• Șabloane
  • Șabloane pentru e-mailul de recomandare B2B

Șabloane pentru e-mailul de recomandare B2B

Dorința comună, cunoscută afacerilor care păstrează clienții existenți este baza existenței și succesului continuu al fiecărei companii. Cu toate acestea, achiziția de noi clienți rămâne în continuare cel mai important motor al creșterii afacerii, în special în industria B2B. Aici e locul marketingului de recomandare ce intră în joc. Numeroase studii au dovedit că recomandările generează unele dintre cele mai mari rate de conversie dintre toate canalele de marketing. Continuați să citiți pentru a afla de ce marketingul de recomandare este puternic și valoros pentru companiile B2B și cum puteți solicita clienților dumneavoastră actuali recomandări (10 șabloane incluse pentru e-mailul de recomandare pentru clienți B2B).

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizați șabloanele pentru e-mailul de recomandare în LiveAgent

Care este valoarea recomandărilor în B2B?

  • Conform recenziei de afaceri Harvard, 84% dintre cumpărătorii B2B încep procesul de achiziție cu o recomandare, iar recomandările colegilor influențează peste 90% din toate deciziile de cumpărare B2B.
  • Statisticile colectate de Influitive a dezvăluit că 69% dintre companiile B2B cu programe de recomandare raportează timp mai rapid pentru închiderea vânzărilor, 59% raportează o valoare mai mare a vieții clienților și 71% raportează rate de conversie mai mari.
  • Pe baza cercetărilor efectuate de Școala de Afaceri Wharton, un client recomandat costă mult mai puțin să achiziționeze și are un potențial mai mare de a rămâne și loialitate.
  • În propriul lor chestionar, CustomerGauge a constatat că afacerea de recomandare a reprezentat cel puțin 20% din vânzările noi, în timp ce oportunitățile de trimitere s-au închis în jur de 20 de zile, comparativ cu 100 de zile într-o tranzacție fără recomandare.
  • IDC și LinkedIn au raportat că 76,2% dintre cumpărătorii de afaceri preferă să lucreze cu furnizorii de referință și 73% preferă să lucreze cu vânzătorii de referință.
Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

10 șabloane pentru e-mailul de recomandare pentru clienți B2B

Solicitarea unei recomandări din partea unui client fidel


Hi [Name],

Hope things are going well with you.

I’m so glad to hear that [Product/ Service name] has been working so well for you and your team. I knew that we’d be able to drive significant impact for [their Company].

Given the success you’ve seen, I wondered if you might know of any [friends/ colleagues/ other companies in the area] who are also looking to [achieve specific goals] and would benefit from our [product/ service]. I would love to help them achieve similar growth.

If so, could you facilitate an intro? I’d be happy to sit down with them afterward for a completely free 1-hour consultation to figure out their needs and what we could offer them.

If they want to know more about what we do, feel free to direct them to our website: www.yourwebsite.com.

Let me know if anyone comes to mind, or if there’s anything else I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Solicitarea unui nou client pentru o recomandare


Hi [Name],

I’m happy to hear you’ve had such a great experience with our team so far. I knew we could help, and I’m pleased you’re seeing results so quickly.

I trust our team will take care of you through the rest of the onboarding process, but you can always reach back out to me with any questions. In the meantime, since things are going well, do you know anyone else who might want similar results?

I’ll gladly meet up with them and discuss how we can work together.

Best Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Solicitarea unui client unic pentru o sesizare


Hi [Name],

I hope you’re doing well.

As I mentioned during our last [meeting/ call], I have time on my hands now that our project is over. Once again, I’m happy that we managed to pull off such awesome results together! Do you by any chance know somebody who’d be interested in our services?

In case anyone comes to mind, just point them to our website www.yourwebsite.com, and I’ll take it from there.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Cerere de recomandare în urma unui sondaj de satisfacție a clienților


Hi [Name],

I just saw that you gave us a great score on the customer satisfaction survey you completed a few days ago. I’m so happy to hear we’ve met — and maybe even exceeded — your expectations with [Product/ Service name].

Can you please do me a favor? I’m trying to find others who would benefit from the same features you’ve enjoyed. Is there anyone you can think of who might also have a need for our [product/ service]?

Thanks in advance,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de solicitare pentru o recomandare ulterioară


Hi [Name],

It’s been a few weeks since we wrapped up our work together — I hope everything is still going well with you and the team.

I know I’ve asked before, but is there anyone you can introduce me to that might also be interested in our [product/ service]? I’d hate for them to miss out if they’re [experiencing the same pain point you were].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de invitație la programul de recomandare a clienților


Hi [Name],

Are you satisfied with [Product/ Service name]? Then share your positive experience with your peers so that they can [major benefit your product or service provides].

As a thank you, you will receive [perks for the customer]. Learn how our referral program works below:

[Brand’s Referral Program details]

Feel free to reach out if you have any questions or need assistance – we’re always here to help!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Șablon pentru e-mailul de recomandare pentru a fi trimis unui client, pentru utilizarea acestuia


Dear [Referral name],

I hope you’re doing well!

I’m not sure if I’ve mentioned it to you before, but I’ve been working with [Your name/ Company name] for [number] years now and I’ve had a really great experience. So I wanted to connect you two because I thought [his/ her/ their] [product/ service] might be of use to you, too, based on our previous conversations.

I’ve cc’ed [Your name] to put you directly in touch. I’ll let you folks take it from here and decide if [Your name/ Company name]’s [product/ service] is a good fit for you, too!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Mulțumiri unui client de termen lung pentru o recomandare


Hi [Name],

I just wanted to drop you a line to thank you for referring your [colleague/ friend] [Referral name] to [Your company]!

I’m excited to share that we’re going to work together on [Project/ Service/ Initiative] over the next several months, and hopefully [Your product/service offering] will be as helpful for them as it has been for you.

As a thank you for making the connection, I’ve asked our accounting team to issue a $*** credit to you. You should see it appear on your next invoice, but please contact me if you have any issues.

Thanks again, and please let me know if you can think of anyone else I should reach out to.

I look forward to talking again soon.
[YOUR SIGNATURE]

Mulțumiri unui client unic pentru o recomandare


Hi [Name],

I wanted to take a moment to thank you for referring [Referral name] to me.

It means so much to me that you were happy enough with the work that we did together to share my name with someone who you want to see succeed. Thank you for giving me the opportunity to help [him/her/them] [details on what you help with], too.

If I can be of service at any point in the future, please don’t hesitate to reach out – I’d be thrilled to work together again.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Urmărirea e-mailului atunci când recomandarea nu a avut succes


Hi [Name],

Thanks again for referring [Referral name] to me. Unfortunately, it doesn’t look like we’re a fit for each other right now. But if that changes and they sign up for a service plan in the future that qualifies you for our referral bonus, I’ll let you know right away.

As always, feel free to reach out, if there’s anything I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Când ar trebui să cereți recomandări clienților?

  • Clientul a fost alături de compania dumneavoastră suficient de mult timp pentru a cunoaște valoarea produsului / serviciului.
  • Clientul folosește în mod activ produsul / serviciul dumneavoastră și vă spune că este mulțumit.
  • Știți că ați depășit așteptările clientului pe baza feedback-ului acestuia.
  • Clientul a răspuns pozitiv la sondajul dumneavoastră NPS / a lăsat o recenzie pozitivă.
  • Ați atins un moment cheie al proiectului / ați finalizat cu succes un proiect.
  • Clientul v-a recomandat deja fără să vă întrebe (este probabil să o facă din nou dacă îl rugați).
  • Ați lansat un program nou de recomandare pentru clienți (sau ați modificat programul existent).

Întrebări frecvente

Ce este marketingul de recomandare?

Marketingul de recomandare este o metodă de marketing care generează oportunități prin intermediul vorbelor. Marketingul de recomandare este conceput pentru a ajuta companiile să obțină clienți noi, încurajând clienții existenți să le trimită clienți noi.

Cum pot motiva clienții să facă recomandări?

Clienții sunt mai predispuși să-i trimită pe ceilalți către afacerea dumneavoastră dacă aveți o reputație bună. LiveAgent, un software de birou de asistență, vă permite să urmăriți solicitările de servicii pentru clienți și să vă îmbunătățiți în timp reputația.

Care sunt avantajele e-mailurilor de recomandare?

Avantajele e-mailurilor de recomandare sunt creșterea reținerii clienților, îmbunătățirea implicării și clienții noi.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este marketingul de recomandare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Marketingul de recomandare este o metodă de marketing care generează oportunități prin intermediul vorbelor. Marketingul de recomandare este conceput pentru a ajuta companiile să obțină clienți noi, încurajând clienții existenți să le trimită clienți noi.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cum pot motiva clienții să facă recomandări?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Clienții sunt mai predispuși să-i trimită pe ceilalți către afacerea dumneavoastră dacă aveți o reputație bună. LiveAgent, un software de birou de asistență, vă permite să urmăriți solicitările de servicii pentru clienți și să vă îmbunătățiți reputația în timp.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care sunt beneficiile e-mailului pentru recomandare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Avantajele e-mailurilor de recomandare sunt creșterea reținerii clienților, îmbunătățirea implicării și clienții noi.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație