atunci când recomandarea nu a avut succes

Când ar trebui să cereți recomandări clienților?

  • Clientul a fost alături de compania dumneavoastră suficient de mult timp pentru a cunoaște valoarea produsului / serviciului.
  • Clientul folosește în mod activ produsul / serviciul dumneavoastră și vă spune că este mulțumit.
  • Știți că ați depășit așteptările clientului pe baza feedback-ului acestuia.
  • Clientul a răspuns pozitiv la sondajul dumneavoastră NPS / a lăsat o recenzie pozitivă.
  • Ați atins un moment cheie al proiectului / ați finalizat cu succes un proiect.
  • Clientul v-a recomandat deja fără să vă întrebe (este probabil să o facă din nou dacă îl rugați).
  • Ați lansat un program nou de recomandare pentru clienți (sau ați modificat programul existent).

Întrebări frecvente

Ce este marketingul de recomandare?

Marketingul de recomandare este o metodă de marketing care generează oportunități prin intermediul vorbelor. Marketingul de recomandare este conceput pentru a ajuta companiile să obțină clienți noi, încurajând clienții existenți să le trimită clienți noi.

Cum pot motiva clienții să facă recomandări?

Clienții sunt mai predispuși să-i trimită pe ceilalți către afacerea dumneavoastră dacă aveți o reputație bună. LiveAgent, un software de birou de asistență, vă permite să urmăriți solicitările de servicii pentru clienți și să vă îmbunătățiți în timp reputația.

Care sunt avantajele e-mailurilor de recomandare?

Avantajele e-mailurilor de recomandare sunt creșterea reținerii clienților, îmbunătățirea implicării și clienții noi.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este marketingul de recomandare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Marketingul de recomandare este o metodă de marketing care generează oportunități prin intermediul vorbelor. Marketingul de recomandare este conceput pentru a ajuta companiile să obțină clienți noi, încurajând clienții existenți să le trimită clienți noi.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cum pot motiva clienții să facă recomandări?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Clienții sunt mai predispuși să-i trimită pe ceilalți către afacerea dumneavoastră dacă aveți o reputație bună. LiveAgent, un software de birou de asistență, vă permite să urmăriți solicitările de servicii pentru clienți și să vă îmbunătățiți reputația în timp.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care sunt beneficiile e-mailului pentru recomandare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Avantajele e-mailurilor de recomandare sunt creșterea reținerii clienților, îmbunătățirea implicării și clienții noi.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație